Wada lakieru |
Autor |
Wiadomość |
gulgulq [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Sty 2019, 19:40
|
|
|
Znając życie to lepiej będzie jak udasz się do jakiegoś adwokata lub radcy prawnego.
Pismo od prawnika wygląda dużo lepiej i ma większą moc rażenia niż wezwanie do wyjaśnienia od klienta. Zwłaszcza że koszt to okolice 100-200 zł. Firmy klientów olewają lub dostaniesz taką odpowiedź z której nic nie wynika. Pieczątka papugi czasem czyni cuda. |
|
|
|
|
wujekcybul
Model: Ford Fiesta Mk7`15
Wersja: Inna
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 25 Lis 2017 Posty: 50 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13 Sty 2019, 12:13
|
|
|
Nie no bez jaj wymiana auta za dwukrotne malowanie? Przeciez to jest normalny proces technologiczny. Co do drzwi to pewnie cos w salonie poparawiali. Poprosilbym o ponowne lakierowanie drzwi i tyle. |
|
|
|
|
Frauka
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Sync Edition
Silnik: 1.1L Duratec TI-VCT/85KM
Imię: Monika
Dołączyła: 07 Lis 2018 Posty: 78 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 13 Sty 2019, 16:20
|
|
|
Nie wiem czy było dwukrotnie malowane w fabryce, nikt mnie o tym nie poinformował. Równie dobrze mogli coś łatać w salonie. W necie pełno opowieści klientów o szpachlach, uszkodzonych słupkach itp itd Za rok może się okazać, że coś mi wypadnie i będę musiała sprzedać auto. Przyjdzie nabywca z miernikiem lakieru i wyjdę na naciągaczkę. To moje auto i moja kasa, powinnam wiedzieć i móc zdecydować czy mi to pasuje czy nie. Jeżeli łatali drzwi w salonie również powinnam wiedzieć. Daje się klientowi propozycję np upustu, jakiś przegląd gratis i klient podejmuje decyzję.
Gdyby "wadą" tego auta było tylko dwukrotne malowanie w fabryce i wiedziałabym o tym to nie byłoby tematu |
|
|
|
|
wujekcybul
Model: Ford Fiesta Mk7`15
Wersja: Inna
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 25 Lis 2017 Posty: 50 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Sty 2019, 08:18
|
|
|
Frauka napisał/a: |
Gdyby "wadą" tego auta było tylko dwukrotne malowanie w fabryce i wiedziałabym o tym to nie byłoby tematu |
Nikt tego nie wie bo taki jest proces produkcji. Nawet Ferrari trafia do powtornego lakierowania jesli tego wymaga.
Zalatwic sprawe drzwi i zapomniec o temacie. |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 16 Sty 2019, 17:18
|
|
|
wujekcybul napisał/a: | Zalatwic sprawe drzwi i zapomniec o temacie.
|
a przy odsprzedaży dowiesz się, że "łoo całe malowane, pewnie pod tira wpadło, dam 50% mniej".
Wolałbym mieć na to papier od aso czy centrali. |
|
|
|
|
Frauka
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Sync Edition
Silnik: 1.1L Duratec TI-VCT/85KM
Imię: Monika
Dołączyła: 07 Lis 2018 Posty: 78 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 16 Sty 2019, 21:59
|
|
|
Dlatego napisałam do dealera prośbę o informacje. Na gębę inaczej się rozmawia a inna sprawa to się pod czymś podpisać. |
_________________ Fiesta 2018 -1.1L Duratec TI-VCT PFI 85PS, Moondust Silver (metalik) |
|
|
|
|
wujekcybul
Model: Ford Fiesta Mk7`15
Wersja: Inna
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 25 Lis 2017 Posty: 50 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20 Sty 2019, 10:49
|
|
|
vegetagt napisał/a: | wujekcybul napisał/a: | Zalatwic sprawe drzwi i zapomniec o temacie.
|
a przy odsprzedaży dowiesz się, że "łoo całe malowane, pewnie pod tira wpadło, dam 50% mniej".
Wolałbym mieć na to papier od aso czy centrali. |
Nic sie nie dowiesz przeciez na calym aucie taka sama grubosc lakieru. Jak pomaluja cale drzwi to sladu nie bedzie. Chyba jestesmy jedynym krajem na swiecie gdzie ludzie z czujnikiem lakieru lataja po samochodzie. To normalne, ze uzywany samochod mial przygody. |
|
|
|
|
Frauka
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Sync Edition
Silnik: 1.1L Duratec TI-VCT/85KM
Imię: Monika
Dołączyła: 07 Lis 2018 Posty: 78 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 1 Lut 2019, 21:06
|
|
|
Salon milczy a z Forda przyszła odpowiedź typu kopiuj wklej .
Cytat: | Szanowna Pani,
Uprzejmie dziękujemy za skontaktowanie się z Centrum Kontaktu z Klientami Ford Polska Sp. z o.o. W odpowiedzi na Pani wiadomość informujemy, że każdy samochód po zakończonym procesie produkcji przechodzi w fabryce kontrolę jakości, podczas której sprawdzamy jest m.in. stan powłoki lakierowej. Każdy samochód opuszczający fabrykę spełnia standardy producenta. Nie ma norm fabrycznych i branżowych, dotyczących dopuszczalnej grubości powłoki lakierowej w samochodach. Ford dopuszcza podwójne lakierowanie pojazdu w procesie produkcji. Jeżeli ma Pani jakiekolwiek wątpliwości, dotyczące powłoki lakierowej, sugerujemy kontakt z serwisem.
|
Chciałam żeby udzielili mi odpowiedzi ile razy moje auto było lakierowane w fabryce. Czy to takie trudne? |
_________________ Fiesta 2018 -1.1L Duratec TI-VCT PFI 85PS, Moondust Silver (metalik) |
|
|
|
|
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2 Lut 2019, 01:06
|
|
|
Może warto napisać do centrali w Niemczech albo UK, bo obsługa klienta w Polsce nie istnieje |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
Wojtek Wawa
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43 Dołączył: 03 Sie 2017 Posty: 180 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Lut 2019, 09:22
|
|
|
To samo myślę - Ford Polska olewa wszystko co tylko może, od aktualizacji softu do zgody na naprawę brzęczenia. Nawet z przedłużeniem gwarancji zajeło to dobry kwartał.
Tania marka, tania obsługa. Niestety. |
_________________ Fiesta mk8 100KM Race Red
|
|
|
|
|
Frauka
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Sync Edition
Silnik: 1.1L Duratec TI-VCT/85KM
Imię: Monika
Dołączyła: 07 Lis 2018 Posty: 78 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 13 Lut 2019, 19:03
|
|
|
Podobno moje pismo trafiło do dyrektora, który czeka na informację z Ford Polska i wtedy mi odpisze. Coś ma się ruszyć w przyszłym tygodniu. Także na razie czekam i nie kombinuję z rzeczoznawcą. |
_________________ Fiesta 2018 -1.1L Duratec TI-VCT PFI 85PS, Moondust Silver (metalik) |
|
|
|
|
|