Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

immobilizer blokada - miga czerwona kłódka
Autor Wiadomość
Bobofrut 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Wiek: 44
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 452
Skąd: Biała Prudnicka
Wysłany: 13 Sty 2019, 18:36   

Najlepiej wykręcić wszystkie świece i po kolei sprawdzać czy jest na każdym przewodzie iskra. Można jeszcze zobaczyć czy ktoraś z sekcji się grzeje. Jeśli tak to na bank jest cewka padnięta
 
 
 
frankez 

Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Inna
Silnik: 1.3/69KM
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 82
Skąd: Legnica
Wysłany: 14 Sty 2019, 16:37   

dzięki Panowie za podpowiedzi , dziś auto poszło do elektryka specjalizującego się zamkami , immo itp , ale nie dzwonił więc chyba szuka dalej , dam znać jak będę miał odpowiedź co się zepsuło



WITAM PONOWNIE

DZIŚ odebrałem auto od auto eletryka i ...
Jego diagnoza to problem ze sterownikiem silnika , kable po lutował bo były na skrętkę, wtyczka od sterownika silnika była lekko rozwalona bo ktoś nie mógł jej odpiąć, więc poprawili żeby się trzymało, całą wiązkę sprawdzili ( coś tam już nie pamietam co może poprawili ).

Na pytanie dlaczego pokazywała się kontrolka z kłódką odpowiedź ponieważ nie wczytywało sterownika silnika , możliwa jest to teoria ? bo kosztowała 500 zł ... czasochłonna praca , tak powiedział :/
 
 
slawomirro 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Ghia
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 1199
Skąd: wawa
Wysłany: 16 Sty 2019, 10:17   

frankez napisał/a:

Jego diagnoza to problem ze sterownikiem silnika , kable po lutował bo były na skrętkę, wtyczka od sterownika silnika była lekko rozwalona bo ktoś nie mógł jej odpiąć


Odpięcie wtyczki jest koszmarem. Robiąc materiały na stronę www kupiłem używany komputer za kilkanaście zł na Allegro. Z góry wiedziałem, że wtyczka jest przykręcona śrubą na sztywno by z powodu np jazdy po nierównościach komputer silnika się nie wypiął.
Jak część do mnie doszła (z wpiętą wtyczką i sterczącymi kablami), to okazało się, że śruba jest tak zapieczona z powodu rdzy i wielu lat narażenia na niepogodę, że nie ma opcji by ją odkręcić. Musiałem ciąć piłką. Oczywiście niektóre przewody też odciąłem przypadkiem. I tak też pewnie było w przypadku tego kogoś kto grzebał w Twoim aucie wcześniej.

Cytat:

Na pytanie dlaczego pokazywała się kontrolka z kłódką odpowiedź ponieważ nie wczytywało sterownika silnika , możliwa jest to teoria ?


11.01 pisałem, że immobilser jest w kilku częściach:
m.in komputer silnika (odbiór/wysyłka danych immobilisera i jego masa)
miałeś więc zapewne niekontaktujący przewód od immobilisera, stąd te kłopoty.
 
 
frankez 

Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Inna
Silnik: 1.3/69KM
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 82
Skąd: Legnica
Wysłany: 16 Sty 2019, 17:39   

dzieki za info , oby to było tak jak mówisz :)


slawomirro napisał/a:
frankez napisał/a:

Jego diagnoza to problem ze sterownikiem silnika , kable po lutował bo były na skrętkę, wtyczka od sterownika silnika była lekko rozwalona bo ktoś nie mógł jej odpiąć


Odpięcie wtyczki jest koszmarem. Robiąc materiały na stronę www kupiłem używany komputer za kilkanaście zł na Allegro. Z góry wiedziałem, że wtyczka jest przykręcona śrubą na sztywno by z powodu np jazdy po nierównościach komputer silnika się nie wypiął.
Jak część do mnie doszła (z wpiętą wtyczką i sterczącymi kablami), to okazało się, że śruba jest tak zapieczona z powodu rdzy i wielu lat narażenia na niepogodę, że nie ma opcji by ją odkręcić. Musiałem ciąć piłką. Oczywiście niektóre przewody też odciąłem przypadkiem. I tak też pewnie było w przypadku tego kogoś kto grzebał w Twoim aucie wcześniej.

Cytat:

Na pytanie dlaczego pokazywała się kontrolka z kłódką odpowiedź ponieważ nie wczytywało sterownika silnika , możliwa jest to teoria ?


11.01 pisałem, że immobilser jest w kilku częściach:
m.in komputer silnika (odbiór/wysyłka danych immobilisera i jego masa)
miałeś więc zapewne niekontaktujący przewód od immobilisera, stąd te kłopoty.
 
 
AnonimowyAlkoho 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Trend
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 103
Skąd: Łódź
Wysłany: 1 Mar 2019, 22:34   

Skorzystam z tematu, model wyższy ale może ktoś pomoże... Gdy kluczyk mi "zmarznie" to immo go nie odczytuje- szybko miga czerwona kontrolka. Wystarczy przez chwilę ogrzać kluczyk w dłoni i wtedy działa bez zarzutu. Czego to wina? W kluczyku jest jakaś bateria od immo?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Czerwona kłódka po włączeniu zapłonu nie znika -immobilizer?
frankez Elektryka ogólna 2 19 Kwi 2018, 07:14
frankez
Brak nowych postów Kontrolka - migająca kłódka
kaskasiaczek Elektryka silnika 19 25 Lut 2014, 19:38
Freeman
Brak nowych postów [MK6] Miga kontrolka
Lampka kontrolna układu unieruchomienia silnika
maslak Elektryka ogólna 7 27 Paź 2013, 14:39
igunia666
Brak nowych postów Blokada drzwi kierowcy
blokada zamka podczas pociągnięcia za klamke na zablokowanym zamku
Bober95 Mechanika ogólna 0 6 Sty 2015, 01:13
Bober95
Brak nowych postów blokada rozrządu do zetec
Ma ktoś wymiary ??
diodalodz Mechanika 6 24 Lis 2008, 16:22
diodalodz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.