|
Pierwszy 1000 km w Nowej Fieście - wrażenia |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek Wawa
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43 Dołączył: 03 Sie 2017 Posty: 180 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29 Paź 2018, 13:13
|
|
|
Przykro mi... i w sumie ciężko mi oceniać, bo z tych prawie 20 000 km fiesty żony, może maks 5000 km zrobiłem ja. Ale wręcz cieszę się, że znów fiestą się przejadę w najbliższą niedzielę.
Natomiast zauważyłem, że weekend nie działał start-stop. Nie wiem dlaczego - bo za zimno? A może gdy "stan oleju" spada na 20% przestaje działać, żeby nie obciążać bardziej silnika? Tak czy inaczej skutkuje to wyższym spalaniem o około 0.5 l/100 km w mieście (bo żona inaczej nie zaczęła jeździć, wpływ temperatury na 10 km w jedną stronę też uważam za dość marginalny - do 5 km myślę, że byłoby inaczej). Poobserwuję dalej i dam znać. |
_________________ Fiesta mk8 100KM Race Red
|
|
|
|
|
Tared
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 30 Dołączył: 14 Sty 2018 Posty: 93 Skąd: nie wazne
|
Wysłany: 29 Paź 2018, 22:38
|
|
|
Nie ma co ukrywać wdg Mnie też te plastiki trzeszczą za bardzo to u Ojca w Yarisce jest ciszej
Ale przyzwyczaiłem się już i przestało mnie to denerwować
z ciekawostek pojawiła się aktualizacja Sync 3 v3.0.18261 profilaktycznie wgrałem ale nie widać na 1 rzut oka jakichś zmian |
|
|
|
|
anikja
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Inna
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 47 Dołączyła: 11 Cze 2018 Posty: 0 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 29 Paź 2018, 22:41
|
|
|
Pierwsze 400 km w fieście. Nic nie skrzypi, póki co . Cichutko, cieplutko ładnie pachnie. Jestem zachwycona. Tylko jeździć |
|
|
|
|
msky
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 13 Cze 2018 Posty: 92 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 30 Paź 2018, 13:10
|
|
|
Tared napisał/a: |
z ciekawostek pojawiła się aktualizacja Sync 3 v3.0.18261 profilaktycznie wgrałem ale nie widać na 1 rzut oka jakichś zmian |
Mam pytanko: jak grywałeś przez USB czy wifi? Ile czasu zajęło wgrywanie? |
|
|
|
|
Wojtek Wawa
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43 Dołączył: 03 Sie 2017 Posty: 180 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31 Paź 2018, 11:59
|
|
|
Niestety gorszy update - po 13 miesiącach padł akumulator. Objawem jest nie działanie start/stopu, nawet przy ponad 20 stopni C (w zimie przestał działać dopiero przy poniżej -10).
W informacjach komputera po kliknięciu Start Stop "trwa ładowanie akumulatora" i znaczek wyłączenia "start stop".
Mam nadzieję, że ASO nie będzie robić problemów. Samochód eksploatowany zgodnie z przeznaczeniem. Jeździł praktycznie codziennie od dnia zakupu, pracuje co najmniej 1 h dziennie. Akumulator nie miał prawa się rozładować. Chyba, że alternator siadł. |
_________________ Fiesta mk8 100KM Race Red
|
|
|
|
|
Tared
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 30 Dołączył: 14 Sty 2018 Posty: 93 Skąd: nie wazne
|
Wysłany: 31 Paź 2018, 14:32
|
|
|
msky napisał/a: | Mam pytanko: jak grywałeś przez USB czy wifi? Ile czasu zajęło wgrywanie?
| z USB około 50 min się wgrywało,bo dorzuciłem sobie paczkę głosów ponieważ nie wiedziałem jaką mam wgraną wersje,a w opcjach nie idzie tego sprawdzić i wtedy 2 GB się musiało wgrać ale samo wgranie aktualizacji to 450 mb i myślę,że z 30 min by to trwało wtedy |
|
|
|
|
Tared
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 30 Dołączył: 14 Sty 2018 Posty: 93 Skąd: nie wazne
|
Wysłany: 31 Paź 2018, 14:44
|
|
|
Wojtek Wawa napisał/a: | Chyba, że alternator siadł. | Jeśli to będzie problemem to ciekawe jak ten cały Start-Stop przyczynił się do tej usterki.Ja nie korzystam z tego systemu i wsiadając z automatu daje na off |
|
|
|
|
Wojtek Wawa
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43 Dołączył: 03 Sie 2017 Posty: 180 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31 Paź 2018, 21:40
|
|
|
Tared napisał/a: |
z ciekawostek pojawiła się aktualizacja Sync 3 v3.0.18261 profilaktycznie wgrałem ale nie widać na 1 rzut oka jakichś zmian |
Czyli mimo wgrania aktualizacji, nie masz dalej panelu klimatyzacji na ekranie jak w nowych fiestach? Szkoda, czyli trzeba bardziej się z tym męczyć. |
_________________ Fiesta mk8 100KM Race Red
|
|
|
|
|
kris_IV
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Dołączył: 10 Wrz 2018 Posty: 21 Skąd: Wlkp
|
Wysłany: 31 Paź 2018, 22:42
|
|
|
Wojtek Wawa napisał/a: | Tared napisał/a: |
z ciekawostek pojawiła się aktualizacja Sync 3 v3.0.18261 profilaktycznie wgrałem ale nie widać na 1 rzut oka jakichś zmian |
Czyli mimo wgrania aktualizacji, nie masz dalej panelu klimatyzacji na ekranie jak w nowych fiestach? Szkoda, czyli trzeba bardziej się z tym męczyć. |
Odbierałem auto z sync 3 w zeszłym tygodniu i nie mam panelu klimatyzacji |
|
|
|
|
Tared
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 30 Dołączył: 14 Sty 2018 Posty: 93 Skąd: nie wazne
|
Wysłany: 1 Lis 2018, 07:55
|
|
|
Raczej widoczność tego panelu musi być zmieniona przez komputer,samymi aktualizacjami ta opcja się nie uaktywni jak pojedziesz do aso z tym start-stop to zapytaj czy jest opcja żeby włączyć panel klimy na sync |
|
|
|
|
Wojtek Wawa
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43 Dołączył: 03 Sie 2017 Posty: 180 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Lis 2018, 06:48
|
|
|
Na szczęście/nieszczęście start-stop się sam naprawił, tzn akumulator doładował na trasie i wszystko już działa idealnie
Moje ASO jest z gatunku tych, które nie zachwycają - mimo zgłoszenia przez telefon, że żona przyjeżdża na akcję serwisową i że trzeba będzie zamocować fotel... po przyjeździe żony do nich okazało się, że nie mieli śrub do mocowania fotela, na szczęście wykręcili z samochodu czekającego do odbioru i uwinęli się tego samego dnia. Stąd jeśli akcja serwisowa trwająca od kilku miesięcy jest dla nich zaskoczeniem, mimo wyjaśniania przy umawianiu o co chodzi i co trzeba będzie zrobić, to o dodawanie panelu klimatyzacji do sync 3 aż boję się pytać.
Plus do mnie dochodzi zupełnie inna sprawa - żona potrzebuje samochodu - w sumie się jej nie dziwię, jest w pracy w 20-30 minut maks, a jadąc komunikacją miejską byłoby to 1.5 h w jedną stronę. Dotyczy to w sumie większości Warszawy, stąd wszyscy prawie jeżdżą samochodem. I choć bardzo chciałbym naszej fieście zrobić ceramikę lakieru, zmienić Krowna na porządną wieloletnią konserwację, czy dograć panel klimatyzacji, a nawet zmienić porysowaną o krawężnik przez żonę felgę na nową (albo ją zregenerować), to nie mam na to szansy. I zazdroszczę Wam, którzy o swoje fiesty możecie dbać jak tylko chcecie - ja "swoją" fiestę mogę tylko nocami myć i odkurzać, co robię z przyjemnością często kosztem snu.
Za to mały zachwyt nad Fiestą c.d.:
nigdy, przenigdy, nie jeździłem samochodem tak pewnym i neutralnym w zakrętach. Wczoraj, na przesychającym asfalcie, na serii łuków bawiłem się niesamowicie... mając rodzinę na pokładzie. Mimo zwiększania prędkości w połowie zakrętu, za każdym razem nie działo się nic innego, poza zwiększeniem prędkości. Czekałem na jakikolwiek uślizg przodu/tyłu, a nawet kontrola trakcji nie mignęła. Nawet zacieśniający się zakręt i gaz w podłogę niczego nie zmienił - elektroniczna szpera idealnie wyciągnęła forda. Takich zakrętów wczoraj miałem przyjemność przejechać kilkadziesiąt. Seria kilku z nich została zrobiona z nowym bmw serii 5 na plecach - po pierwszym zakręcie tamten samochód bardzo został, a na wejściu w zakręt wywierał ogromną presję - typowy mistrz prostej pewien możliwości bmw/pełen braku szacunku do małego forda. Jeszcze żeby to była wersja z napędem tylko na tył, to rozumiem - sam boję się wchodzić za szybko w zakręty takim samochodem. Ale na prostej, dłuuuugo po zakrętach, to bmw nas wyprzedziło i na jego boku zobaczyłem Xdrive.
Zachwycił mnie wczoraj także silnik mimo swoich 100 KM - dźwiękiem i zdolnością do szybkiego przyśpieszenia ze średnich obrotów na niskich biegach; nagłośnienie, ekran z kamerą cofania i czujniki parkowania dookoła samochodu. I komfort titatnium na 16 calach. Wszystko to zaleta jeżdżenia mk8 niecodziennie, a od święta.
Jak widać w innym wątku do końca śledziłem premierę fiesty st, ale wczoraj pomyślałem, że nawet za darmo bym się nie zamienił - nasza wybajerzona fiesta titanium dużo lepiej pasuje do naszych potrzeb, niż fiesta st2 z pełną opcją - bo adaptacyjny tempomat to w szalonym ruchu autostradowym system zwiększający bezpieczeństwo jak mało który, a tego fiesta st zwyczajnie nie ma. O czujnikach z przodu już pisałem. Do tego mimo lat szukania przyczepności w zakrętach, już fiesta titanium jest dla mnie... za szybka i nigdy nie pomyślałem, że jest za miękka. Stąd fiesta st miałaby dla mnie jedną jedynie zaletę - lepsze osiągi na prostej, zwłaszcza na autostradach, bo na pewno w zakrętach nic bym więcej nie osiągnął niż w titanium. Co nie zmienia faktu, że fiesta st to wg mnie najlepszy szybki samochód, jaki można dziś kupić - serio nie wyobrażam sobie niczego szybszego w realnym świecie poza autostradami. |
_________________ Fiesta mk8 100KM Race Red
|
|
|
|
|
Mk8 ST Line
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 49 Dołączył: 04 Lip 2018 Posty: 14 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 7 Lis 2018, 13:41
|
|
|
No to już chyba jestem uprawniony do napisania czegoś więcej w tym temacie:
Wczoraj "pyknął" tysiączek.
Po krótce, w zakrętach R E W E L A C J A, na prostej brakuje mocy, te 100km to sporo za mało poza miastem, w mieście ok. Tempomat adaptacyjny, hmmm... nie wiem, nie jestem przekonany, nie zachwyca, może się jeszcze nie nauczyłem, ale denerwuje mnie że w trakcie zmiany pasa potrafi mocno zwolnić, bo gdzieś "kątem oka" jeszcze wyłapie auto z poprzedniego pasa. Fotele na dłuższej trasie niewygodne, mimo podparcia lędźwiowego po 400km wysiadłem połamany i z ulgą przesiadłem się do mojej C5. Android auto działa świetnie zarówno z Waze jak i Google Maps, kompletnie nie rozumiem po co dopłacać do fordowskiej navi. Opony (Michałki PS4) świetne, ciche, mimo tego co czytałem wcześniej. Zawieszenie rewelacyjne, komfort resorowania naprawdę dobry, to auto jest po prostu wygodne. Cisza w trakcie jazdy autostradą niesamowita, przy prędkościach rzędu 140-150km/h można rozmawiać szeptem.
Spalanie w mieście (małym), tylko odcinki po 1-2 km i gaszenie, korki, niedogrzany silnik, czyli wszystko co najgorsze - 9L/100km. Autostrada tempomat 140-150km - 7L. W innych warunkach nie testowany, ale myślę że w spokojnej trasie do 100-110km/h spali ok 5L. Jak zjechałem z autostrady na 20km dróg zwykłych to spalanie od razu sporo spadło.
Następny krok to będzie wymiana oleju i filtra przy ok 3000 i jazda na chipsa do Heko, jeszcze raz podkreślę, dla mnie 100kM w trasie to za mało, przynajmniej w 3 osoby na autostradzie...
Do zabawy po zakrętach też miło by było mieć zapas pod butem, więc sprawa przesądzona. Ale nadal uważam że dopłacanie 4 czy 6k do większej mocy nie ma sensu, bo nie idzie za tym moment. Miałem w międzyczasie okazję przejechać się Mk7 1.0 po chipsie z V-techu i może dlatego zaczęło mi brakować mocy?
Skrzynia bardzo precyzyjna, fajny skok lewarka, wszystko ok. Hamulce bardzo dobre, nie wiem jak się to ma do fiest z bębnami z tyłu, ale ten zestaw sobie świetnie radzi.
Grzane stołki działają natychmiast, a szyby nie miałem okazji jeszcze testować, co prawda wiem jaka to jest zajeb...sta rzecz bo miałem i w mondku i w foce i bez tego nie wyobrażam sobie forda!
Coś mi brzęczy/bzyczy w okolicy zawiasów lewych drzwi lub deski rozdzielczej nad lewą nogą. Czekam żeby to wyczaić kiedy dokładnie i podjadę do ASO. Nie mam możliwości głosowej zmiany ustawień klimy, więc będę się starał załatwić wsio na raz.
Sync woła o połączenie z WiFi, chce robić jakąś aktualizację, pozwolić? Wiadomo jak jest z aktualizacjami czasem...
Reasumując - świetna zabawka, żona jest zachwycona, a ja się już wyleczyłem. Nie jest to auto dla mnie na co dzień (trasa-miasto), nie chce mi się machać biegami, boli lewa noga , mało mocy i zbyt leniwy i wygodny chyba się zrobiłem... Z uśmiechem na ustach przesiadam się do mojej ukochanej C5 żeby się wygodnie i dostojne bujać na dzielni, a na tasie sprawnie wyprzedzać bez machania lewarkiem
Powoli też zaczynam myśleć o zmianie mojego auta na coś nowego, ale nie mam pomysłu... Musi być szybki automat, musi być diesel i musi mieć duży bagażnik na moje 2 boksery, dużo miejsca z przodu (tylna kanapa mnie nie interesuje), wygodne fotele, musi być dobrze wyposażony (duży ekran z Android Auto i mirror Screen, bagażnik elektryczny, full led, tempomat, klimatronic, jakieś systemy bezpieczeństwa) i nie może kosztować więcej niż 130k brutto. Niby prosta sprawa, ale nie do końca, jak się ktos zaglębi w temat, to okazuje się że budżet wcale nie jest duży... Myślałem o Kudze, ale tam lusterka robią taki hałas powyżej 100km/h że się szybko wyleczyłem. Później pomysł był na Tucsona lub Sportage, ale to wnętrze do mnie nie przemawia, a poza tym tyle tego jeździ... Nowy Focus kombi nie do końca dobrze wygląda, na Mondeo wypasione mnie nie stać, Opla, Toyoty, Renault i Nissana nie biorę w ogóle pod uwagę, Skoda, hmmm, może skoda, ale strasznie jakaś smutna jest tak jak i Seat, VW i Mazda poza zasięgiem finansowym, Citroen nie ma nic fajnego w ofercie... Ostatnim pomysłem jest pug 3008 1.5 tdci 130km z automatem 8 biegów w pakiecie allure. Właśnie zgłębiam temat. Ma ktoś jakieś doświadczenia z takim samochodem, poza tym co można wyczytać/oglądnąć w necie? Chętnie też przyjmę propozycje o których zapomniałem/nie pomyślałem |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Mk8 ST Line 7 Lis 2018, 15:27, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Mars
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Vignale
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Marcin
Wiek: 49 Dołączył: 05 Kwi 2014 Posty: 279 Skąd: Spod Bydgoszczy
|
Wysłany: 7 Lis 2018, 15:10
|
|
|
Ktokolwiek jeździł mk7 z ecoboostem 100 KM to wie, że ten sam silnik w mk8 jest już za słaby. Za każdym razem, gdy wsiadam do auta żony (mk7), to stwierdzam, że tam ten silnik z 5-cio biegową skrzynią jest rewelacyjny. W mk8 z 6-cio biegową już nie. Chip daje mu odetchnąć... |
_________________ HDK ZdZN A Rh"-". |
|
|
|
|
kris_IV
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Dołączył: 10 Wrz 2018 Posty: 21 Skąd: Wlkp
|
Wysłany: 7 Lis 2018, 17:08
|
|
|
Mars - do wersji 1.0 140KM dodałeś jeszcze chip, czy zrobiłeś to z 100KM? |
|
|
|
|
Mars
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Vignale
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Marcin
Wiek: 49 Dołączył: 05 Kwi 2014 Posty: 279 Skąd: Spod Bydgoszczy
|
Wysłany: 8 Lis 2018, 11:35
|
|
|
Nie chciałem Fordowi płacić aż 6,4 kzł za 140 KM, więc chipem podniosłem moc ze 100 KM. |
_________________ HDK ZdZN A Rh"-". |
|
|
|
|
Mk8 ST Line
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 49 Dołączył: 04 Lip 2018 Posty: 14 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 8 Lis 2018, 16:52
|
|
|
Wyszedłem z tego samego założenia. 6,4k za 40km i 10nm to rozbój w biały dzień! Mars ile przejechałeś po chipie już? Jakie odczucia? Napisz coś więcej proszę. |
_________________
|
|
|
|
|
Mars
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Vignale
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Marcin
Wiek: 49 Dołączył: 05 Kwi 2014 Posty: 279 Skąd: Spod Bydgoszczy
|
Wysłany: 9 Lis 2018, 17:10
|
|
|
Przejechałem "aż" 1800 km na chipie . W tej chwili auto ma zrobione 3800 km.
To był najlepszy pomysł zmian w tym aucie . Teraz idzie jak zły. Można bezpiecznie wyprzedzać. A jaka FRAJDA! I to za tylko 1,4 kzł. |
_________________ HDK ZdZN A Rh"-". |
|
|
|
|
Mk8 ST Line
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 49 Dołączył: 04 Lip 2018 Posty: 14 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 10 Lis 2018, 09:58
|
|
|
Przekonałeś mnie. To tak jak w tym starym dowcipie:
-Gdzie leziesz?
-Na piwo...
-No Ty to potrafisz namawiać! |
_________________
|
|
|
|
|
msky
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 13 Cze 2018 Posty: 92 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 12 Lis 2018, 12:36
|
|
|
Po ponad 5600 km zauważyłem, że nieużywane drzwi pasażera (oraz te z tyłu), które mają door edge protector, zwyczajnie nie dociskają się do drzwi. Odstają jakiś centymetr i nie wskakują na miejsce
A miała być tak pięknie
Trochę zaczyna piszczeć kokpit, spasowanie plastików, ale to pewnie z mojej winy, bo dużo skaczę po i lubię chleb ze smalcem zwalniaczach. Mam ich codziennie 18 do pokonania :( |
|
|
|
|
seee8a
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Sebastian
Dołączył: 21 Cze 2018 Posty: 21 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16 Lis 2018, 12:22
|
|
|
Podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami po przejechaniu 1500km
Prowadzenie:
Auto prowadzi się świetnie, układ kierowniczy jest fenomenalny, tak samo zawieszenie. Zero pytań
Silnik:
100km na miasto wystarcza w zupełności, w sumie jeżdżę często nawet w trybie eco.
Więcej koni w korkach nie jest potrzebne, a nawet ładnie ciągnie na 2 do 80km/h
Na razie max jechałem 160km/h, do 130 jest w miarę cicho, potem zaczyna lekko szumieć.
W mieście 5 biegu nie używam. Na trase jest też w sam raz.
Spalanie w mieście... niestety... same korki ostatnio, więc 9-10 max trzeba liczyć. Bez makabrycznych korków około 8.
W trasie natomiast przy 90km/h i 5 biegu spala 4 litry... serio!, przy 110km/h i 6 biegu spala 5,5, a przy 120-130km/h około 6-6,5.
Udało mi się na baku (42 litry) ostatnio zrobić 810km... więc można, miasto i korki niestety dobija... :/
Rezerwa zapala się przy 5 litrach.
Wyposażenie:
Klima chłodzi jak zła. Auto szybko się nagrzewa.
Podgrzewane fotele, 3 poziom parzy w zadek, 2 daje ciepło, 1 w ogóle nie czuć.
Wycieraczki naprawde zgarniają prawie całą wodę z przedniej szyby, super.
Audio jak na 6 głośników gra dobrze. Na 10 poziomie głośności słychać czysty bas, któs mógłby pomyśleć nawet że gdzieś tam jest subwoofer, a nie ma
Fotele dobrze trzymaja, podparcie lędźwi na plus.
Podłokietnik... dobrze, że jest ale czemu nie można go wysunąć do przodu!!??
Oświetlenie ambientowe, troche słabe, bo takie punktowe w drzwiach i mocniejsze na nogi, ale daje fajny efekt.
Sam kolor podświetlenia bardzo mi się podoboa i fajnie oświetla cupholdery (plus za to że jest miejsce na puszke coli jak i mniejszą puszke np energetyka).
Skóra na kierownicy... miód!
Szyba pasażera jest automatyczna to też na plus.
Limiter prędkości, działa... dobrze, myślałem że jest to jakiś kiepski pomysł forda, ale dla mnie jeśli jest taki limiter nie trzeba tempomatu.
Wygląd:
Race red... ale to uderza po oczach, piękny kolor każdy chwali.
Mam titanium więc alufelgi i listwy chrom i ledy (podstawowe ale więcej nie potrzebuje) robią robote!
A teraz co mnie wkurza:
- podłokietnik na drzwiach kierowcy... raz padało i spadło na niego pare kropel przy otwartych drzwiach i od razu są jakieś ślady, poza tym trzymałen na nim ręke dosłownie kilka razy
i już jest brudny, muszę gdzieś podjechać i podpytać jak zabezpieczyć ten materiał przed brudzeniem. Auto ma 3 tygodnie a podłokietnik... szkoda gadać.
- coś tam brzęczy jakiś plastik gdzieś przy przyspieszaniu, ale to akurat dla mnie drobiazg.
- UWAGA! to co mnie naprawde wkurza, nie wiem, czy jestem tak pedantyczny, tak przewrażliwiony ale to czuje. Pedał sprzęgła, przy odpuszczaniu go na 1 biegu i na
wstecznym, nie za 1 razem, ale za 2, może 3 i dalej np podczas manewrowania na parkingu (półsprzęgło) czuje mrowienie, drapanie, nie wiem jak to określić.
Nie wiem czy są to jakieś wibracje z silnika czy jakaś wada sprzęgła. Przy wymiane opon przekazałem tą informację, ale mechanik nic nie czuje, musiałbym zostawić auto na diagnostyke
na dłuższą chwilę a używam codziennie więc nie mogę. Ktoś ma podobne odczucia?
Może jest ktoś z Gdańska z Fiestą u kogo mógłbym sprawdzić działanie sprzęgła, czy tak samo pracuje? |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|