Nowy Ford Fiesta Vignale czy ST-Line. |
Autor |
Wiadomość |
Mars
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Vignale
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Marcin
Wiek: 49 Dołączył: 05 Kwi 2014 Posty: 279 Skąd: Spod Bydgoszczy
|
Wysłany: 30 Lip 2018, 12:35
|
|
|
Jestem umówiony na jutro w celu sprawdzenia możliwości zwiększenia mocy silnika. Jeśli się da zwiększyć tę moc, to za tydzień ( po wczasach ) decyzja. |
_________________ HDK ZdZN A Rh"-". |
|
|
|
|
msky
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 13 Cze 2018 Posty: 92 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 30 Lip 2018, 15:36
|
|
|
Na Twoim miejscu zastanowiłbym się czy gra warta świeczki...
Wolałbym mieć gwarancję niż +30-40 KM
Z drugiej strony się nie dziwię, że chcesz więcej KM.
Sam mam 125 i uważam to za optymalną moc. Nie wiem czy 140-160 KM nie byłyby tutaj wskazane
Skrzynia biegów konstrukcyjnie na maks 200 Nm więc można pokombinować. |
|
|
|
|
Mars
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Vignale
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Marcin
Wiek: 49 Dołączył: 05 Kwi 2014 Posty: 279 Skąd: Spod Bydgoszczy
|
Wysłany: 30 Lip 2018, 20:19
|
|
|
Żona ma mk 7 z tym samym silnikiem i trochę mnie trafia, że ta sama moc jest w mk 8, a w ogóle nie czuć przyspieszenia. Wiem, że nowa fiesta jest większa i mocno wyciszona, ale mnie trafia i tyle. Od początku pisałem, że 100 KM jest za mało, ale nie chciałem dać fabryce aż 6,4 kzł za 140 KM. Wolę tuning za 1,5 kzł. Jutro się okaże... |
_________________ HDK ZdZN A Rh"-". |
|
|
|
|
msky
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 13 Cze 2018 Posty: 92 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 31 Lip 2018, 07:56
|
|
|
Nie przesadzaj. Poprzednia fiesta miała 5 biegów (lub 6) zupełnie inną skrzynię biegów, choć "eksperci" twierdzą że to ta sama. Stąd może masz inne odczucia.
Ciekawi mnie jaki jest maksymalny sensowny chip. 150KM?
Daj znać |
|
|
|
|
Mars
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Vignale
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Marcin
Wiek: 49 Dołączył: 05 Kwi 2014 Posty: 279 Skąd: Spod Bydgoszczy
|
Wysłany: 31 Lip 2018, 11:39
|
|
|
Jestem umówiony we wtorek 7 sierpnia na wgranie programu firmy v-tech. Moc ok. 130 KM i 220 Nm. Cena 1,4 kzł.
I najważniejsze: nie trzeba rozklejać sterownika. Program pójdzie po kablu przez gniazdo OBD. Czas ok. 4 godziny. |
_________________ HDK ZdZN A Rh"-". |
|
|
|
|
luk4s
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 18 Maj 2018 Posty: 9 Skąd: KOL
|
Wysłany: 31 Lip 2018, 17:59
|
|
|
Skrzynia w MK8 ma długie przełożenia i to może mieć wpływ na słabsze odczucia co do przyspieszenia.
Nie mniej jestem bardzo ciekawy wyniku chip-a Sam również planuje to zrobić, ale raczej nie w najbliższym czasie. |
|
|
|
|
Mk8 ST Line
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 49 Dołączył: 04 Lip 2018 Posty: 14 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 31 Lip 2018, 18:59
|
|
|
Ja też już kombinuję, auta jeszcze nie ma a już zapadła decyzja o chipsie w vtech lub u heko. Poczekam tylko że 2 - 3 tyś i jazda! |
_________________
|
|
|
|
|
Tared
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 30 Dołączył: 14 Sty 2018 Posty: 93 Skąd: nie wazne
|
Wysłany: 31 Lip 2018, 20:51
|
|
|
luk4s napisał/a: | Nie mniej jestem bardzo ciekawy wyniku chip-a |
1 user już zrobił i podał tutaj info
Kod: | http://fiestaklubpolska.pl/forum/viewtopic.php?p=795929#795929 |
|
|
|
|
|
Mk8 ST Line
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 49 Dołączył: 04 Lip 2018 Posty: 14 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 31 Lip 2018, 22:20
|
|
|
Zbyt wielu informacji to tam nie ma. Miejmy nadzieję że jeździ z bananem na twarzy, a silnik ma się dobrze! |
_________________
|
|
|
|
|
mskgs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 18 Wrz 2014 Posty: 86 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 1 Sie 2018, 19:14
|
|
|
Mk7 FL bardzo dobrze znosiły tuning na 140-150KM, nic się nie działo. Natomiast moim zdaniem silnik nie do końca chodził tak jak powinien, zdarzały się szarpania i chwilowe zdławienia mocy przy kręceniu w okolice 6k RPM. Być może to kwestia tunera, a może nawet to nie ma związku z tuningiem. Ale egzemplarz, którym miałem okazję pojeździć tak miał. Dlatego osobiście zdecydowałem się dopłacić do 125KM i już nie bawić się w chip. |
|
|
|
|
msky
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 13 Cze 2018 Posty: 92 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 1 Sie 2018, 20:28
|
|
|
mskgs, brawo dobra decyzja też wybrałem 125.
Do tego dochodzi lepsze zawieszenie z tyłu i hamulce tarczowe |
|
|
|
|
mskgs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 18 Wrz 2014 Posty: 86 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 1 Sie 2018, 20:34
|
|
|
Jest różnica w zawieszeniu? |
|
|
|
|
Mk8 ST Line
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 49 Dołączył: 04 Lip 2018 Posty: 14 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2 Sie 2018, 14:34
|
|
|
Właśnie, też o tym nie wiedziałem. Jakie to różnice? |
_________________
|
|
|
|
|
msky
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 13 Cze 2018 Posty: 92 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 3 Sie 2018, 08:43
|
|
|
Na niemieckim forum ten sam gość co dał cynk, że będą full ledy, powiedział, że st-line oraz każdy wersja 125 i 140 KM ma lepsze zawieszenie dostosowane do mocy silnika i przechyłów na zakrętach. Stąd tez montowane są tylne hamulce tarczowe. Dodatkowo stosują inne tuleje na przegubach oraz uszczelnienia.
W ST montowane jest zupełnie inne zawieszenie niż w ST-line. Cała filozofia, więc te 4000 zł więcej za +25/40KM to nie wszystko. |
|
|
|
|
Mk8 ST Line
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 49 Dołączył: 04 Lip 2018 Posty: 14 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 3 Sie 2018, 12:23
|
|
|
Z tego co piszesz to ST Line, niezależnie od wersji silnika ma to "lepsze" zawieszenie? Bo w każdej wersji ma tarcze tył? |
_________________
|
|
|
|
|
msky
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 13 Cze 2018 Posty: 92 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 3 Sie 2018, 14:17
|
|
|
Dokładnie, stąd inne prowadzenie auta. To nie tylko obniżone zawieszenie. |
|
|
|
|
Mars
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Vignale
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Marcin
Wiek: 49 Dołączył: 05 Kwi 2014 Posty: 279 Skąd: Spod Bydgoszczy
|
Wysłany: 6 Sie 2018, 13:26
|
|
|
Auto na hamowni .
Moc fabryczna: 96 KM i 160 Nm- trochę niżej, niż twierdzi fabryka .
No to lecimy z tym programem .
Update:
|
_________________ HDK ZdZN A Rh"-". |
|
|
|
|
Mk8 ST Line
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 49 Dołączył: 04 Lip 2018 Posty: 14 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 7 Sie 2018, 20:21
|
|
|
Masz GPF na pokładzie? |
_________________
|
|
|
|
|
Mars
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Vignale
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Marcin
Wiek: 49 Dołączył: 05 Kwi 2014 Posty: 279 Skąd: Spod Bydgoszczy
|
Wysłany: 7 Sie 2018, 21:14
|
|
|
Nie |
_________________ HDK ZdZN A Rh"-". |
|
|
|
|
Mk8 ST Line
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 49 Dołączył: 04 Lip 2018 Posty: 14 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 7 Sie 2018, 22:24
|
|
|
Poszło po OBD czy na stole? |
_________________
|
|
|
|
|
|