|
Pierwszy 1000 km w Nowej Fieście - wrażenia |
Autor |
Wiadomość |
msky
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 13 Cze 2018 Posty: 92 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 22 Lip 2018, 13:30
|
|
|
Dzięki za radę, pewnie tak jest że długo trwa po wi-fi.
Odnośnie komunikatu precolision, to czy ktoś ma ten system?
Jeszcze jedno, dziś odkryłem żaluzje przed chłodnicą. Trochę zdziwiło mnie że dwie z nich (po lewej stronie u góry, nad intercoolerem?) Są zamknięte.
Fotka:
https://photos.app.goo.gl/avZY8KSQphwyujyCA |
|
|
|
|
Mars
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Vignale
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Marcin
Wiek: 49 Dołączył: 05 Kwi 2014 Posty: 279 Skąd: Spod Bydgoszczy
|
Wysłany: 22 Lip 2018, 13:42
|
|
|
msky napisał/a: | ...Uwaga! Nie wiem jak u innych, ale na tym komunikacie pojawia się coś o aktywacji poduszek powietrznych i przycisk "ok"!!!
Nie wiem czy naciśniecie powoduje aktywację, ale to jest dziwnie i nie ma tego w instrukcji obsługi.
W poniedziałek zadzwonię do sprzedawcy i zapytam, bo zastaanawia mnie to za mocno. |
Zadzwoniłeś? |
_________________ HDK ZdZN A Rh"-". |
|
|
|
|
msky
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 13 Cze 2018 Posty: 92 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 22 Lip 2018, 15:03
|
|
|
Od jutra jeżdzę z kamerką. Nagram to i opublikuję.
To irytujący komunikat.
PS Nie mam żadnej aktualizcji po wpisaniu vinu na stronie uk... Po wi-fi miałem :? |
|
|
|
|
Tared
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 30 Dołączył: 14 Sty 2018 Posty: 93 Skąd: nie wazne
|
Wysłany: 22 Lip 2018, 15:50
|
|
|
msky napisał/a: | Trochę zdziwiło mnie że dwie z nich (po lewej stronie u góry, nad intercoolerem?) Są zamknięte.
Fotka: |
hehe też mnie to zdziwiło jak ostatnio tam zerknąłem ale skoro Ty masz tak samo to widocznie tak ma być
msky napisał/a: | PS Nie mam żadnej aktualizcji po wpisaniu vinu na stronie uk... Po wi-fi miałem :?
| sprawdziłem przed chwilą i normalnie mam komunikat o aktualizacji....chodź dziwne bo gdy ją robiłem wysłałem im xml i powinno się to zaktualizować i pokazywać,że aktualna wersja jest wgrana
możesz jeszcze sprawdzić na de czy będzie tak samo
Kod: | https://www.ford.de/service/betriebsanleitungen-hilfe/ford-sync-bluetooth/update#/ |
Ewentualnie tutaj wygenerowałem taki link do paczki spróbuj pobrać
Kod: | http://ivsu.binaries.ford.com/owner-package/15902408646851412584/WF0EXXWPCEJJ87075.zip |
a tu instrukcja
Kod: | https://www.ford.co.uk/content/dam/guxeu/rhd/central/owners/resources-and-support/sync-&-bluetooth-support/docs/SYNC_3_USB-Update-Guide.pdf |
Ja jeszcze po wszystkim zaktualizowałem apke do wersji Sync 3 v3.0 18093
tutaj link do paczki
Kod: | https://drive.google.com/file/d/1obBJc9hzDilCPMsLborFuBrDixBbQfTX/view |
jest też wersja 3.2 ale to pod nowego synca który będzie w focusie.Te wersje do naszych się da wgrać ale trzeba tam coś przerobić żeby zmieściła się pod mniejszą partycje..Na ten moment 18093 max można wgrać bez kombinowania |
|
|
|
|
msky
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 13 Cze 2018 Posty: 92 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 23 Lip 2018, 08:41
|
|
|
Jak tylko znajdę chwilę pokombinuje, dzięki
Mój VIN niestety nie pokazuje aktualizacji do pobrania. Masz może farbyczną nawigację?
Po pierwszym tankowaniu wyszło mi 7,1 l/100 km. Jazda w zakorkowanym mieście w trybie Eco, ale dość energicznie
Wracając do komunikatu - mam już kamerkę, tylko czekam na okazję by nagrać ten cyrk |
|
|
|
|
Wojtek Wawa
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43 Dołączył: 03 Sie 2017 Posty: 180 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23 Lip 2018, 20:55
|
|
|
Te żaluzje powinny być ruchome i otwierać się w zależności od potrzeb - dzięki temu samochód ma mniejszy opór powietrza oraz szybciej się nagrzewa. |
_________________ Fiesta mk8 100KM Race Red
|
|
|
|
|
Tared
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 30 Dołączył: 14 Sty 2018 Posty: 93 Skąd: nie wazne
|
Wysłany: 23 Lip 2018, 22:10
|
|
|
msky napisał/a: | Masz może farbyczną nawigację? | nie nie mam navi fabrycznej
Wojtek Wawa napisał/a: | Te żaluzje powinny być ruchome i otwierać się w zależności od potrzeb - dzięki temu samochód ma mniejszy opór powietrza oraz szybciej się nagrzewa.
| niby tak ale jak to sprawdzić czy się otwierają,zamykają ? jak auto stoi są otwarte jak wyjadę z garażu też są otwarte chyba,że to zależy od temperatury i zamykają się np w zimę |
|
|
|
|
Wojtek Wawa
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43 Dołączył: 03 Sie 2017 Posty: 180 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 Lip 2018, 11:50
|
|
|
Powinny się zamykać
1. w zimę
2. przy dużych prędkościach (nie wiem jakich). |
_________________ Fiesta mk8 100KM Race Red
|
|
|
|
|
Wojtek Wawa
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43 Dołączył: 03 Sie 2017 Posty: 180 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25 Lip 2018, 12:01
|
|
|
Wczoraj w Fiestę po złożeniu połowy tylnego siedzenia włożyłem szafkę z Ikei (oczywiście złożoną), która obok wydawała się, że na pewno nie wejdzie do środka, nie z 2 pasażerami. A nawet nie musiałem ściągać maskownicy bagażnika. Gdyby synek był z nami, dalej mógł usiąść w foteliku... którego nawet nie musiałem demontować (szczerze zapomniałem o tym przed wyprawą do Ikei, a potem pomyślałem, że z tym zawaliłem).
Jak zobaczyłem pudło, nie dawałem fieście nawet 5 % szans. Plus jazda ekspresówką do Janek - to wyciszenie nigdy się nie znudzi.
Fajny samochodzik - cieszę się, że Wy też takie macie.
BTW zauważyłem, że w ostrym zakręcie na pełnym gazie zaczął terkotać trochę jak dwusuw - szkoda, ale to do przeżycia. A w ostrym zakręcie szedł jak zwykle po szynach z prędkością, przy której w mx5 już drifty prostuje ESP.
W takie dni też brakuje mi otwieranego dachu w naszej fieście, z drugiej strony dzięki jego nieobecności, także z tyłu mam ogrom miejsca dla dorosłych.
To naprawdę świetny kompakt, a nie maluch, którym jest tylko z wymiarów zewnętrznych/nazwy.
Plus wieczorem sam zaparkował w ciasnym miejscu. To mi się nigdy nie znudzi. |
_________________ Fiesta mk8 100KM Race Red
|
|
|
|
|
mskgs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 18 Wrz 2014 Posty: 86 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26 Lip 2018, 10:20
|
|
|
Jeszcze jedno pytanie/prośbę mam.. Czy ktoś z Was może sprawdzić czy samochód po zamknięciu od razu odcina prąd z gniazda 12V? Czyli trzeba wpiąć coś co świeci najlepiej
Mam tam wpiętą kamerkę i ostatnio coraz częściej przy wsiadaniu do samochodu na ekranie radia widzę komunikat, że radio wyłączono aby ograniczyć zużycie energii... Plus dźwięki wydawane przez samochód po czymś takim są inne niż zwykle (przy czujnikach cofania albo np. otwarciu drzwi w czasie jazdy).
Niestety mam kolejne podejrzenia, że ASO które mi grzebało przy kablach nie wiedziało co robi. :/ |
|
|
|
|
msky
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 13 Cze 2018 Posty: 92 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 26 Lip 2018, 11:31
|
|
|
mskgs, U mnie również kamerka podłączona do zapalniczki nagrywa, aż jej nie odłączysz.
Mam już zrobione ponad 1000 km, więc napiszę trochę o plusach i minusach, jakie na razie widzę.
Zalety:
1. Auto prawie wielkości kompakta z roku 2000, tutaj zgadzam się z przedmówcą, że auto jest zaskakująco pojemne i przestronne.
2. Prowadzenie - auto jak dla mnie jeździ 2 razy lepiej w zakrętach, niż sławiony polo konkurent. Żeby nie być posadzonym o brak doświadczenia nowego polo, napisze tylko, że dostałem auto na cały weekend i nie zakochałem się w nim.
2. Silnik <3 na początku biłem się z myślami po co mi 125KM, ale teraz stwierdzam, że było warto. Jeszcze nie zgasł mi na 2 biegu, co w polo było normą. Spalanie jak na razie mam na poziomie 6,5-7,1 litra co uważam za bardzo dobry wynik, jeżdżąc po 75% miasto w korkach.
Silnik zagrzewa się po 3-4 minutach spokojnej jazdy.
3. Klimat i wentylacja wręcz mrozi. Ogrzewane fotele parzą po 15 sekundach. W aucie nie jest duszno nawet jak jada 4 osoby.
4. Światła full LED - nie mam zastrzeżeń co do ich działania. Auto high beam denerwuje innych kierowców, co jakoś mnie nie dziwi. Cena za nie 1600 zł - atrakcyjna!
5. System audio i sync3 - uzywam czasami Android Auto, ale jakoś często nie mogę się połączyć, co jest winą apk. Ogólnie chyba nie warto płacić za nawigację fabryczną.
6. Park assist - używam często dla zabawy. Bardzo sprawnie parkuje i opuszcza miejsce parkingowego. Dodatek fajny, ale wymaga cierpliwości i czasu, bo czasami szybciej się samemu zaparkujesz Kamera cofania z dwoma trybami pracy mistrzostwo! Tylko brudzi się niemiłosiernie w deszczu.
7. BLIS - w zasadzie jego działanie w ruchu to nic nowego, ale pomoc przy wyjeżdżaniu tyłem wręcz rewelacyjna. Bardzo to polecam za 1500 zł może ochronić nas przed sporymi kłopotami. System widzi do około 50 m w każdą stronę, auta jadące niezbyt szybko, ludzi, rowerzystów, a nawet kundla.
Minusy/ obojętne:
1. Cyrk z precolision alert - wyświetla mi komunikat o aktywacji przyciskiem "ok" poduszek powietrznych (nadal nie mam informacji od dilera)
2. Sync3 - mega długa aktualizacja przez wifi, której odpuściłem na razie.
3. Masa różnic w systemie pokładowym auta względem instrukcji obsługi itp. Pewnych rzeczy nie znalazłem inne mam ekstra.
4. Silnik na zimno pracuje głośniej niż w vw polo, po prostu ładnie cyka
Inna sprawa to kwestia ekonomizera, który sugeruje wcześniej wrzucać wyższy bieg, mimo że po chwilowym spalaniu widać, że jest za wcześnie. Silnik pracuje najlepiej i najekonomiczniej w zakresie 1900-2100 obr/min.
Ogólnie mam dziwne wrażenie, że poniżej 2000 obr a 1700, silnik wpada w wibracje inne niż normalne. Zastanawiam się czy nie mam w tym zakresie pracy na dwóch cylindrach.
Moje podejrzenia są dodatkowo motywowane faktem, że od 9 lipca nadal nie mam twardego dowodu, bo urząd nie ma takiego auta z takim silnikiem w jakimś systemie.
[edit] dziś dowód został dopiero zamówiony. Czy ktoś też tak długo czekał?
5. System start stop - wywołuje u mnie qwaa, kiedy po dość szybkiej jeździe obwodnicą zatrzymuje silnik na światłach nie czekając chwili na wystudzenie turbiny - nie używam tego syfu.
6. Filtr GPF - niestety nie wiadomo jak to z nim będzie.
7. Brakuje mi w tym aucie rozwiązania z susuzki swifta - SHVS (mała hybryda), bowiem brakuje w tym aucie ładowania baterii podczas hamowania.
8. Poza tym jak odbierałem auto to była pobrudzona tapicerka z tyłu łapami, a od środka na szybce od zegarów i liczników są ślady paluchów! Co będę na pewno reklamować, bo w nocy widać to :( |
|
|
|
|
Tared
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 30 Dołączył: 14 Sty 2018 Posty: 93 Skąd: nie wazne
|
Wysłany: 26 Lip 2018, 13:06
|
|
|
msky napisał/a: | Co będę na pewno reklamować, bo w nocy widać to | ciekawe czy uznają to czy się wyprą i powiedzą że sam pobrudziłeś
co do buzera działacie z tym problemem ? bo ja niestety nie mam opcji żeby im auto zostawić i czekam aż ktoś ogarnie problem
msky napisał/a: | 7. Brakuje mi w tym aucie rozwiązania z susuzki swifta - SHVS (mała hybryda), bowiem brakuje w tym aucie ładowania baterii podczas hamowania.
| chyba coś takiego jest tutaj zerknij
Kod: | https://www.ford.pl/osobowe/fiesta/cechy-i-funkcje/osiagi-i-zuzycie-paliwa |
|
|
|
|
|
msky
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 13 Cze 2018 Posty: 92 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 26 Lip 2018, 13:34
|
|
|
Paluchy są widoczne, zrobię zdjęcie (niemiecko-tureckie wykonanie)
Hm ciekawe, że tego systemu jakoś nigdzie w katalogach nie reklamują
U mnie cisza nic nie zbyczy, jeszcze... |
|
|
|
|
msky
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 13 Cze 2018 Posty: 92 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 4 Sie 2018, 12:35
|
|
|
Nagrałem ten komunikat pre-collision assist:
Widać go od 1 minuty filmu
Dodam tylko, że poduszka powietrzna pasażera jest włączona. |
|
|
|
|
Tared
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 30 Dołączył: 14 Sty 2018 Posty: 93 Skąd: nie wazne
|
Wysłany: 4 Sie 2018, 13:02
|
|
|
No trochę dziwne,że taki komunikat się pokazuje,ciekawe czy tryb eco ma z tym coś wspólnego,bo ja go jeszcze nigdy nie odpalałem |
|
|
|
|
msky
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 13 Cze 2018 Posty: 92 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 4 Sie 2018, 16:20
|
|
|
Eco nie ma tu nic do rzeczy. Samochód wolniej reaguje na gaz, klima chodzi słabiej itp. Jeżdżę tak na dotarciu
A komunikat zgłosiłem do forda... |
|
|
|
|
Mars
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Vignale
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Marcin
Wiek: 49 Dołączył: 05 Kwi 2014 Posty: 279 Skąd: Spod Bydgoszczy
|
Wysłany: 6 Sie 2018, 06:39
|
|
|
Ani razu nie pojawił się u mnie alarm z poduszką powietrzną. Przy szybkim zbliżaniu się do przeszkody pojawia się alarm w tym pomarańczowym prostokącie z napisem: pre-collision assist. Do tego pojawia się jeszcze dźwięk. Wszystko jest dokładnie takie, jak na filmach. Może system wykrywa problem z poduszką? |
_________________ HDK ZdZN A Rh"-". |
|
|
|
|
msky
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 13 Cze 2018 Posty: 92 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 6 Sie 2018, 18:11
|
|
|
Ciężko mi powiedzieć, sprawa w toku u dilera |
|
|
|
|
Wojtek Wawa
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43 Dołączył: 03 Sie 2017 Posty: 180 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Sie 2018, 09:16
|
|
|
Minęło prawie 14500 km (stan oleju 39%, ciągle co do 1 mm na bagnecie tyle, ile wlano w fabryce, czyli z pół centymetra powyżej max), ostatnio zrobiłem fiestą 1000 km (wypad z rodziną na Mazury). Update:
1. spalanie z jazdy spokojnej, ale gdy trzeba było dynamicznej (wyprzedzanie), ekspresówki z prędkościami około 130 kmh - 5.7 (Orlen Efecta)
2. pojawiło się grzechotanie przy przyśpieszaniu - terkot, jakieś plastiki widać sie obluzowały. Nie zawsze, czasem, ale pewnie by mnie to zirytowało, gdym codziennie w mieście to słyszał. Generalnie jakość plastików jest straszna - widziałem to od pierwszego dnia, ale teraz ich ilość mnie przeraża. Czekam na sukcesy innych w walce z różnym trzeszczeniem, może wtedy uderzę (mam 7 lat gwarancji, trochę czasu jest). Najważniejsze dla mnie, że podczas jazdy ze stałą/lekko zmienną prędkością jest cicho, czyli 99.99% czasu
3. przestałem oczekiwać od silnika 100 KM osiągów przy wyprzedzaniu... i tu największe zaskoczenie. Wyprzedzam 1 z 3 samochodów przede mną pod górę (długi podjazd, linia oczywiście przerywana). A Fiesta mimo pełnego obciążenia idzie dzielnie na 3. biegu jakby miała ze 140 KM. I wyprzedziłem nie 1 a 3 samochody mieszcząc się na przerywanej. Zaczynałem od około 80 kmh a skończyłem na... 140! Nie mogłem w to uwierzyć, że ten litrowy silnik w podstawowej wersji tak dał radę... Więc zacząłem wyprzedzać tym samochodem tak, jak w czasach mocarnego biturbo diesla... i ten 1.0 ecoboost rzeczywiście pokazał co potrafi na 3. biegu. Ostatnio byłem tak zaskoczony, gdy poszedł po płaskim 195 w miarę szybko. Nie uważam, że to potwór, ani nawet że można nim bezpiecznie wyprzedzać, gdy jest ciasno - nic z tych rzeczy. Jednak gdy mamy sporo miejsca to chyba włącza się overboost, albo chwilowo schodzi blokada wersji 100 KM, bo miło zaskacza. Na pewno nie wyprzedzimy TIRa na 80 m, to nie ten typ wozu, ale też wyprzedziłem kolumnę 15 samochodów za 3 TIRami na może 15 km ruchliwej drogi bez ani jednego złamania przepisu/zdrowego rozsądku/niebezpieczeństwa (poza oczywiście chwilową prędkością, bo na trasach trzymałem maks 99 kmh w niezabudowanym na adaptacyjnym tempomacie). Fajny ten 3. bieg na trasie z tym silnikiem w zakresie 80-140.
4. A na koniec najlepsze - adaptacyjny tempomat. Przez ten prawie rok nauczyłem się go stosować tak, że nie ma dla mnie wad. Ta największa, opisana w pierwszym poście w tym wątku, czyli agresywne hamowanie przy zmianie prędkości na niższa (np przed terenem zabudowanym) - zwyczajnie lewym kciukiem wyłączam/pauzuję tempomat podczas zwalniania - hamuję silnikiem. Resztę jeżdżę na tempomacie. A podczas powrotów Warszawiaków z Mazur w sobotę wieczór po zatłoczonych drogach, ten tempomat spisał się rewelacyjnie. Coś co jest zwykle koszmarem - ekspresówka, po której lewy pas bez żadnych widocznych przyczyn leci 60-160 kmh, zamiast trzymać stabilne 120 kmh, w ogóle mnie nie zmęczyła. Czasem, poniżej tych 95 kmh musiałem zmienić bieg na niższy, ale poza tym mogłem podziwiać nawet piękne niebo podczas zachodu słońca. Gwałtowne zmiany prędkości poprzedników nie powodowały żadnego zagrożenia - dystans był utrzymywany. Nawet ci siedzący na tylnym zderzaku (nie chcący zauważyć, że przede mną w równych odstępach jedzie 100 innych samochodów) mieli czas nie spowodować karambolu, bo w przeciwieństwie do człowieka, komputer reaguje błyskawicznie, ale nie gwałtownie - człowiek z opóźnieniem, ale mocno. Bajka. A jechałem od Zambrowa do Warszawy, omijając odcinek robót drogowych z...
5. Google maps. Są coraz lepsze. Oszczędziłem 40 minut jadąc malowniczymi drogami przez las, wąchając zapach żywicy, a nie spalin. I mimo chwil używania mocy (opisane wyprzedzania na 3. biegu) to dzięki nim spalanie wyniosło 5.7 l/100 km. Gdyby nie "harce" to byłoby około 5 (co opisałem w wątku około grudnia). Nie tęsknię za yanosikiem - już od dłuższego czasu i tak dostosowuję prędkość do znaków (z jakąś tam tolerancją) i widok policji z radarem przestał mnie w ogóle straszyć
6. Otwieranie/zamykanie szyb z kluczyka - taka sama rewelacja w te upalne dni, jak wszystkie punkty powyżej (poza punktem 2 o plastikach)
7. Pojawiła się jednak wada, której się nie spodziewałem. Gdzieś w okolicach Ożysza trafiłem na asfalt, który przez około 10 km ostro mną wytrząsł - i to tak, że nie dałem rady jechać z prędkością dozwoloną, mimo braku dziur. Myślałem, że 16 cali i titanium uchronią mnie przed takimi sytuacjami. A tu nie. Tu jednak widać zaletę _dużych_ samochodów o miękkich zawieszeniach (rok temu jechałem tam c5 z hydroactive3+). Czy te 20 km sprawiły, że zatęskniłem za citroenem? Raczej pomyślałem o nim pierwszy raz ciepło od sprzedaży w październiku. Fiesta daje radę wszędzie rewelacyjnie. Oczywiście na drogach ekspresowych zamiast majestatycznie płynąć, cały czas nieco trzęsie, ale za bardzo jara mnie wtedy adaptacyjny tempomat, nagłośnienie, cisza i niskie spalanie, by się tym przejmować. Ten brak trzęsienia przy tym samym wyposażeniu kosztowałby mnie z 50 000 zł więcej i problemy z użytecznością w mieście, gdzie spędzi 98-99% jazd.
Ostatnie pytanie dla posiadających otwierany dach - też otwiera się go z kluczyka? Mija czas i mam kolejne przemyślenia co zamawiałbym dziś
1. jednak znów titanium, a nie vigniale - ten ostatni kusił mnie mniejszą ilością tanich plastików, jednak te koła 17 cali dałyby mi za bardzo w kość (trzesienie + większa masa czyli odczuwalnie niższe osiągi z tak małego silniczka) + zwyczajnie kocham ten kolor niedostępny w vigniale i te felgi. Codziennie patrzyłem na ten samochodzik... z zachwytem, mimo że to mój samochodzik zdobył nagrodę "world car design of 2015", a nie fiesta. BTW znajomy, za którym jechałem fiestą, zaraz po dojechaniu na miejsce podszedł i powiedział "nie mogłem się nadziwić, jak pięknie świecą światła w fieście, cały czas patrzyłem do lusterka"
2. jakoś minęła mi napina na 125 KM - te 100 KM daje radę
3. minął hejt na BO Play - naprawdę fajnie gra i na trasie jest miło słuchać muzyki z maksymalną możliwą jakością - a do mocnego basu się przyzwyczajam
4. jedyne zmiany, jakich bym dokonał (poza światłami full led, o których rok temu nie było mowy) to jednak otwierany dach - żona zazdrości mi kabrioletu, a sytuacja, że fiestą jadą wysocy dorośli z przodu i z tyłu miała miejsce tylko raz w październiku - przejmowanie się miejscem na głowę z tyłu jest bez sensu w moim wypadku. I oczywiście wziąłbym podgrzewaną kierownicę (szkoda, że rok temu sprzedawcy nie znali konfiguratorów).
Generalnie wróciłem z urlopu nie tylko wypoczęty i opalony oraz zachwycony spływami kajakowymi. Pokochałem Fiestę na nowo. |
_________________ Fiesta mk8 100KM Race Red
|
Ostatnio zmieniony przez Wojtek Wawa 8 Sie 2018, 10:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
msky
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 13 Cze 2018 Posty: 92 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 8 Sie 2018, 10:24
|
|
|
Bardzo fajnie napisane
U mnie jest parę mankamentów, ale ogólnie równie jestem zadowolony. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|