Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK3] Rs1800
Autor Wiadomość
Pazik 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 30
Skąd: Centrum
Wysłany: 25 Cze 2018, 22:02   [MK3] Rs1800

1. NICK: Pazik
2. Imię: Bartek
3. MODEL: Fiesta Mk3,5
4. WERSJA: RS1800
5. ROCZNIK: Mk3, 95r.
6. SILNIK: 1.8 Zetec RQB
7. OPIS AUTA: Fiesta odkupiona od forumowicza, zmęczona życiem, niegdyś zwana czerwono-czarną, chociaż bardziej pasowało by ją nazwać patentem na drut lub odwrotnie, drutem na patent. Samochód posiadał milion pięćset sto dziewięćset modyfikacji, które doprowadziły go nad przepaść.

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: pomalowany dach oraz słupki A na czarno, wymiana pasa przedniego. Wymiana kierunkowskazów przednich na białe. Ponowne spasowanie przodu. Usunięta żółta folia z halogenów i ich wymiana na takie w lepszym stanie, wrócił emblemat na maskę, nowa przednia szyba, zmienione szyby boczne, stare były uchylne ale uszczelki nie domagały i ciekła woda, usunięta spora część naklejek, listw ledowych, świecących diodek i innych wszystko mających gówien. Powrót wnętrza do przeszłości czyli oryginału, praktycznie wszystko było powiercone, pocięte, porzeźbione mocno w gównie, na koniec złapane opaską trytytką lub jak kto woli paryżanką. Wywalenie „wygłuszającej szmaty” spod tylnej kanapy, gąbek pochłaniających pierdy z fotela kierowcy, mat termoizolacyjnych z wnętrza karoserii, które pozatykały otwory odpływowe w drzwiach. Wymieniłem wewnętrzną osłonę tylnej klapy, była przyklejona, przykręcona wkrętami na wylot i jeszcze pewnie przyspawana plastikową elektrodą. Zapomniałem dodać, że jak już wkręt, opaska i taśma dwustronna nie dawały rady do akcji wkraczał klej na gorąco, a ten skurwiel nie zna litości! Upierd . l . a wszystko w swojej okolicy na kolor nasienia. Wymieniłem tylne parapety na oryginały z oryginalnymi głośnikami oraz odpustowy zegarek, licznik, który miał problemy z kontaktami… Dźwignia ręcznego wleciała z futury, gałka zmiany biegów wraz ze skróconym lewarkiem. Wymieniłem również deskę rozdzielczą na taką bez dziur i usprawnień poprzednika, ze wszystkimi kratkami wentylacyjnymi. Wszechwiedzący komputer pokładowy wraz z okablowaniem rodem z 486dx4 wywaliłem do kosza, chodź muszę przyznać, że wyrwanie tego gówna z deski nie było łatwe. Dołożyłem oryginalną osłonę alternatora, wymieniłem również blachy ściany grodziowej bo były zapylone po malowaniu. Wymieniłem poprzecierane nadkola przednie.

b. mechaniczne: wymienione: belka tylna z nowymi tulejami na taką ze stabem i podkładkami dystansami pod tarcze kotwiczne, przednie tarcze, stare były bardzo krzywe, chodź w dniu zakupu właściciel mówił, że wszystko jest z nimi ok. łączniki staba z przodu, jego tuleje, końcówki oraz tuleje wahaczy wraz z wahaczami, amory, sanki skrzyni biegów, wentylator chłodnicy, chłodnica oraz wąż na włącznik, szkoda że wywaliłem rurkę na włącznik, spawacz spawał przy świetle księżyca mocno najeb…. Pompę hamulcową. Fiesta miała poważny problem z odpalaniem po chwili postoju. Problem był spowodowany większymi wtryskami które ją zalewały. Wymiana pękniętego bagnetu oleju. Uszczelnienie silnika, uszczelka pod deklem zaworów była uszczelniona sylikonem, tak samo jak czujnik położenia wałka rozrządu. Dołożyłem filtr par paliwa oraz jego zawór. Wymieniłem uszczelniacz wału przy okazji wymiany skrzyni biegów, trzeci bieg postanowił zmienić lokal. W dużej mierze była to winna mocno zmęczonej skrzyni, braku stanu oleju oraz braku plastików ustalających lewarek zmiany biegów w jego mechanizmie, pogiętych sanek od zawieszenia skrzyni. Na koniec ustawiłem ponownie zbieżność.

c. audio: wymiana tylnych głośników na oryginalne, uporządkowanie wiązki do radia. Dołożyłem pilota do radia

d. inne: wymieniłem podnośnik prawej szyby, wiązkę elektryczną która była w stanie agonii, połączenia elektryczne w dużej mierze były wykonane na słowo honoru, luźne przewody, połączone na skróty, często skręcone palcami i sklejone izolacją. Wywaliłem wszystkie trytytki w kolorze tęczy, były żółte, niebieskie, czerwone, białe i czarne. Uzupełniłem zaślepki, kołki, spinki, wymieniłem wszystkie brakujące lub zamienione śruby oraz wkręty na oryginał, lub odpowiedni zamiennik.

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: zabezpieczenie antykorozyjne, wymiana drzwi
b. mechaniczne: mam nadzieję, że po tym wszystkim brak
c. audio: może być
d. inne: chciałbym w końcu tym gównem pojeździć, w chwili obecnej to zupełnie inny samochód, ale poprzeczka jest ustawiona wysoko, mam nadzieję, że wystarczy mi cierpliwości i dni…

















 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 25 Cze 2018, 23:01   

o.O wypłynęło z czeluści. Weź pan to na złom zaholuj o ile przyjmą :-)
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 26 Cze 2018, 06:10   

Mnie rozwalił patent z gąbkami :D Tak kończą internetowe perełki :D
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26 Cze 2018, 07:33   

po opisie wnioskuję że auto trafiło do kogoś kto się zna na robocie ..........już po przeczytaniu 3 zdań miał bym dość tego egzemplarza na długie miesiące :rotfl:
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 26 Cze 2018, 10:28   

Jedyne co ocaliło to auto przed złomem to cierpliwość Bartka w działaniach przy autach - uparty skurczybyk z niego ;)

Fajnie, że wychodzisz na prostą z tym autem.
Auto zaczyna bardzo dobrze wyglądać i jeździć.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 26 Cze 2018, 17:33   

:ok: Lubie to ;) Kilka drobnych poprawek i laleczka ;)
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Pazik 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 30
Skąd: Centrum
Wysłany: 28 Cze 2018, 21:59   

Ten egzemplarz był jak niekończąca się przygoda Indiana Jonesa którego wspierał MacGyver. I może nie było by w tym nic złego, bo Indiana wynajdywał fajne skarby, ale MacGyver musiał wszystko spie-rdo-lić taśmą z gówna… Poziom kreatywności twórcy nie raz roz.p.ierd.alał system, niejednokrotnie znajomi zbierali nawet konsylium bo nie byli w stanie pojąć kurła, co tu się odni.epier.dol.iło. W samochodzie były technologie z różnych dziedzin życia codziennego po zaawansowaną elektronikę shitlight, komputer pokładowy podobno był z Can-nes . Nie było miejsca, żeby nie było w nim grzebane, niestety nie było to grzebanie z głową, a może to tylko kwestia podejścia do jakości wykonanej pracy, bo jeśli tak, no to było ok… Nie miałem okazji zobaczyć najlepszej Fiesty Turbo w Polsce, bo byłem bardzo ciekaw jak tamten samochód wyglądał na żywo, większość z was miała. W chwili obecnej zapewne już za samo oglądanie trzeba uiścić stosowną opłatę właścicielowi, bo utrzymanie takiego samochodu swoje kosztuje. W pewnym stopniu, to dzięki wam chłopaki, ten samochód ocalał, bez waszych części nawet Henry Ford by jej nie ocalił przed szlifierką kątową. Mam tu na myśli: Andrzeja, Łukasza, Maćka, Pawła. Ja już nie miałem siły do tego gówna po każdej nowej niespodziance, samochód był przeznaczony na części, ale nakład już włożonej pracy okazał się za duży, żeby go zaprzepaścić, a poza tym za bardzo lubię te samochody, z pięciu zostały dwa. Tym bardziej, że jak na taniego forda, te samochody przy odpowiedniej obsłudze i traktowaniu są w stanie wiele znieść. Zaraz po zakupie, gdy emocje już opadły i zaczęły pojawiać się niespodzianki, Fiesta dostała breloczek z mojego wozu technicznego którym był Matiz.

Trzeba być po naprawdę dobrych dopalaczach żeby docenić to gówno. Tam nawet w zamienniku nie produkują dobrych części bo do gówna pasuje tylko gówno.

Ale na szczęście wszystko jest już na swoim miejscu.
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 29 Cze 2018, 07:16   

Podoba mi sie takie podejscie a najbardziej co któreś napisane słowo GÓWNO :hahaha: dobre:-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Pazik 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 30
Skąd: Centrum
Wysłany: 30 Cze 2018, 15:50   

Między innymi takie patenty były wszechobecne by prewius ołner Czaina :krzesłemgo: :





Jako dystans były podłożone większe nakrętki. Szkoda gadać. Tym bardziej, że teraz jest wszystko dostępne do wyboru do koloru. Zwykłe lenistwo i dziadostwo skromnie pisząc. Kij w dupę takim fanom czterech kółek :luzik:
 
 
 
Pazik 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 30
Skąd: Centrum
Wysłany: 6 Lip 2018, 18:00   

:serduszka:
 
 
 
deejay 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 82
Skąd: Myślachowice
Wysłany: 6 Lip 2018, 18:10   

Też 3 lata kupiłem rs2000 ziutek z Wągrowca. Super auto miało być. Na miejscu dramat . Ale i tak kupiłem. Najlepszy był kątowniki 30x30 na łączeniu podłogi z progiem. I nałożona konserwacja na rdze. I po 10 kg szpachli na drzwiach :)
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1868
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 6 Lip 2018, 22:36   

Kolego te kontowniki i szpachel przyjechał do wielkopolski z krakowa. :hammer: :hammer:
Brat tego nie robił przy tym aucie.
Co do reszty nie wiem.
A kupować nikt Tobie nie kazał. Kanał do sprawdzenia też był.
:rotfl:
_________________

 
 
 
deejay 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 82
Skąd: Myślachowice
Wysłany: 7 Lip 2018, 05:57   

Przecież była lakierowana i konserwowana 😀 . I tak już po aucie .
 
 
Pazik 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 30
Skąd: Centrum
Wysłany: 7 Lip 2018, 06:31   

Mogliście chłopakowi powiedzieć co jest z nią nie tak, może by nie jechał 500 km po paździerz. A nie teraz dopiero wychodzi cwaniactwo i polska patologia sprzedaży. Tak jak Luk-90 napisał, internetowe perełki :-P
 
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1868
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 7 Lip 2018, 09:38   

Hej. Z tego co wiem kolega rozpisywał się z Michałem co do auta. Malowana u niego nie była. Konserwował ją sam. Jak to nie mam pojęcia. Nie każdy jest urodzonym fachowcem. Mechanicznie była ok. Chyba że jakieś perełki wyszły od poprzednich właścicieli. Autko było z forum fkp. Kończymy temat czarnego rs 2000. I wspieramy w projekcie kolegę.
Pełen podziwu jestem upartości w projekcie.
Mało jest tych autem już na naszych drogach. Więc działaj ku chwale xr2i 16v :ok: :ok: :ok:
_________________

 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 8 Lip 2018, 21:20   

A ja napisze że na foto wygląda jak przed zakupem :rotfl: :devil: :-P
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Pazik 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 30
Skąd: Centrum
Wysłany: 9 Lip 2018, 17:51   

Peedro, gorzej. To schroth :sad:


 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 9 Lip 2018, 19:05   

A czemu dach i słupki ciorne?
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Pazik 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 30
Skąd: Centrum
Wysłany: 9 Lip 2018, 20:13   

W dachu były dziury po kogutach MPO :hahaha: , a słupki dostałem w gratisie
 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 9 Lip 2018, 22:15   

Nie bądź miętka fajka, przyjedź na zlot ;)
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.