Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Ford Fiesta mk3 FUTURA RS, 1.4 CVH, gwint KW, polski salon
Autor Wiadomość
Kazzimo_NH 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 13 Maj 2014
Posty: 99
Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Cze 2018, 17:32   Ford Fiesta mk3 FUTURA RS, 1.4 CVH, gwint KW, polski salon

Ford Fiesta mk3 1.4 8v CVH mono wtrysk rok produkcji 1993 (tanie OC) z kompletnym pakietem stylistycznym Futura RS (nie sama „Futura”) by Zender. Polski salon, była serwisowana w ASO do 1999- posiadam książeczkę. Jestem 3 właścicielem.

3 miesiące temu został włożony silnik 1.4 8v CVH, i wtedy zrobiłem w nim:
--planowanie głowicy
nowy wałek w głowicy Febi (gwarancja)
-nowe uszczelniacze w głowicy
-nowe popychacze w głowicy
-nowe pierścienie na tłokach Reinz
-nowa uszczelka pod głowicą
-nowa uszczelka pod pokrywa zaworów
-nowa uszczelka pod miska olejowa
-nowa uszczelka pod dolot
-nowa uszczelka pod kolektor i portki
-nowy pasek rozrządu
-nowy pasek od alternatora
-nowa gruba chłodnica z diesla
-nowe poduszki silnika oraz skrzyni
-wentylator z XR2i
-nowe świece Motorcraft
-filtr powietrza Bosh
-filtr oleju Bosh
-nowy filtr paliwa
-zalany olejem Motul 10w40
-nowa oryginalna sonda (aktualnie unikat)
-nowy czujnik temperatury
-usunięty „termostat” w dolocie
-nowy bak paliwa (zakonserwowany)
-pompa paliwa z XR2i
-krótka skrzynia z 1.1

Poza silnikiem:
-fotele z Futury (tzw. uszatki)
-kanapa z wersji XR2i
-radio oraz głośniki Pionieer
-lusterka z polifta
-nowy tłumik końcowy RM Motors z nierdzewki
-kierownica z Sierry GT
-blenda Hella z ciemnym kierunkiem (rarytas)
-światła tylne z wersji Chianti
-gwint KW
-nowe łączniki staba TRW
-felgi Mohag RSL 13x7 et26
-opony Uniroyal Rainexpert 175/65/13
-rozpórka przód i tył Weichers
-rozpórka dolna przód
-stabilizator z XR2i przód
-nowe hamulce bębnowe oraz regulacja linki
-nowe kompletne sprzęgło

Blacharka nie jest najgorsza, ale do ideału też brakuje (progi). Podwozie jest zakonserwowane. Skrzynia biegów chodzi jak nowa. Dla konkretnego kupującego daje bardzo dużo części (silnik 1.1, alternatory, zawias z XR2i ze sprężynami H&R, hamulce z XR2i itd.) . Po „remoncie” silnika zrobiłem nim 3500 km i nie ubyło ani grama oleju. Na zdjęciach nie ma „lotki” na klapie z pakietu Futura RS, bo się odkleiła. Zamontuje ją w tym tygodniu. OC i PT jest.

https://www.olx.pl/oferta...D5-IDuilGF.html

Cena dla forum: 2800 PLN
 
 
Kazzimo_NH 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 13 Maj 2014
Posty: 99
Skąd: Kraków
Wysłany: 12 Cze 2018, 12:07   

UP
Cena: 2500 PLN
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.