Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
2 Lip 2017, 19:20
Fiesta Mk3 by Mały:)
Autor Wiadomość
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 15 Maj 2018, 15:36   

Wiem ale zalozylem serwo z pompa z mondeo i tam sa dwa wyjscia:-) przod i tyl:-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 15 Maj 2018, 17:23   

Jak bardzo musiałeś przerabiać i rzeźbić żeby założyć to servo?
Z którego mdo założyłeś?
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 15 Maj 2018, 19:45   

Z mondeo mk1 mk2 2.0 to samo jest w sumie. Ja zakladalem serwo na mocowaniu z fiesty tylko rzeba bylo rozwiercic otwory montazowe troche, ja skracalem te mocowania co trzymia serwo zeby siadla mi ta plastikowa kulka w pedale hamulca, dokladnie skrucilem 3 cm bez jakiegos mm i zmienilem ich kąt zeby zbiorniczek byl w poziomie. Trzeba obciac ten pret metalowy wtedy co wychodzi z pedała hamulca i naciac delikatnie na zabezpieczenie.
Robilem to moze z 2 godzinki na spokojnie :-) :ok: wiesz, wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć:-) hehe
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
Ostatnio zmieniony przez Mały 15 Maj 2018, 21:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 15 Maj 2018, 20:38   

Przednie koła podepnij koniecznie pod sekcje na samym początku pompy - przy serwie.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 15 Maj 2018, 21:29   

Tak własnie zrobilem:-) a na przewodzie idącym na tylne koła założyłem korektor siły hamowania ori z fiesty ten co był wcześniej przy kielichu. Zobaczymy czy wystarczy jeden na oba koła czy bede musiał dać dwa, na prawe i lewe kolo osobno :ok:

Kumpel się smieje teraz że przy tej pompie i takim duzym serwie przy depnieciu na hamulec pokrzywi tarcze:-):-):-) <oki> :hahaha: :hahaha: haha <<żart>>
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 15 Maj 2018, 21:30   

Mały napisał/a:
na przewodzie idącym na tylne koła założyłem korektor siły hamowania ori z fiesty ten co był wcześniej przy kielichu


eee poka
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 16 Maj 2018, 06:58   





Tak to wyglada. Deczko słaba jakość zdj bo na szybko robione:-) Wykorzystalem połówke mocowania tego korektora zeby go umocowac w tunelu. Miesci sie:-) :ok: musze go tylko przykrecić :hammer:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 16 Maj 2018, 08:06   

Wywal ten korektor bo to jest korektor grawitacyjny i z tego co pamiętam nie może być w takiej pozycji montowany. Poza tym przez tyle lat to on już przestał działać.
Kup zwykły korektor sportowy jednoobwodowy i zamontuj koło serwa.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 16 Maj 2018, 09:11   

Mógłbyś majster dać namiar, jakiegoś linka na takowy korektor jak bym miał kupic i w którym dokładnie miejscu zamontować? :-) nie chciałbym kupić złego:-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 16 Maj 2018, 14:08   

bobson napisał/a:
Wywal ten korektor bo to jest korektor grawitacyjny i z tego co pamiętam nie może być w takiej pozycji montowany. Poza tym przez tyle lat to on już przestał działać.
Kup zwykły korektor sportowy jednoobwodowy i zamontuj koło serwa.


no wlasnie temu bylem ciekaw :>

Korektor jest grawitacyjno-przeciążeniowo-magiczny i musi być zamocowany w oryginalnym koszyku, bo ważne jest jego pochylenie. Nawet pogięty koszyk = problem.

Co do działania - serio z tym są problemy? Moj działa jak trzeba. Zamyka i otwiera. Co tam sie może zepsuć? Ciekawe, czy jest rozkręcalny, bo jedyne co mi na myśl przychodzi, to syfem/glutem może się zapchać.
Wydawał mi się też dość idiotoodporny, bo stare przewody wykręcałem z niego spawarką.
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 16 Maj 2018, 15:46   

Do tej pory te korektory dzialaly prawidlowo i zadnego problemu z hamulcami z tylu nie mialem. No i dobrze gadacie musza byc zamontowane pod takim samym kątem jak były bo inaczej nie dzialaja sprawdzalem, chociaz jak sprawdzalem go dmuchajac mu w zasilanie to wystarczy ze bedzie lekko nachylony i dziala prawidlowo:-) dobrze ze go jeszcze nie przykrecilem. Ustawie go pod katem i powinno byc git a jak nie to poprostu kupie taki jak Bobson mowi i bedzie gralo:-)
<<BOBSON>> tylko nie wiem jeszcze jaki to mialby byc :V:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 16 Maj 2018, 16:07   

https://allegro.pl/kategoria/czesci-samochodowe-tuning-mechaniczny-8695?string=korektor%20si%C5%82y%20hamowania&order=d&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-wp-aut-1-5-0501
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Maj 2018, 19:00   

mam dokładnie ten sam co jest za 170zł, oddam go za 115zł z wysyłką
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 24 Maj 2018, 11:59   

Zakupiłem dziś nowe łączniki stabilizatora, powinny pasować. Kupilem tez końcówki drążka kierowniczego tylko nie jestem pewien czy dobre, sa dwa rodzaje: do wersji ze wspomaganiem stożek ma 11,7 a w wersji bez wspomagania stożek ma 11,5. Zwrotnice mam z mk3,5. Sprawdze wieczorem , tylko nie wiem jak głęboko ma wejść stożek w otwór w piaście :hammer: <???>




Dziś mam plan żeby wrzucić silnik juz na swoje miejsce. Musze zrzucic skrzynie najnajpierw, odkręcić docisk i zrysowac kamieniem docisk i zamach bo zaczynalo slizgac sprzeglo przy ostatnich przejazdach. Rada kumpla ktory tak zrobil w cc turbo tez mu slizgalo nowe sprzeglo po paruset kilometrach, zrobil taki myk zrysowal dosc porządnie zamach i docisk, problem znikl i smiga juz drugi rok:-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 26 Maj 2018, 06:01   






haha, spiek by MY:) :hahaha: :2xf: :ok:
Sprzęgło zrobione, znaczy sie przerobione, zobaczymy co z tego bedzie. :fajka:

Silnik na miejscu:


_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 27 Maj 2018, 01:54   

Takie odmalowane fury zawsze będą mi się kojarzyć z syndromem "więcej stoi niż jeździ" :-P
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 27 Maj 2018, 10:17   

:hahaha: Jaszczur, mnie też, i tak jest, ale to sie zmieni, wyjezdzam z garażu i nic z tym nie robie już (przynajmniej tak mysle) :ok: a tak po za tym to nie spuszczalem sie nad tym malowaniem komory, byle by byla zabezpieczona przed rdzą:-) :hammer: teraz tylko reszte osprzętu założyć, wiazke ogarnac i wyjechać, aa zapomniałem dodac-->jak zapali:-) :2xf: :cojest:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 28 Maj 2018, 07:19   

Co zrobiłeś z dociskiem i zamachem?
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 28 Maj 2018, 08:27   

Kamień na wiertarke i zrysowalem tak troche bardziej. Fakt faktem ze szybciej sie skończy tarcza ale nie slizga przynajmniej, bynajmniej tak jest u kumpla ktory mi tak doradzil a on tez tak zrobil ze swoim dociskiem i zamachem i upala konkretnie juz drugi sezon. Nic nie slizga. Wg mnie jest lepiej dac do obicia tarcze okładziną LUK-a (70zl) lub kevlerem(140zl chyba) raz na jeden czy dwa sezony niż wymieniac czesto cale sprzeglo. Zobaczyny co z tego bedzie :)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 28 Maj 2018, 09:02   

Jak docisk jest słaby to i tak niewiele to pomoże przy większych mocach.
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: Mały regulamin działu.
Freeman Przed zakupem 0 7 Gru 2010, 01:04
Freeman
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.