Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

drży kierownicy przy skrętach w lewo/prawo.
Autor Wiadomość
damianisko5 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 434
Skąd: Kraków
Wysłany: 28 Kwi 2018, 07:15   drży kierownicy przy skrętach w lewo/prawo.

Pacjent - Fiesta mk6 2006, 1,3 benzyna. Auto stało ponad tydzień /w naprawie/. Po udanej naprawie krótka jazda. Podczas skrętu kierownicą, w lewo lub prawo kierownicy drży. Przy jeździe na wprost wszystko jest OK. Prędkość auta 30-40 km/h. Kto wie co się podziało i może doradzić?? dzięki.
 
 
gruby907 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/70KM
Imię: Miłosz
Dołączył: 08 Sie 2015
Posty: 200
Skąd: Lublin
Wysłany: 28 Kwi 2018, 08:25   

jaka była naprawa?
_________________
Pozdrawiam
 
 
damianisko5 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 434
Skąd: Kraków
Wysłany: 28 Kwi 2018, 14:48   

Naprawę opisałem na forum, zalanie gniazda sterownika. http://fiestaklubpolska.p...pic.php?t=78086
 
 
damianisko5 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 434
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Maj 2018, 08:23   

Wyssałem strzykawką całą zawartość zbiorniczka i wlałem świeżego. Po kilkunastu km. jazdy po mieście drgania ustąpiły. Może to było przyczyną. Dodam, że stary płyn był koloru czarnego, mocno już przepracowany.
Ostatnio zmieniony przez damianisko5 2 Maj 2018, 18:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2 Maj 2018, 18:26   

W takim razie masz płyn kategorycznie do wymiany. Wąż wypływowy z przekładni do wiaderka, jeden z króćców zbiornika zatkać, nalać płynu pod korek, nie zakręcać, odpalić auto i kręcić kierownicą, dolewając na bieżąco płynu (przyda się pomoc drugiej osoby, płyn leci dość żwawo nawet jak się kierownicą nie kręci). Lać i kręcić kołami od oporu do oporu. Nie przestawać dopóki z przekładni będzie lecieć coś, co wygląda jak atrament. Możesz zużyć ze dwie butelki (pewnie tam wchodzi ATF-IID, więc kosztuje to dosłownie grosze), a przeczyszczony układ odwdzięczy się bezawaryjnym działaniem.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
damianisko5 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 434
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Maj 2018, 18:39   

Dzięki wielkie, tak wkrótce zrobię. Fajny opis.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 20:17
Mizer 59
Brak nowych postów [MK3] Znoszenie na lewo i prawo, niestabilna jazda - 1.8 16V
kamilocha1 Mechanika ogólna 8 7 Cze 2010, 20:08
kamilocha1
Brak nowych postów [MK4] Po puszczeniu kierownicy auto skręca w prawo.
Michaell26 Mechanika 6 12 Lis 2012, 21:18
jery13
Brak nowych postów Ściąganie raz w prawo raz w lewo
Bizuu Mechanika ogólna 2 3 Lip 2016, 15:58
blind227
Brak nowych postów Sciaganie raz w prawo raz w lewo
browarek10 Mechanika ogólna 1 13 Gru 2018, 22:18
Puff


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.