Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK2] XR2 for fun!!
Autor Wiadomość
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Kwi 2017, 13:33   

Slicki są dostepne w odpowiednich grupach. Nie ma nic na temat klatek bezpieczeństwa. Zresztą, prawidłowo bo akurat ten przepis z Poznania jest mocno kontrowersyjny. Auto naparzające na maxa na slicku jest bardziej bezpieczne niz to samo auto na zwykłych oponach. Także powinno byc odwrotnie jeżeli się boją o nasze zdrowie.
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 24 Maj 2017, 15:42   

Pyros, a powiedz mi taką rzecz. Wrzucaleś wcześniej foty gwintu: http://img24.otofotki.pl/...63_IMG_1254.JPG

Jak tu jest rozwiązane górne mocowanie? Średnicowo widze, że jest troche mniejsze i jak to pasuje na fabryczną poduszke? Bo tak sobie kombinuje, czy da rade jakieś czary mary zrobić (dystansem), żeby uzyskać fabryczną wysokość (a przynajmniej poziom jamexa)
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Kwi 2018, 16:43   

Niby cisza w temacie ale Fiesta po roku przerwy ruszyła sie trochę przewietrzyc i to nawet z sukcesami.
Idzie jak głupia i przegrała tylko z dwoma crx'ami wydmuszkami. Tak to była szybsza od wszystkich samochodów z klasy 2000 oraz 2000+.
Nie sądziłem,że dożyje czasu gdzie w klasyfikacji youngtimerów bedzie rządzić najsłabsza klasa 1600 :V:



I dwa filmidła. Pierwsza szykana zabijała wszystko. Fiesta z promieniem skrętu jak Ikarus, bez wspomagania ani ręcznego by podciąć traciła tam najwięcej :/

 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 20 Kwi 2018, 20:35   

Ładnie śmiga :ok: fajnie że już bez przygód.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 801
Skąd: Złotów
Wysłany: 20 Kwi 2018, 20:57   

Gratki wyników i fajnej jazdy.
Co się dzieje z kierownicą? Gródź i mocowanie kiery jest aż tak miękkie czy masz tam coś uszkodzone? Kolumna kierownicza sprawia wrażenie jakby miała zaraz oddzielić się od budy :9:

Co do wspomagania, jest jakaś opcja na hydro magiel? Pompa elektrohydrauliczna z Opla świetnie daje rade, kwestia dobrania magla.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Kwi 2018, 21:14   

bobson napisał/a:
Co się dzieje z kierownicą? Gródź i mocowanie kiery jest aż tak miękkie czy masz tam coś uszkodzone? Kolumna kierownicza sprawia wrażenie jakby miała zaraz oddzielić się od budy :9:

Ha!!! Brawo za czujne oko. Faktycznie kiera chodzi góra dół i spowodowane jest to najprawdopodobniej luzem na łozysku. Szczerze mówiąc musze to zrobić bo sie juz troche przyzwyczaiłem do tego a to moje juz drugie xr2 i ten sam problem :/ Układ kierowniczy jest najsłabszym punktem tego auta tzn. promień skrętu i brak wspomagania. Dodatkowo kiera nie odbija jak we współczesnych furach także wyjście z nawrotu nie jest tak oczywiste i sporo trzeba sie naszarpać :/ Co widac :V:
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 801
Skąd: Złotów
Wysłany: 20 Kwi 2018, 21:40   

Pyros napisał/a:
Dodatkowo kiera nie odbija jak we współczesnych furach także wyjście z nawrotu nie jest tak oczywiste i sporo trzeba sie naszarpać :/ Co widac :V:


Przerabiałem te tematy, wierz mi.
Co do długiego magla bez wspomy to wiem, że to katorga przy takim jeżdżeniu. Mimo wszystko ja nie miałem problemu z odbijaniem kiery ale dopiero jak ogarnąłem zbieżność i geometrie kół.

Masz wszystko w porządku w tej kwestii czy ustawione na oko, byle względnie na wprost leciała? :D
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 20 Kwi 2018, 23:23   

masz jalowy skok góra-dół na kolumnie? Bo to jest normalnie dość miekkie :>
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Kwi 2018, 18:26   

Co to znaczy jałowy skok góra dół :D ?
Kolumna chodzi w zakresie góra-dól ok 1-2cm. Nawet na postoju jest to wyczuwalne.
Niestety nie mam sie za bardzo kiedy tym zając bo Fieste odpalam ostatnio raz na rok.
Do zabawy sprawiłem sobie jakis czas temu szybszego Forda :V:
Tam wszystko idealnie działa i prowadzi sie nie gorzej niz xr2 :-P
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 801
Skąd: Złotów
Wysłany: 24 Kwi 2018, 21:31   

Pozamiatałeś :D
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Kwi 2018, 21:44   

grubo :ok:
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 24 Kwi 2018, 22:53   

Pyros napisał/a:
Co to znaczy jałowy skok góra dół ?
Kolumna chodzi w zakresie góra-dól ok 1-2cm. Nawet na postoju jest to wyczuwalne.


Czy chodzi luźno(z powodu np 5centymetrowego luzu w łożysku), czy poprostu pracuje na blachach? Ja tez jestem w stanie swoją kolumne "urwać" :D


RS dobry, silnik już wymieniałeś? :-P :ok:
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Kwi 2018, 12:29   

vegetagt napisał/a:

RS dobry, silnik już wymieniałeś? :-P :ok:

Od kiedy mam RS to to jest pierwsze pytanie które słyszę od ludzi :hahaha:
Szczerze mam juz nalatane 40kkm po miescie i po torze i silnik oryginalny. Byłem na akcji serwisowej w ASO i po badaniu na szczelnośc sami nie wieżyli ze wszystko jest ok bo zdarzały sie egzemplarze co przy 10kkm miały juz 3 silnik :devil:
U mnie kontrolnie wymienili uszczelke i tyle :)
Fura kozak na maksa, a te legendy o silniku to tylko śmiech. Ford wszystko ogarnął, komu trzeba było to wymienił silnik, reszte zaprosił na akcje serwisową i po problemie. Mam 7 lat gwarancji także mam to w nosie.
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 25 Kwi 2018, 12:48   

haha :D

Tam chyba były 2 updaty silnika z tego co kojarze. Po pierwszym dali głębsze gniazda w bloku, a w drugim nie wiem co zrobili :P

Jak drift mode? Pewnie dziwne uczucie, jak elektronika narzuca tył w sposób "nie związany z fizyką" :D
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 801
Skąd: Złotów
Wysłany: 25 Kwi 2018, 12:52   

Pyros napisał/a:

Szczerze mam juz nalatane 40kkm po miescie i po torze i silnik oryginalny


Bez onboard'u się nie liczy :-) :-) :-)
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Kwi 2018, 17:15   

Co do silników to była kwestia złej uszczelki. Po wymianie problemy zanikają.
bobson napisał/a:

Bez onboard'u się nie liczy :-) :-) :-)

Nie podpuszczaj, muszą styknąć fotki :-P


Ostatnio zmieniony przez Pyros 9 Gru 2019, 11:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 25 Kwi 2018, 19:00   

hehe, start z 4 łap robi wrażenie, co? :)
Dobre uczucie jest tez wtedy, gdy ruszasz normalnie, ale niezbyt sie mozesz zatrzymać :D
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Kwi 2018, 21:43   

no dobrze RS-a prosimy zaprezentować w dziale nasze auta :V:
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Kwi 2018, 21:54   

Masz racje, to temat o xr2!!! A RS imo nie wart zakładania tematu.
To mówisz Vegetagt że z ta kierownicą to ten typ tak ma?
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 25 Kwi 2018, 22:40   

jeszcze raz obejrzalem ten film i serio mi sie wydaje, ze jest w normie.
Jak dorwe coś do nagrywania filmów, to pokaze swoją kolumne :p
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk1 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 0 23 Mar 2006, 20:20
Laskosz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 09:01
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.