[MK6] Instalacja KME silnik 1.25 późne przełączanie na gaz |
Autor |
Wiadomość |
_zubeR
Wersja: C
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Paweł
Wiek: 24 Dołączył: 09 Mar 2016 Posty: 13 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 6 Mar 2018, 15:05 [MK6] Instalacja KME silnik 1.25 późne przełączanie na gaz
|
|
|
Mam pytanie do użytkowników/ fachowców odnośnie Fiesty z silnikiem 1,25. Otóż posiadam w niej instalację firmy KME, w lecie działa wszystko bez zarzutów. Problem natomiast pojawia się kiedy temperatura spadnie w okolice 0, kiedy jest -10 lub niżej samochód na gaz przełącza się po przejechaniu dopiero 4-5 km. Obserwowałem też wskaźnik temperatury, czasami pokazuje już 60 stopni, jednak na gaz nadal się nie przełącza.
Czym to może być spowodowane?
Mechanik, u którego zakładałem instalację kilka razy próbował ją regulować jednak bez większych sukcesów. Albo w leci przełącza się na gaz dosłownie od razu i gaśnie, albo w zimie przełącza się po kilku km, nie ma tak jakby "złotego środka".
Prosiłbym o jakąś pomoc, nakierowanie co można zrobić? |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 6 Mar 2018, 19:37
|
|
|
Pokaż zdjęcia z pod maski. Obstawiam zbyt zimny gaz i strategie w sterowniku pozwalajacą na przełączenie od 0stC gazu mimo spełnienia temp. na reduktorze. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 6 Mar 2018, 20:12
|
|
|
_zubeR napisał/a: | kiedy jest -10 lub niżej samochód na gaz przełącza się po przejechaniu dopiero 4-5 km. | To i tak szybko, moja służbowa Corsa (z fabrycznym gazem), przy -10 (po nocy) przełączyła się na gaz po jakichś 10km... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
tomi16v
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 03 Mar 2013 Posty: 78 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 6 Mar 2018, 22:49
|
|
|
pytanie jak i gdzie wpięty reduktor szeregowo/równolegle. Sam reduktor też jak ma wejście i wyjście na płyn. Niektórzy gazownicy montują mocno do góry i powstaje bańka powietrzna w tym reduktorze. |
|
|
|
|
wojtekpl
Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Trend
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Dołączył: 18 Mar 2014 Posty: 161 Skąd: KR
|
Wysłany: 7 Mar 2018, 22:29
|
|
|
Parzych napisał/a: | ... moja służbowa Corsa (z fabrycznym gazem), przy -10 (po nocy) przełączyła się na gaz po jakichś 10km... |
Długo, moja Fiesta tak max. 2 kilometry przy minus 15 - po nocy pod chmurką oczywiście. |
_________________ Trend, GoldX; Copper Pulse; 1,4i LPG
Pozdrawiam |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 7 Mar 2018, 22:33
|
|
|
wojtekpl, jaką masz ustawioną temperature przełączania na lpg? |
|
|
|
|
wojtekpl
Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Trend
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Dołączył: 18 Mar 2014 Posty: 161 Skąd: KR
|
Wysłany: 7 Mar 2018, 23:03
|
|
|
vegetagt, 35 stopni. Fakt faktem, że jeszcze pewnie z minutę - dwie na skrobanie trzeba doliczyć, ale raczej wszyscy skrobią, lub maty chowają.
Ogrzewanie na max, wentylator na 2. |
_________________ Trend, GoldX; Copper Pulse; 1,4i LPG
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.