Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Problem z odpalaniem na zimnym silniku
Autor Wiadomość
grabek246 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Inna
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Dołączył: 15 Sty 2018
Posty: 7
Skąd: Rudno
Wysłany: 12 Lut 2018, 18:30   Problem z odpalaniem na zimnym silniku

Witam, jak w temacie. zauważyłem że w obecnych temp Fiesta ma problemy z odpalaniem. niby długo nie kręci ale po odpaleniu falują obroty i telepie całą budą.

Po podłączeniu pod Forscana pokazało takie błędy:

Cytat:
===PCM DTC P0806:00-28===
Kod: P0806 - Zakres napięcia w obwodzie/jakość sygnału czujnika położenia sprzęgła

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Zamrożone ramki :
-GLOBTIM: 144800294 s - Globalny czas rzeczywisty
-TOTDIST: 121342.0 km - Całkowity (przebyty) dystans
-MAINECUV: 28.50 V - Zasilanie główne sterownika ECU
-ESTSERUN: Tak - Status silnika - silnik pracuje
-ESTSECRK: Nie - Status silnika - silnik w fazie rozruchu
-IN-CAR_TEMP: 80 °C - Temperatura wewnątrz pojazdu
-INCARTMP: 80 °C - Temperatura wewnątrz pojazdu
-OUTTMP: 16 °C - Temperatura zewnętrzna odczytywana przez czujnik.
-LOAD: 59.22 % - Wyliczona wartosc obciazenia
-ECT: 79 °C - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
-MAP: 135.0 kPa - Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze (Manifold AbsolutePressure Sensor).
-RPM: 2128 obr/min - Obroty silnika na minute
-VSS: 69.0 km/h - Prędkość pojazdu
-IAT: 23 °C - Temperatura powietrza zasysanego (Intake Air Temperature).
-MAF: 32.02 g/s - Przepływomierz masowy powietrza
-FRP: 2540.0 kPa - Ciśnienie szyny paliwowej
-EGR_PCT: 27.84 % - Polecenie uruchomienia EGR
-BARO: 99.0 kPa - Ciśnienie barometryczne.
-APP_D: 21.18 % - Położenie pedału przyspiesznika D
===END PCM DTC P0806:00-28===

===PCM DTC P244A:00-28===
Kod: P244A - Ciśnienie różnicowe filtru paliwa cząstek stałych Diesel zbyt niskie

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Zamrożone ramki :
-GLOBTIM: 248559968 s - Globalny czas rzeczywisty
-TOTDIST: 183843.0 km - Całkowity (przebyty) dystans
-MAINECUV: 26.50 V - Zasilanie główne sterownika ECU
-ESTSERUN: Nie - Status silnika - silnik pracuje
-ESTSECRK: Nie - Status silnika - silnik w fazie rozruchu
-IN-CAR_TEMP: 80 °C - Temperatura wewnątrz pojazdu
-INCARTMP: 80 °C - Temperatura wewnątrz pojazdu
-OUTTMP: 15 °C - Temperatura zewnętrzna odczytywana przez czujnik.
-LOAD: 0.00 % - Wyliczona wartosc obciazenia
-ECT: 19 °C - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
-MAP: 75.0 kPa - Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze (Manifold AbsolutePressure Sensor).
-RPM: 0 obr/min - Obroty silnika na minute
-VSS: 0.0 km/h - Prędkość pojazdu
-IAT: 16 °C - Temperatura powietrza zasysanego (Intake Air Temperature).
-MAF: 5.33 g/s - Przepływomierz masowy powietrza
-FRP: 2540.0 kPa - Ciśnienie szyny paliwowej
-EGR_PCT: 0.00 % - Polecenie uruchomienia EGR
-BARO: 97.0 kPa - Ciśnienie barometryczne.
-APP_D: 0.00 % - Położenie pedału przyspiesznika D
===END PCM DTC P244A:00-28===

===OBDII DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Diagnostyka pokładowa II

===END OBDII DTC Brak===

===ABS DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Układ przeciwdziałający blokowaniu hamulców (Antilock BrakingSystem).

===END ABS DTC Brak===

===RCM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł układu SRS

===END RCM DTC Brak===

===PSCM DTC Błąd===
Nie można odczytać DTC

Moduł: Moduł sterujący układem wspomagania kierownicy

===END PSCM DTC Błąd===

===IPC DTC U0121:00-28===
Kod: U0121 - Utrata łączności z modułem sterującym ABS

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł sterujący tablicą rozdzielczą

===END IPC DTC U0121:00-28===

===FCDIM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł interfejsu elementów sterowania/wyświetlacza z przodu

===END FCDIM DTC Brak===

===ACM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio

===END ACM DTC Brak===

===BCMii DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Modul sterujacy ukladami nadwozia

===END BCMii DTC Brak===




ktoś jest w stanie powiedzieć czy któryś z błędów może mieć wpływ na odpalanie? dodam że niedawno Fiesta dostała nowe świece żarowe, problem nie ustąpił.

Odnośnie świec żarowych, można wydłużyć ich grzanie? przy 0st C kontrolka zapala się na moment i gaśnie, to może być przyczyna problemu z odpalaniem?

Ktoś podpowie jak można sprawdzić moduł grzania świec?
Ostatnio zmieniony przez trzeci 24 Cze 2018, 16:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK3] Problem z odpalaniem na zimnym silniku
Dariusos Mechanika 10 3 Paź 2010, 17:41
JoeMix
Brak nowych postów [MK3] Problem z odpalaniem na zimnym silniku
Gość Mechanika 1 16 Wrz 2010, 21:28
matrix-1990
Brak nowych postów Problem z parownikiem na zimnym silniku.
maxkb88 LPG 27 23 Wrz 2008, 16:44
Gość
Brak nowych postów [MK4] Problem na zimnym silniku.
Vilmark Mechanika 3 19 Lis 2009, 20:58
Kadzax
Brak nowych postów [MK3] Problem z odpalaniem na ciepłym silniku XR2i 1.6 8V
Gość Mechanika 38 22 Sie 2011, 17:49
Marek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.