Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK7] fiesta z już założonym lpg czy samemu? 1.4 vs 1.6
Autor Wiadomość
Andrzejowski 

Model: Ford Fiesta Mk7`08
Wersja: S
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 04 Lut 2018
Posty: 1
Skąd: Łochów
Wysłany: 4 Lut 2018, 12:09   [MK7] fiesta z już założonym lpg czy samemu? 1.4 vs 1.6

Witam, przymierzam się do kupna małego samochodu i padło na fiestę. Bede potrzebował do dojazdu do pracy ok. 25km w jedną stronę. Stąd wybrór lpg (na którym nigdy nie jezdzilem, za wyjatkiem L na kursie) bądz diesla. Miesiecznie bede robil ok 2-2,5 tyś km. Myslałem na 1.6 lub 1.4. Z tego co czytalem 1.4 lepsze pod lpg. Ale wlasnie nic nie ma na temat 1.6. Pomoże ktoś ma? Ile kosztuje utrzymanie lpg przy rocznych przebiegach 25-30 tysięcy jak silnik zyje etc. A i może lepszym wyborem byłby diesel ale jesli taki jest to bez zadnych dpfów, dwumas i innych drogich glupot. :P

PS. W fordach dalej trzeba ręcznie regulowac luzy zaworowe?
 
 
wojtek_10101 

Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Trend
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Wojtek
Wiek: 35
Dołączył: 10 Gru 2012
Posty: 39
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 4 Lut 2018, 19:19   

W silnikach 1.25, 1.4 i 1.6 regulujesz luz zaworowy wymieniając całe "szklanki" czyli popychacze.
Ja swoją fiestą przejechalem juz prawie 70 tys km. Nic złego się nie dzieje. Regulacji luzu nie przeprowadzałem gdyż w Aso to koszt dochodzący nawet do przeszło 3 tys złotych.
_________________
Ford Fiesta
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 5 Lut 2018, 12:25   

wojtek_10101 napisał/a:
Regulacji luzu nie przeprowadzałem gdyż w Aso to koszt dochodzący nawet do przeszło 3 tys złotych.

i czekasz do remontu silnika, można i tak...

szklanki to koszt ok. 70pln/szt

Andrzejowski, wszystkie się tak samo nadają do gazu pod warunkiem dobrych komponentów, poprawnego montażu i regulacji. Utrzymanie lpg głównie opiera się o serwis co 10-15kkm (średnio 100pln)
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
wojtekpl 

Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Trend
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 161
Skąd: KR
Wysłany: 6 Lut 2018, 23:43   

@Andrzejowski

Osobiście kupił bym bez gazu, potem kontrola luzów zaworowych ( i ewentualna regulacja ); układu WN ( choć jeśli będzie coś nie tak, wyjdzie po montażu ) i....... do gazu.
_________________
Trend, GoldX; Copper Pulse; 1,4i LPG
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK7] Fiesta MK7
Fordy Fiesta VII generacji (2009-....)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:28
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.