Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Błąd P0511 - Problemy z obrotami na biegu jałowym
Autor Wiadomość
Korni 


Model: Ford Fiesta Mk7`15
Wersja: Trend
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Wiek: 25
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 2
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13 Sty 2018, 21:19   Błąd P0511 - Problemy z obrotami na biegu jałowym

Hej, w Fieście mojej mamy zaczęły się dziać dziwne rzeczy, po mroźnej nocy, był problem z odpaleniem auta. Jak zapalił po 2 sekundach zdechł, przy odpalaniu z dodawaniem gazu zaczął chodzić ale miał obroty rzędu 2500-3000rpm które falowały nawet do 400rpm. Samochód gaśnie przy najmniejszej prędkości kiedy wciska się sprzęgło, np po to aby zmienić bieg (dojeżdżając do skrzyżowania, parkowanie tyłem).
Wyskoczył błąd P0511, w bazie kodów :
P0511, Powietrze wolnych obrotów, Błąd w obwodzie elektrycznym.
Mechanik wymienił silniczek krokowy bo miał on powodować błąd P0511, obroty spadły, nie utrzymywały się takie wysokie jak wcześniej, przeczyścił cały układ powietrza, przepustnice, itd.
Jeden dzień był spokój, na drugi znowu się pojawiły problemy, podłączyłem ELM327, by zmierzyć co się dzieje w komputerze i takie o to wykresy się pojawiają :
1. Ciśnienie w kolektorze dolotowym :

2. Obroty silnika podczas odpalania (zdycha po 2sekundach)

3. Obroty podczas odpalania, kiedy dodajemy gaz

4. Ogólne parametry po odpaleniu kiedy nie zdechnie i stoi na jałowym (potrafią spadać nawet do 400, ale wtedy prawie za każdym razem zdycha.

5. Kody błędów jakie wyskakują.

I nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny.
Dodatkowo pojawia się błąd U2010, w kodach błędów KWP2000

Co może być przyczyną zdychania ? gdzie szukać problemu?

Fiesta 2005r 1.3 benzynka Duratec
_________________
MK3 1995 -> MK6 2005 -> MK7 2017
Nie każda morda pasuje do forda :)
 
 
Korni 


Model: Ford Fiesta Mk7`15
Wersja: Trend
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Wiek: 25
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 2
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15 Lut 2018, 20:05   

Dla potomnych jakby ktoś szukał :
- silniczek krokowy mimo że był wymiony padł po niespełna 24h, elektryk znalazł błąd w sterowniku komputera, który powodował błąd i uwalenie krokowca. Trzeba było wymienić jeszcze raz krokowy oraz komputer. Dodatkowo błędy które się pojawiały związane z czujnikiem położenia wałka powodował....licznik :O po wymianie licznika i przeprogramowaniu wszystko wróciło do normy.
_________________
MK3 1995 -> MK6 2005 -> MK7 2017
Nie każda morda pasuje do forda :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 11:38
TOMASSS
Brak nowych postów [MK6] Błąd P0511 i wysokie obroty i falowanie obrotów
Michałmmz Elektryka silnika 0 19 Gru 2013, 13:07
Michałmmz
Brak nowych postów Obroty na jałowym biegu
ile obrotów na luzie w czasie jazdy i na postoju 1,25 75kM?
_KRis_ Mechanika silnika 6 5 Lut 2015, 17:48
_KRis_
Brak nowych postów [MK4] Gaśnie na biegu jałowym
Gość Mechanika 5 29 Kwi 2010, 20:55
rufus295
Brak nowych postów Wysokie obroty na biegu jałowym
przemko12345 Mechanika silnika 9 12 Lip 2018, 11:46
gruby907


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.