Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
2 Lip 2017, 19:20
Fiesta Mk3 by Mały:)
Autor Wiadomość
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Gru 2017, 16:00   

rezystancja wtryskiwaczy (jeżeli są tego samego typu niskoomowe <6ohm, wysokoomowe >8ohm) nie powinna w ogóle mieć znaczenia. jeżeli stare były załóżmy 14ohm, a nowe mają 12 to nie ma żadnego wpływu. Ale jezeli różnią się mocno wydajnością to seryjne ecu nie ogarnie tego (mówię cały czas w odniesieniu do tego jakie powinny być wtryski przy tym komputerze)
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 1 Gru 2017, 16:21   

Wiem ze jesli beda za duze wtryski to komp tego nie ogarnie ale Mafios tez na nich jezdzi i mowil ze jest wszystko w porzadku nic stroic nie musial. A u mnie ewidentnie nie ma reakcji na pot co2. Zwardek pisał ze wystarczylo delikatnie przekrecic potencjometrem a silnik odrazu wariowal.
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Gru 2017, 16:55   

No to szukaj w wiązce, napisałem to ogólnie, nie wiem jaką ty masz tam wydajnosc
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 1 Gru 2017, 19:01   

Luk-90 sprawdziłem podpięcie edisa wg twojego opisu i wszystko sie zgadza oprocz jednego, pin 1 i 3 co idzie do kompa w ekranie ma obciety ten ekran przy wtyczce edisa skąd teraz ten ekran mam wziąć?
Tak to wygląda:


TPS sprawdziłem i pokazuje 0.49v i z podpietym miernikiem uchylając przepustnice wsrtosci szly plynnie.
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Gru 2017, 19:29   

ekran zawsze podpięty jest z jednej strony, według schematu powinien być zmasowany do 20 pinu ecu. powinieneś zmierzyć CO jak pisałem i sprawdzić piny
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 1 Gru 2017, 21:31   

Ok. Podpialem miernik we wtyczce kompa do pinu 27 i 46 kręcąc wartosci płynnie sie zmieniają. Chyba wyczerpalej juz limit pomysłów co moze powodowac brak reakcji na pot CO2 <???>
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 2 Gru 2017, 03:00   

rezystancja czujników temperatury podczas pracy silnika też zmierz
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 2 Gru 2017, 09:03   

Ok. Zmierze jeszcze :)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
deejay 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 82
Skąd: Myślachowice
Wysłany: 2 Gru 2017, 12:27   

Na Twoim miejscu wyciągnął bym tą wiązkę silnika na stół i powymieniał każdy kabel. Może być gdzie w środku uszkodzony. Wiązka nie jest jakoś skomplikowana. A będziesz mieć pewność że jest ok. Wtyczki raczej bez problemu kupisz dobierzesz z innych modeli.
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 2 Gru 2017, 15:13   

<<Deejay>>Ale każdy przewód był sprawdzony żarowką.
Mierzyłem czujniki na odpalonym silniku i tak czujnik temp powietrza zasysanego pokazywał coraz wyższą liczbę ohm a temp silnika pokazywał mniejszą liczbę ohm...czyli dobrze jest?:-) komp pojechał do sprawdzenia do gościa elektronika od takich spraw...zajmuje się chipami i naprawami ECU. :hammer: Ma go przejżeć od a do z:-) będzie na wtorek jak sie uda
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 3 Gru 2017, 18:35   


A tu tak na boku w międzyczasie dałem znajomemu dorobić nowe nakrętki do gwintu KW. Ze złota :hahaha: nie no żart, z brązu. Bardzo fajnie i szybko wykonane a cena też bardzo fajna w przeciwieństwie do metalowych z allegro.

A na nie działające ustawianie co2 jest jeszcze jeden pomysł ale to później jak wróci komp od elektronika...
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 4 Gru 2017, 01:34   

hm, pstryknij fotki tych czujników temperatury
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 4 Gru 2017, 21:59   

Zrobie jak tylko bede mial chwile a jak konkretnie? Napewno to nie są czujniki od Toprana bo to szajska firma jest juz sie kiedys przejechalem na nich <8>
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 4 Gru 2017, 22:29   

tak żeby było ich wtyczki widać
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 6 Gru 2017, 23:19   

<<<Kuba 87>>>takie są
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 7 Gru 2017, 11:51   

no to masz dobre te czujniki. A powiedz jeszcze, czy cpp sprawdzałeś w sposób taki że odkręcasz go od przepustnicy, podłączasz wtyczkę, odpalasz silnik, a i jak silnik pracuje to kręcisz tym wichajsterkiem w środku? powinno być słychać zmianę pracy wtryskiwaczy a silnik lekko będzie przygasał lub wręcz zgaśnie( zmieniasz dawkę paliwa przy niezmienionej ilości powietrza)? czy tylko jego rezystancje mierzyłeś? ogólnie podczas pracy silnika spróbuj też wiązkami poruszać i obserwuj czy coś się zmienia podczas pracy
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 7 Gru 2017, 22:18   

Sprawdzałem cpp na przykręconym do przepustnicy na odpalonym silniku i zgaszonym. Ale sprawdze jeszcze tak jak poszesz na odkreconym od przepustnicy. A wiazka ruszalem juz podczas pracy silnika i nie bylo roznicy <8> :rotfl: :myśli:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 8 Gru 2017, 16:45   

Nic z tego niestety dalej to samo. Probowalem jeszcze zamienic piny 27 na 8 ale tez nic nie pomoglo. W czym tkwi problem? Nie mam juz zielonego pojecia.

Jeszcze sie zastanawiam nad jednym...powie mi ktos jak po kolei leca piny od dołu w kostce od potencjometru? Kostka wciskana od lewej do prawej strony. Jest od dołu 26 27 46?

A jeszcze bym obstawiał map sensor bo jak go odepne na wolnych obrotach to obroty są całkiem inne prawie że idealne, tylko silnik gaśnie po okolo 10-15 sekundach. A biało czarny zaworek zwrotny na podciśnieniu do map sensora ma być całkiem jednostronny czy jak? Bo jako tako map sensor steruje też dawką paliwa nie? Bo ja zaworek mam jednostronny z jakiegoś golfiarza:D. Chciałbym jeszcze pomierzyć ten map sensor tylko nie wiem ktory pin to zasilanie masa a ktory sygnal no i jakie wartosci przy danym podcisnieniu maja byc
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 9 Gru 2017, 09:44   

zaworka może wcale nie być, powinien bez niego chodzić poprawnie. Map sensor masz od turbo czy od n/a? bo były inne. Zrób fotki wszystkich wtyczek i punktów masowych
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 9 Gru 2017, 10:25   

Mały napisał/a:
Nic z tego niestety dalej to samo. Probowalem jeszcze zamienic piny 27 na 8 ale tez nic nie pomoglo. W czym tkwi problem? Nie mam juz zielonego pojecia.

Jeszcze sie zastanawiam nad jednym...powie mi ktos jak po kolei leca piny od dołu w kostce od potencjometru? Kostka wciskana od lewej do prawej strony. Jest od dołu 26 27 46?

A jeszcze bym obstawiał map sensor bo jak go odepne na wolnych obrotach to obroty są całkiem inne prawie że idealne, tylko silnik gaśnie po okolo 10-15 sekundach. A biało czarny zaworek zwrotny na podciśnieniu do map sensora ma być całkiem jednostronny czy jak? Bo jako tako map sensor steruje też dawką paliwa nie? Bo ja zaworek mam jednostronny z jakiegoś golfiarza:D. Chciałbym jeszcze pomierzyć ten map sensor tylko nie wiem ktory pin to zasilanie masa a ktory sygnal no i jakie wartosci przy danym podcisnieniu maja byc



Niestety, ale od samego początku nie masz zielonego pojęcia co robisz, jeżeli robisz coś to jest to błądzenie po omacku.
Wysłałem ci kopalnie informacji wraz ze schematami, ale nie potrafisz ich czytać.
Wcześniej też napisałem jakie piny czujników to masa, a jakie to zasilanie (wystarczyłoby włączyć zapłon i sprawdzić gdzie pojawi się we wtyczce 5V), więc ciężko jest wziąć miernik, ustawić test diody, jedną sondę wpiąć w przykładowo 26pin ecu, drugą sondą odnaleźć drugą stronę przewodu we wtyczce cpp, analogicznie z resztą poszukiwań.
W sumie map sensor jako tako steruje dawką paliwa :hihihi: Map sensor lub przepływomierz to główne elementy wyznaczające komputerowi obciążenie silnika, więc i dawkę paliwa, zweryfikować powinieneś czy masz map sensor od turbo (ofac vs ofab)czy może xr2i.
Z obserwacji oczekujesz, że ktoś napisze ci dokładne rozwiązanie problemu z podaniem kolorów kabelków włącznie. Raczej takiego scenariusza nie będzie.
Co do zaworków to szukaj informacji u właścicieli turbo.

Nadal niestety podtrzymuję swoje zdanie, nie jesteś w stanie sam sobie tego ogarnąć ;-(
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: Mały regulamin działu.
Freeman Przed zakupem 0 7 Gru 2010, 01:04
Freeman
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.