Przesunięty przez: van 2 Lip 2017, 20:20 |
Fiesta Mk3 by Mały:) |
Autor |
Wiadomość |
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 17 Wrz 2017, 18:31
|
|
|
wg Haynes'a: aby zresetować potencjometr należy przekręcić pokrętło 20 razy w jedną ze stron, następnie 10 razy w przeciwną
potem ustawienie robimy na silniku rozgrzanym do temperatury roboczej |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 17 Wrz 2017, 18:34
|
|
|
I wg tej procedury co pisalem?:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 17 Wrz 2017, 22:23
|
|
|
Nie ma dostępu do tego pliku, Dual Ci wkleił na 15 stronie opis |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 18 Wrz 2017, 06:30
|
|
|
Yhm. To wiem |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 17 Paź 2017, 20:23
|
|
|
Nowo pospawany kolektor wydechowy pod turbo T3
|
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 17 Paź 2017, 22:56
|
|
|
ja jak będę kupował T3 to od razu z kolektorem z escorta |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 18 Paź 2017, 07:22
|
|
|
Ja mam ori kolektor ale zdecydowałem zrobic jeszcze jeden pod t3 bo i spasowalem sobie prawie dolot i splyw oleju:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 16 Lis 2017, 10:28
|
|
|
Spływ oleju ogarnięty, nic nie cieknie, sucho wszedzie
Wszystko poskładane, turbo t3 śmiga i pompuje aż miło
Musze jeszcze wrzucić nowe świeczki irydowe i przewody.
Do ogarnięcia jeszcze paliwo bo fiesta truje tak że wytrzymać nie idzie, 99% to lejące wtryski, czekam teraz na żółte wtryski stage2 i ustawić nieszczęsne CO2. Dodatkowo wpadł nowy zegar temp oleju. Wszystko podłączone i nawet działa hehe. |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 17 Lis 2017, 17:15
|
|
|
Fiesta poskładana komplet wymieniłem jeszcze świece na irydowe i kable sentech:-) zostalo mi tylko zaspawać dziury z montażu butli gazowej i bedzię git. W przyszłym tygodniu maja być wtryski no i nic nie pozostanie jak tylko jechać na stacje diagnostyczna ustawiać co2:jupi:
Wczoraj odpiąłem kostkę z kompa, podpiąłem miernik do pinu 26 i 27 i ustawiłem wartość wyjściową do ustawiania co2 1,5 kOhm. |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 19 Lis 2017, 13:25
|
|
|
Wczoraj chciałem wyciągnąć wtryskiwacze w fieścinie. Odkręciłem górną część kolektora ssącego i podczas wyciągania prawdopodobnie wpadła mi podkładka do dolnej części kolektora ssącego i chyba poleciala dalej... Teraz mam zajeb....sty JOKE. Jak wyciągnąć podkładke? gdzie się zatrzymała...jeśli zawór był otwarty mogła polecieć na tłok?? podkładka 8 |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 20 Lis 2017, 22:53
|
|
|
Dziś udało się załatwić endoskop i sprawdziłem czy podkladka wpadła czy też nie...podkładki nie było jednak nie wiem, może kaś się zatrzymała na wachaczu ważne że jej nie ma w żadnej tulei ani na zaworach. Hehe |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 24 Lis 2017, 20:59
|
|
|
Dziś przyjechały do mnie wtryskiwacze. Poskładałem odpaliłem....bez różnicy...z tym ze wtryski sprawdziłem na listwie i pylą ładnie, nie to co tamte. Nadal truje jak cholera... nie wiem jeszcze co z tym co2 będzie. Zobaczymy w poniedziałek. Podjade na stacje diagnostyczna na analizator spalin. Spróbuję to jeszcze ustawić to zakichane co2 |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 25 Lis 2017, 22:01
|
|
|
Poddaje się Szczerze to już nie mam siły do tego silnika. Truje nadal jak cholera. Żadnej reakcji na kręcenie potencjometrem nie ma sygnał do kompa z potencjometru idze, sprawdzałem. Wymieniłem świece i przewody, krokowiec podmieniony, nadal to samo. Wtryski wymieniłem na żółte, ciśnienie paliwa sprawdzone i jest jak w książce. Nie wiem gdzie leży wina.
Jest ktoś w stanie mi pomóc to ogarnąć? Ktoś coś?
Ma ktoś jakiś pomysł co to może być ze to tak truje i ma tak dostaje za dużo paliwa? |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 25 Lis 2017, 23:33
|
|
|
a z czego masz regulator paliwa? Czy jakis tuningowy? |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 26 Lis 2017, 01:50
|
|
|
a może prozaiczna przyczyna, komputer i wiązka, tzn chodzi mi o to że rst miało dwa rodzaje wiązki i kompa |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 26 Lis 2017, 08:17
|
|
|
Regulator jest ten co był ori. Ciśnienie sprawdzałem i było 3 bary a bez podciśnienia 3,5 bara. Komputer jest 0FAC. Ale skoro ciśnienie paliwa jest takie jak powinno to to że mam 6-cio barową pompe to nic nie znaczy chyba nie?
Wczoraj cały dzień dumałem na ta cholerą i nic, myślałem jeszcze o kompie właśnie i o wiązce, że może komp uwalony albo coś, wiązka też była sprawdzona kabelek po kabelku i wszystko gra pamiętam kiedyś jeszcze że mechanik tam coś grzebał przy przepustnicy i kręcił śróbką od uchylenia przepustnicy i cpp coś tam ustawiał z tym cpp miernikiem i mówił że napiecie nie może przekraczać 0,5v...jak popuścił cpp na śróbkach i nim ruszał to napięcie sie zmieniało a dowiedziałem sie później że śróbką od uchylenia przepustnicy sie nie powinno kręcić i to samo że cpp ma jedną ustaloną pozycje jak ma być przykręcony nie wiem już sam co jest grane |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 26 Lis 2017, 12:23
|
|
|
cpp w cvh i tak jest na stałe, więc za bardzo go nie przestawił. wymrygaj błędy, potencjometr co wymieniałeś? przez uwalony czujnik temp powietrza czy temp. wody też będzie wariował |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 26 Lis 2017, 12:30
|
|
|
potencjometr co2 wymieniałem, działa i daje sygnał na kompa bo sprawdzałem miernikiem podpinając plus miernika do pinu 26 i minus do pinu 27 we wtyczce do kompa, ustawiałem wartość na 1,5 kOhma, nie kręcąc potencjometrem sprawdziłem po jakiejś chwili wartośś ponownie na potencjometrze miernikiem i była inna nie 1.5kOhma. czujniki mierzyłem i są sprawne. Zaraz pójde wymrygam błędy:D |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 26 Lis 2017, 13:03
|
|
|
Mały napisał/a: | . Ale skoro ciśnienie paliwa jest takie jak powinno to to że mam 6-cio barową pompe to nic nie znaczy chyba nie? |
generalnie tak. Jak regulator nie wyrabia, albo przewód powrotny masz za mały, to wtedy rośnie ciśnienie na listwie (bo nie ma jak upuscic).
Chociaz to i tak dość dużo, serio rst ma tyle barów? |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 26 Lis 2017, 14:22
|
|
|
katalogowo 3 bary na listwie, a z odłączonym podciśnieniem 3,5:) wyjście z regulatora ma taką średnice jak zasilanie paliwem listwe:) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
|