Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Dlaczego nie ma działu technicznego dla nowej Fiesty?
Autor Wiadomość
mskgs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 86
Skąd: Kraków
Wysłany: 26 Paź 2017, 11:17   

Wersja 125KM ma też tarcze z tyłu. :D
 
 
Wojtek Wawa 

Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43
Dołączył: 03 Sie 2017
Posty: 180
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26 Paź 2017, 15:22   

Uuu szkoda że nie znalazłem tego wcześniej. A długo szukałem po polsku i angielsku
_________________
Fiesta mk8 100KM Race Red
 
 
mskgs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 86
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Paź 2017, 17:06   

Miałem zmienić Fiestę na Focusa, a zmienię na ... nową Fiestę :D Zamówiona 1.0 125KM Titanium, odbiór luty/marzec 2018. Ciekawe, czy się wyrobią :)
 
 
Maciej87 


Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 37
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 27
Skąd: Nieważne
Wysłany: 29 Paź 2017, 22:59   

Pisałem z hekoGCS, który twierdzi, że 125KM od 100KM różni się tylko oprogramowaniem i nie warto płacić Fordowi 4000 tys. zł. za dodatkowe 25KM. Także nie zmieniam zamówienia i zostaję przy 100KM a w przyszłości zwiększy się moc do bezpiecznych wg hekoGCS jak i TuneForce 140KM i około 250Nm.

Co do hamulców tarczowych z tyłu to wg cennika Forda:

Cytat:
Hamulce - tarczowe z przodu i z tyłu
Dla wersji ST-Line standard z wszystkimi silnikami, dla pozostałych wersji standard z silnikami benzynowymi 1.0 EcoBoost: 125 KM i 140 KM oraz z silnikiem wysokoprężnym
1.5TDCi 120 KM
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 29 Paź 2017, 23:10   

Maciej87, w kontekście mk8? Bo o mk7 pisał co innego :D
 
 
Maciej87 


Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 37
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 27
Skąd: Nieważne
Wysłany: 29 Paź 2017, 23:51   

Dokładnie to napisał mi tak:

GCS Tuning napisał/a:
było w pierwszym roczniku produkcji, zaraz potem przestali kombinować i tylko w sofcie jest różnica :)
 
 
Wojtek Wawa 

Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43
Dołączył: 03 Sie 2017
Posty: 180
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30 Paź 2017, 11:00   

To świetna wiadomość. Gdyby to był mój jedyny samochód pewnie jednak bym dopłacił do 125/a nawet 140 KM. Zwyczajnie szkoda, że pięknemu warkotowi silnika powyżej 4000 rpm nie towarzyszy wzrost mocy. Tu pytanie czy czekanie na koniec gwarancji to nie strata 5/7 lat przyjemności. Wysoka cena :-)
_________________
Fiesta mk8 100KM Race Red
 
 
Mars 

Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Vignale
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Marcin
Wiek: 49
Dołączył: 05 Kwi 2014
Posty: 279
Skąd: Spod Bydgoszczy
Wysłany: 30 Paź 2017, 21:55   

Wgranie softu firmy V-tech ze 100 KM na ok. 130 KM kosztuje 1500zł brutto. Ja poczekam...
_________________
HDK ZdZN A Rh"-".
 
 
Wojtek Wawa 

Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43
Dołączył: 03 Sie 2017
Posty: 180
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31 Paź 2017, 12:28   

Mars,
są trzy opcje:
1. wgranie softu forda na 125 KM, w zaufaniu powiedział mi ktoś w ASO, że to robią za przysłowiową stówę ogarnięci elektronicy od Fordów. To wg mnie jest najbardziej kuszące - nie narażamy żadnego elementu, jest jedynie "ściągnięcie blokady" od 4500 rpm.
2. Powerbox vtechu - tu mam obiekcje o wytrzymałość zmęczeniową samochodu - skacze moment obrotowy ze 170 na 210+ Nm, moc leci na 150 KM. Można kombinować, wyciągać powerbox na przeglądy i oszukiwać że samochód jest seryjny - dla mnie to oszustwo i odpada. Ale osiągi niesamowite, jak na ordynarnym chipie - widziałem film na youtube ze starej mk7 przed i po, robi wrażenie zejście z 10s do 7 s do 100kmh. Jak piszą na angielskich forach, mk7 wytrzymuje to co najmniej 3 lata (nikomu się nie psuje).
3. to co napisałeś - chip. Sprzedawca twierdził, że ich klient za ich wiedzą wgrał, stracił gwarancję, ale od lat jest mega zadowolony, jeździ z butem w podłodze. Zero awarii. Gdybym był bogaty to bym pewnie tak zrobił. Albo od razu kupił 140 KM Vigniale i miał spokojną głowę.
_________________
Fiesta mk8 100KM Race Red
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Ogłoszenie: Mały regulamin działu.
Freeman Przed zakupem 0 7 Gru 2010, 01:04
Freeman
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: REGULAMIN DZIAŁU KUPIĘ
przeczytaj zanim coś tu napiszesz!!!!
sowa Kupię 0 17 Lis 2008, 02:22
sowa
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: REGULAMIN DZIAŁU SPRZEDAM
przeczytaj zanim coś tu napiszesz!!!!
sowa Sprzedam 0 31 Gru 2007, 01:24
sowa
Brak nowych postów Ogłoszenie: Zniżki w Inter Cars dla Team Zachód
sowa Team Zachód 0 7 Sie 2009, 21:21
sowa


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.