Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
2 Lip 2017, 19:20
Fiesta Mk3 by Mały:)
Autor Wiadomość
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17 Wrz 2017, 17:31   

wg Haynes'a: aby zresetować potencjometr należy przekręcić pokrętło 20 razy w jedną ze stron, następnie 10 razy w przeciwną
potem ustawienie robimy na silniku rozgrzanym do temperatury roboczej
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 17 Wrz 2017, 17:34   

I wg tej procedury co pisalem?:-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17 Wrz 2017, 21:23   

Nie ma dostępu do tego pliku, Dual Ci wkleił na 15 stronie opis
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 18 Wrz 2017, 05:30   

Yhm. To wiem :-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 17 Paź 2017, 19:23   

Nowo pospawany kolektor wydechowy pod turbo T3 :-P :ok:


_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17 Paź 2017, 21:56   

ja jak będę kupował T3 to od razu z kolektorem z escorta
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 18 Paź 2017, 06:22   

Ja mam ori kolektor ale zdecydowałem zrobic jeszcze jeden pod t3 bo i spasowalem sobie prawie dolot i splyw oleju:-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 16 Lis 2017, 10:28   

Spływ oleju ogarnięty, nic nie cieknie, sucho wszedzie :jupi:
Wszystko poskładane, turbo t3 śmiga i pompuje aż miło :ok:
Musze jeszcze wrzucić nowe świeczki irydowe i przewody.
Do ogarnięcia jeszcze paliwo bo fiesta truje tak że wytrzymać nie idzie, 99% to lejące wtryski, czekam teraz na żółte wtryski stage2 i ustawić nieszczęsne CO2. Dodatkowo wpadł nowy zegar temp oleju. Wszystko podłączone i nawet działa :jupi: hehe.
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 17 Lis 2017, 17:15   

Fiesta poskładana komplet :V: wymieniłem jeszcze świece na irydowe i kable sentech:-) zostalo mi tylko zaspawać dziury z montażu butli gazowej i bedzię git. W przyszłym tygodniu maja być wtryski no i nic nie pozostanie jak tylko jechać na stacje diagnostyczna ustawiać co2:jupi:
Wczoraj odpiąłem kostkę z kompa, podpiąłem miernik do pinu 26 i 27 i ustawiłem wartość wyjściową do ustawiania co2 1,5 kOhm. :hammer: :yes:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 19 Lis 2017, 13:25   

Wczoraj chciałem wyciągnąć wtryskiwacze w fieścinie. Odkręciłem górną część kolektora ssącego i podczas wyciągania prawdopodobnie wpadła mi podkładka do dolnej części kolektora ssącego i chyba poleciala dalej... Teraz mam zajeb....sty JOKE. Jak wyciągnąć podkładke? :głowąwmur: gdzie się zatrzymała...jeśli zawór był otwarty mogła polecieć na tłok?? ;-( podkładka 8
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 20 Lis 2017, 22:53   

Dziś udało się załatwić endoskop i sprawdziłem czy podkladka wpadła czy też nie...podkładki nie było jednak :hammer: <???> nie wiem, może kaś się zatrzymała na wachaczu <wow> ważne że jej nie ma w żadnej tulei ani na zaworach. Hehe :jupi:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 24 Lis 2017, 20:59   

Dziś przyjechały do mnie wtryskiwacze. Poskładałem odpaliłem....bez różnicy...z tym ze wtryski sprawdziłem na listwie i pylą ładnie, nie to co tamte. Nadal truje jak cholera... nie wiem jeszcze co z tym co2 będzie. Zobaczymy w poniedziałek. Podjade na stacje diagnostyczna na analizator spalin. Spróbuję to jeszcze ustawić to zakichane co2 :hammer:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 25 Lis 2017, 22:01   

Poddaje się :kaput: :kaput: :głowąwmur: Szczerze to już nie mam siły do tego silnika. Truje nadal jak cholera. Żadnej reakcji na kręcenie potencjometrem nie ma ;-| sygnał do kompa z potencjometru idze, sprawdzałem. Wymieniłem świece i przewody, krokowiec podmieniony, nadal to samo. Wtryski wymieniłem na żółte, ciśnienie paliwa sprawdzone i jest jak w książce. Nie wiem gdzie leży wina.
Jest ktoś w stanie mi pomóc to ogarnąć? Ktoś coś? <???>
Ma ktoś jakiś pomysł co to może być ze to tak truje i ma tak dostaje za dużo paliwa? :myśli:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 25 Lis 2017, 23:33   

a z czego masz regulator paliwa? Czy jakis tuningowy?
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 26 Lis 2017, 01:50   

a może prozaiczna przyczyna, komputer i wiązka, tzn chodzi mi o to że rst miało dwa rodzaje wiązki i kompa
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 26 Lis 2017, 08:17   

Regulator jest ten co był ori. Ciśnienie sprawdzałem i było 3 bary a bez podciśnienia 3,5 bara. Komputer jest 0FAC. Ale skoro ciśnienie paliwa jest takie jak powinno to to że mam 6-cio barową pompe to nic nie znaczy chyba nie?
Wczoraj cały dzień dumałem na ta cholerą i nic, myślałem jeszcze o kompie właśnie i o wiązce, że może komp uwalony albo coś, wiązka też była sprawdzona kabelek po kabelku i wszystko gra <???> :bezradny: pamiętam kiedyś jeszcze że mechanik tam coś grzebał przy przepustnicy i kręcił śróbką od uchylenia przepustnicy i cpp coś tam ustawiał z tym cpp miernikiem i mówił że napiecie nie może przekraczać 0,5v...jak popuścił cpp na śróbkach i nim ruszał to napięcie sie zmieniało a dowiedziałem sie później że śróbką od uchylenia przepustnicy sie nie powinno kręcić i to samo że cpp ma jedną ustaloną pozycje jak ma być przykręcony :kaput: :) :9: nie wiem już sam co jest grane
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 26 Lis 2017, 12:23   

cpp w cvh i tak jest na stałe, więc za bardzo go nie przestawił. wymrygaj błędy, potencjometr co wymieniałeś? przez uwalony czujnik temp powietrza czy temp. wody też będzie wariował
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 26 Lis 2017, 12:30   

potencjometr co2 wymieniałem, działa i daje sygnał na kompa bo sprawdzałem miernikiem podpinając plus miernika do pinu 26 i minus do pinu 27 we wtyczce do kompa, ustawiałem wartość na 1,5 kOhma, nie kręcąc potencjometrem sprawdziłem po jakiejś chwili wartośś ponownie na potencjometrze miernikiem i była inna nie 1.5kOhma. <???> czujniki mierzyłem i są sprawne. Zaraz pójde wymrygam błędy:D
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 26 Lis 2017, 13:03   

Mały napisał/a:
. Ale skoro ciśnienie paliwa jest takie jak powinno to to że mam 6-cio barową pompe to nic nie znaczy chyba nie?


generalnie tak. Jak regulator nie wyrabia, albo przewód powrotny masz za mały, to wtedy rośnie ciśnienie na listwie (bo nie ma jak upuscic).

Chociaz to i tak dość dużo, serio rst ma tyle barów? :D
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 26 Lis 2017, 14:22   

katalogowo 3 bary na listwie, a z odłączonym podciśnieniem 3,5:) wyjście z regulatora ma taką średnice jak zasilanie paliwem listwe:) :yes:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: Mały regulamin działu.
Freeman Przed zakupem 0 7 Gru 2010, 01:04
Freeman
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.