Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
9 Paź 2011, 23:50
[MK2] Mam swój kawałek podłogi, 16V :))
Autor Wiadomość
yoyo72 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 44
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 939
Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Kwi 2017, 19:03   

Dojedziesz i wrócisz. ....jak zawsze.
_________________
Jest MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą ;) (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)

PRINCE OF RADOM 2016 ;) ;) ;)
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3311
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 6 Maj 2017, 00:45   

vegetagt napisał/a:
TODO, lista zlotowa :
1) pozycja prawy przód - zawias maski zahaczyłi urwał kabelek
2) napinacz alternatora v3 - zmienić blache na grubszą
3) dolot (ale to nie wyjdzie, bo narazie nie znalazlem pasującej seryjnej puchy, więc ciągle pałerstożek )
4) grubsze przewody pumpy paliwa.
5) czyszczenie przepływki (bo stożek :lol")
6) ciulnik wału, temp wody i wsteka.
7) zbieżność, po 5 latach można raz ustawić. Chociaz i tak bez sensu, jezeli bede musial zara silnik wyciągać
8) kontrola osłon wydechu, bo chyba w zime gdzies coś sie poluzowało, bo lata, brzęczhy i denerwuje
9) filtry, oleje, motodoktory


2, 5, 6, 8, 9 zrobione. Zbieżność w czwartek, 1 i 4 w weekend, 3 olewka ;)

Silnik ma kompresje 11, 9.5, 10, 11.5 na zimno, 11.5, 10.5, 11.9, 13.1 na cieplo.
Zestaw naprawczy:

Oliwa:

Z valvo chwilowo zrezygnowałem, bo nie podobało mi sie jego zachowanie...

A jak wystawi korbe, to sie zrobi remont.. Kiedyś ;)
 
 
kuba87 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Jakub
Wiek: 30
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 2989
Skąd: Roskilde
Wysłany: 6 Maj 2017, 07:08   

na złom :hahaha:
_________________
BrzydkieCzarne
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Chianti
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Paweł
Wiek: 28
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 2853
Skąd: Mystków
Wysłany: 6 Maj 2017, 13:01   

Specol! :rotfl: tanie było, lałem 15w40 do experta jak palił litr na tysiąc :P Dobry olej bedzie!
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3311
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 6 Maj 2017, 13:11   

Duży plus daje również fakt, że sponsorowali mojego kumpla w offroadzie :)
Specol gold ma lepszą baze olejową niż te wszystkie valvo, mobile czy inne popularne wynalazki ;) A jak będzie w praktyce - nie wiem. Inna sprawa, że miałem zalać penrite hpr 5w40, ale jak sobie pomyslalem, że potem bede dolewał cokolwiek ze stacji benzynowych, to dokupiłem jeszcze 8 litrów specola <8> A penrite poczeka na inny silnik lub wleje do innego auta.
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3311
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 1 Wrz 2017, 22:37   

Hm, wrzesień. 30 lat od wyjazdu mojego egzemplarza z fabryki :) Dokładnego dnia raczej się nie doszukam ;)
 
 
Jaszczur 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 608
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 1 Wrz 2017, 23:40   

_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 35
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2145
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2 Wrz 2017, 20:07   

ale stare te nasze parchy :-)
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3311
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 5 Wrz 2017, 22:12   

Strasznie stare. Aż mi się jakieś robaczki zalęgły




I żeby było ciekawej, to coś mi się zaczyna robić powódź po opadach. Ciekawe, czy uszczelka szyby umarła z okazji 30lecia, czy może jakiś niezlokalizowany otwór sprezentowany przez rdze :D
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3311
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 9 Wrz 2017, 17:31   


http://www.youtube.com/watch?v=fb0fwq9yhFY

Pozdrawiam również Pana z Audi, który jako jedyny zapytał, czy coś nie tak z autem, bo dymi :d.
Chociaż reszta uczestników ruchu mogła poprostu mnie nie widzieć przez mgłe... :rotfl:
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Chianti
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Paweł
Wiek: 28
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 2853
Skąd: Mystków
Wysłany: 9 Wrz 2017, 21:14   

Aleś zarósł :P Chyba ci się wilgoć w rurach zaległa :rotfl:
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3311
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 10 Wrz 2017, 20:08   

W ogole to ten... Bo ostatnie pół roku była cisza, to można troche poopowiadać ;)


Raz:
Fieście udało się dojechać na zlot. Co prawda troche strzelała focha, bo przy utrzymywaniu stałej prędkości ~120 wypadały jej zapłony... I temperatura do ok 110-120km/h potrafiła deczko wzrosnąć, natomaist powyżej ciutke spadała.
Podczas powrotu podobne rzeczy zaczęły się dziać dopiero pod łodzią.
Ciekawe, czy to były pierwsze objawy upg, czy może temperatura ubija jakiś element (cewke?).

Przy kręceniu się po mieście nie udało mi się wywołać tych objawów. Dwa razy szarpnęła i jej przeszlo :D

W każdym razie na zlocie auto wywalczyło puchar z okazji 4krotnego dojechania do mety (oddalonej o 1/8 mili od startu :lol:) i przypadkiem zajęło 3cie miejsce w klasie do 150KM :devil:
Przy czym najlepszy czas zrobiła za pierwszym razem. Potem auta już nie gasiłem i chyba się motur ugotował, bo jakoś słabo szedł :P





Dwa:
Po 30 latach zepsuła mi się linka od pochylania fotela. No cóż, starość nie radość. Manetka od wycieraczek również potrafi strzelić focha, ale na szczęscie mam gdzieś zapasową.

Trzy:
Poprawiłem kąty w wydechu, zamontowałem łącznik elastyczny oraz dodatkowe kryze. Wrześniej nie miałem wężownicy to było troche rzeźby. Teraz jest normalnie



Cztery:
Chciałem pomalować błotniki, to mi sucz wywaliła uszczelke pod głowicą :|
No ale jeden zdemontowalem i sobie powoli walcze... Podkład od novola okazał się spoko i nawet nie ma zbytnio miejsc do poprawki przed lakierowaniem w kolor.
Wyszło parę rdzawych kropek, których pewnie nie zauważyłem na samym początku, kilka miejsc słabo zmatowionych i oczywiście kanty blach ;) Nie wiem jak to dobrze zabezpieczyć.



 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Konserwacja nadkoli, podłogi, profili zamkniętych
Ryba88 Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 6 5 Wrz 2013, 18:29
Brykal
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.