|
Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 5 Maj 2006, 22:29 |
Swap , Diesel , Turbodiesel , IC , 1.8 TD Escort/mondeo |
Autor |
Wiadomość |
kangurczak [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Cze 2005, 21:56
|
|
|
PUMA napisał/a: | 2) BEDAC NA WYSPACH CZYTAŁEM ARTYKUŁ O KOLESIU KTÓRY MIAL 1,8 TD I PO DOŁOŻENIU IC W ZDERZAK MOC ZMIERZONA NA HAMOWNI WYNIOSŁA 110KM. NIE PAMIETAM ILE NIUTONÓW. JEZDZIŁA PONIZEJ 9/100km. |
Nie obraz sie, ale jesli serja miala 75KM to Duza bajka była....pozaym sam IC nie da takiego przyrostu mocy, wiec nawet z 90'tki trudno by tak wyczarowac.
...moja tez jezdzi caly czas sporo ponizej 9/100km (obstawiam ze piszesz o spalaniu) chyba ze o przyspieszeniu to nie wiem czy mam ponizej 10s raczej watpliwe... ale nigdy nie mierzone.... |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 17 Cze 2005, 08:17
|
|
|
tyle co zrozumiałem to był silnik 90KM i po założeniu IC wykazał 110km. moze podniesli tam jakos troche doładowanie ale nie znacznie bo wszystko pozostałe było serią. ja wiem jedno IC w doładowanym silniku jest czyms fantastycznym jest różnica miedzy posiadaniem auta z i bez. jest różnica po zwiekszeniu jego wielkosci, wzgledem serii. ja jestem w stanie uwiezrzyc ze po załorzeniu8 IC i podniesieniu załuzmy doładowania 0,2 bara mogło tam byc 110KM. to jest moje zdanie, jesli sie nie zgadzasz to ok. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|