Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Cewka czy wtryski czy może jeszcze coś innego?
Autor Wiadomość
Doberman 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Tomek
Wiek: 29
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 58
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 31 Lip 2017, 09:47   Cewka czy wtryski czy może jeszcze coś innego?

Witam, wczoraj wracając z nad wody fiestka zaczęła przerywać. Przerywanie jest powyżej 3tys obrotów. Co to może być? Cewka? Problem z wtryskami?
Kable i świece wymienione 20tys temu na NGK, kolor świecy prawidłowy, czyli mieszanka powinna być ok. Metodą dedukcji jestem na 90% pewny że to cewka ale może coś pominąłem? Jak ją sprawdzić ?
Pacjent : MK5 1.25 16V :)
Bardzo proszę o pomoc :)
Profil Facebook
 
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1868
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 31 Lip 2017, 18:47   

Szkoda że masz tak daleko. Bysmy zrobili podmiane 😄. Na moje cewka. Wtryski się raczej w tych brykach nie psuja.
_________________

 
 
 
Doberman 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Tomek
Wiek: 29
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 58
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 31 Lip 2017, 22:13   

Też mi się tak wydaje bo coś by było widać po świecy albo po nierównej pracy na wolnych obrotach. Dzisiaj podjechałem do mechanika który okazało się że jest na urlopie i o dziwo wszystko wróciło PRAWIE do normy. Wczoraj jedyne wykonane prace to odłączenie kabli, popsikanie ich "tym czymś do styków" z Bolla.. ale dalej czuć jak delikatnie szarpie ... 😣
Jak sprawdzić cewkę? Może jakieś czujniki?
Profil Facebook
 
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 1 Sie 2017, 06:40   

Wieczorem zobaczę czy nie mam cewki na podmianę, bo u siebie wymieniałem na nową (szarpało w trakcie deszczu)
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Doberman 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Tomek
Wiek: 29
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 58
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 1 Sie 2017, 07:38   

Byłoby super :) dziękuję bardzo :)
Profil Facebook
 
 
 
Bulba 

Model: Ford Fiesta Mk7`15
Wersja: Gold
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Dołączył: 31 Maj 2017
Posty: 120
Skąd: Łódź
Wysłany: 1 Sie 2017, 13:55   

Z serii gdybam sobie...
Jezeli silnik niedomaga powyzej pewnej predkosci obrotowej
to stawialbym na problem z bendzinką. (filtr powietrza na razie odpuscmy)
Nie wiem jaki masz przebieg ale jak u Ciebie z filtrem paliwa ?
Czy szarpie powyzej 3k bez wzgledu na to czy glaskasz pedal czy jest w podlodze ?
_________________
"Ja chcę, żeby moja Łódź rosła, żeby miała pałace wspaniałe,
ogrody piękne, żeby był wielki ruch, wielki handel i wielki pieniądz..."
 
 
Doberman 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Tomek
Wiek: 29
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 58
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 1 Sie 2017, 19:07   

Przebieg 203tys. Oryginalny na 100%, paliwo z Shella, fuelsave, filtr powietrza wymieniony miesiąc temu razem z kabinowym. Olej z filtrem i filtr paliwa wymieniony jakieś 2 tygodnie temu. Szarpało bez względu na to jak dotykałem gaz, na drugi dzień problem minął, komputer pokazuje wypadanie zapłonu. Nie jakieś duże ale jednak. Do tego wykryty kolejny błąd, pęknięty wąż odpowietrzenia skrzyni korbowej, ale nie wiem gdzie jego druga część wchodzi. Chodzi o ten odpowietrznik przy bagnecie do sprawdzania oleju.
Profil Facebook
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 1 Sie 2017, 19:09   

przez nieszczelnosć tez mogą zapłony wypadac.
 
 
Doberman 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Tomek
Wiek: 29
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 58
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 10 Sie 2017, 22:39   

Co może być przyczyną zasysania węży odpowietrzenia skrzyni korbowej? Co może być tego skutkiem?

Jak zdiagnozować czy ten zaworek działa prawidłowo? Jest on w ogóle potrzebny? Może wystarczy dać filtr na odmę w tym miejscu i nie będzie problemu. Powietrze cały czas zasysa na wolnych obrotach.
http://www.ford-esklep.pl...26678-FORD/2186

Są jakieś oryginalne zamienniki tych węży dla silnika z airboxem na kolektorze czy trzeba samemu dorobić? Kupiłem jedne widoczne w katalogu, febi, ale nie pasują. Jakiego użyć węża żeby je odbudować? Wąż paliwowy olejoodporny wystarczy czy trzeba silikonowy zbrojony, od -60°C do +260°C, olejoodporny, do 40atm?
Bardzo proszę o pomoc :(
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 09:46
ttomek71
Brak nowych postów [MK3] Czy to immo? czy alarm? czy coś jeszcze innego?
Od czego ta migająca lampeczka?
Szymonnn Elektryka 6 20 Mar 2010, 05:26
kenczorf
Brak nowych postów [MK5] Alternator czy rozrusznik a może coś innego.
sajmon8 Elektryka 1 9 Kwi 2013, 10:57
diodalodz
Brak nowych postów [MK3] Alternator, akumulator a może coś jeszcze innego?
Gość Elektryka 34 12 Sie 2008, 23:30
diodalodz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.