|
Głowica w 1,1 i 1,3 różna pozycja zaworów dolotowych-ssących |
Autor |
Wiadomość |
katedroloz
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Dołączył: 06 Lis 2016 Posty: 48 Skąd: Szczytna
|
Wysłany: 24 Sty 2017, 21:35 Głowica w 1,1 i 1,3 różna pozycja zaworów dolotowych-ssących
|
|
|
Cześć, spotkałem się na necie z głowica 1,1 która ma zawory od lewej strony tzn od przodu silnika wydech-dolot i tak na każdą komorę, natomiast w 1,3 tak jak jest opisywane wszędzie czyli od środka silnika dolotowe pierwsze, gdy dowiadywałem się gdzie jakie zawory sa, żeby wyregulować. Spotkał się ktoś z was z taką głowica 1,1?
Link do 1,1:
http://serwer1435726.home...K00010065_2.JPG
do 1,3:
http://images.bartek-blog...7e145fcda11.JPG
Różnice widać od razu. |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 24 Sty 2017, 23:29
|
|
|
ta od 1.1, nie jest do HCSa, na starszą valencie też mi to nie wygląda, ale niech się jeszcze Van wypowie |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
katedroloz
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Dołączył: 06 Lis 2016 Posty: 48 Skąd: Szczytna
|
Wysłany: 25 Sty 2017, 14:04
|
|
|
Przyjrzałem sie tym zdjęciom i widze ze to głowica od małej rzadkiej 1,2 tam wybite jest 1.2 i dalej numery. Głowice od 1,1 i 1,3 sa identyczne co do kształtu kanałów itd? |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|