Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przeguby do MK1
Autor Wiadomość
pio_kle 

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: L
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Piotr
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 35
Skąd: Polska Cerekiew
Wysłany: 11 Gru 2016, 20:18   Przeguby do MK1

Witam szukam pomocy w sprawie przegubów wewnetrznych do mk1
Nie mogę znaleść przegubów wewn. 22 zęby zewn , wszystkie dostępne oryginalne przeguby to 23 zęby zewn.
Czy można z innego auta dopasować
Brak tych przegubów to przeszkoda do wyjechania odrestałrowaną fieściną

_________________

Ostatnio zmieniony przez trzeci 17 Gru 2016, 17:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Gru 2016, 18:24   

a ile ich potrzebujesz ?
Masz stare ?
 
 
 
pio_kle 

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: L
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Piotr
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 35
Skąd: Polska Cerekiew
Wysłany: 12 Gru 2016, 18:31   

Potrzebuje 2 szt
Stary mam tylko 1
_________________

 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Gru 2016, 21:17   

a możesz mi je zwymiarować by mi sie łatwiej szukało ? średnica na wieloklinie na podporze na uszczelniaczu i liczba górek albo dołków w wieloklinie. Miałem gdzieś taka skrzynie jeszcze do rocznika 76-78.
 
 
 
pio_kle 

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: L
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Piotr
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 35
Skąd: Polska Cerekiew
Wysłany: 13 Gru 2016, 21:21   

Ok podeślę w piątek bo jestem za granicą
Pozdrawiam
_________________

 
 
pio_kle 

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: L
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Piotr
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 35
Skąd: Polska Cerekiew
Wysłany: 16 Gru 2016, 21:29   

zrobilem zdjecie z wymiarami
_________________

 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Gru 2016, 12:26   

dzisiaj ruszę na polowanie. Mam na pewno 2 półosie tylko nie wiem dokładnie w którym garażu ;)
 
 
 
pio_kle 

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: L
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Piotr
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 35
Skąd: Polska Cerekiew
Wysłany: 18 Gru 2016, 15:09   

Ok super by było
Pozdrawiam
_________________

 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 22 Gru 2016, 00:17   

a najłatwiej będzie znaleźc skrzynie po 79 czyli np z mk2 i półosie z mk1 po 79
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
pio_kle 

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: L
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Piotr
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 35
Skąd: Polska Cerekiew
Wysłany: 22 Gru 2016, 13:31   

No też tak myślę dorobienie 2 przegubów kosztowało by w toruniu ok 900 zł a w niemczech 160 euro za sztukę chcą
_________________

 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 22 Gru 2016, 17:00   

moim zdaniem można zmienić mechanizm różnicowy w skrzyni i wtedy przeguby od mk1 po 79 roku do 89 a kto wie czy i po delikatnej przeróbce i z mk3.
 
 
 
DANIEL mk1 

Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: Myczków
Wysłany: 23 Gru 2016, 21:58   

Z tego co wiem to mk3 ma przeguby przy skrzyni na trzech rolkach
mk2 w końcówce produkcji chyba też
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 23 Gru 2016, 23:43   

końcowka mk2 czyli które roczniki?:P Ja mam 87 i przeguby są normalne, szesciokulkowe przy skrzyni :>
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 25 Gru 2016, 13:28   

pólosie się różnią. Bo mk1/2 ma rowek w mniej więcej 3 cm od poczatku a mk3 i mk4 ma 5 mm od początku. Trzeba by na tokarce zrobić rowek na pierścień o ile moduł wieloklina pasuje.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:38
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Wszystko o mk1/2
dane, opisy, porady
Laskosz Mechanika ogólna 2 7 Kwi 2010, 19:54
markos2101
Brak nowych postów Przyklejony: [MK1] Fordopedia
encyklopedia elementów z jakich składa się MK1
van Mechanika ogólna 1 25 Cze 2013, 11:00
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Dane techniczne silników mk1/2 - benzynowych i diesla
Laskosz Mechanika silnika 1 5 Sty 2007, 11:04
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.