Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Swap z 1.25 na 1.6 120/134 lub 1.6 EB
Autor Wiadomość
dobek94 

Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Trend
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 30
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 11
Skąd: Białystok
Wysłany: 5 Wrz 2016, 11:13   Swap z 1.25 na 1.6 120/134 lub 1.6 EB

Witam :)

Jak myślicie czy przekładka taka nie przyprawi mi problemow? Czy skrzynia z 1.25 podejdzie do wolnossącego 1.6? Jak z reszta części i oprogramowaniem?

Pzdr
_________________
dobek94
 
 
lacky 

Wersja: FX Silver
Silnik: 1.25Duratec/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 9
Skąd: Bytom
Wysłany: 20 Wrz 2016, 09:09   Swap z 1.25 na 1.6 120/134 lub 1.6 EB

Raczej skrzynia inne przełożenia ma , program też.
Do takich rzeczy trzeba się zabierać z całym "kompletem". Co prawda we Fieście tego nie robiłem, ale przy zmianie silnika na inny o większej pojemności to trzba być przygotowanym na pewno na silnik + skrzynia biegów + komputer wraz z kluczykami + wiązka elektryczna, ewentualnie jeszcze jakieś inne rzeczy np. półosie, łapy silnika- skrzyni.
Na sam koniec podłączyć kompa i posprawdzać co gdzie piszczy.

Dobrze aby dawcę przed zakupem odpalić sprawdzić czy działa i wówczas demontować.

Tak jak pisałem z fordami nie mam doświadczenia, ale pamiętaj podczas wymiany mogą wyskoczyć różne rzeczy więc trzeba być na to przygotowanym.
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 20 Wrz 2016, 13:21   Swap z 1.25 na 1.6 120/134 lub 1.6 EB

1,25 najlepiej sie wymienia na 1.7 z pumy - to taki sam silnik, lapy pasuja, skrzynia pasuje, musisz sobie jedynie policzyc przelozenia czy Tobie beda odpowiadaly te z 1,25 czy kupic pumowską, pomyslec o hamulcach. Wiazka chyba nawet podobna, nie wiem czy nie trzeba dodatkowych kabelkow do zmiennych faz rozrzadu
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 20 Wrz 2016, 16:41   Swap z 1.25 na 1.6 120/134 lub 1.6 EB

w mk7? :P
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 21 Wrz 2016, 07:15   Swap z 1.25 na 1.6 120/134 lub 1.6 EB

nie ma to najmniejszego sensu - sprzedajesz 1.25, kupujesz mocniejszy.
wyjdzie Cie to taniej i bez niespodzianek - Fiest MK7 jest jak komarów na Mazurach, wiec rzeźbienie na siłe nie ma sensu.
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
lacky 

Wersja: FX Silver
Silnik: 1.25Duratec/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 9
Skąd: Bytom
Wysłany: 21 Wrz 2016, 12:04   Swap z 1.25 na 1.6 120/134 lub 1.6 EB

MisiekT napisał/a:
sprzedajesz 1.25, kupujesz mocniejszy

Ja osobiście auta szukałem rok i zaprzestałem. Uważam, że kupić auto dobre graniczy w Polsce z cudem. Mając pewne auto po modyfikacji masz to co chcesz + pewne auto + satysfakcje ;-).

Koniec końców kupiłem fiestę z firmy w której pracuję.
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 21 Wrz 2016, 13:04   Swap z 1.25 na 1.6 120/134 lub 1.6 EB

No Misiek jednym zdaniem zanegowal sens Tuningu ogolnie :)
CO do mojego poprzedniego postu, sorki nie wzialem pod uwage ze to mk7
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 21 Wrz 2016, 23:14   Swap z 1.25 na 1.6 120/134 lub 1.6 EB

Qzyn - nie do końca... tuningowac to poprawiac bądź dopasowywać fabrykę - w tym przypadku najlepsza i najtansza modyfikacja to zmiana auta, nie rozgrzebanie do golej blachu nowej fury i wymiana przewodu po przewodzie (zakladajac, ze ktoś to w ogole moglby zrobić na poziomie fabrycznym)...
pamiętaj, ze przechodząc na ST180 dostajesz w pakiecie graty za gruby hajs: zawieszenie, koła 17", lepsze hamulce, naprawdę dobre fotele i ladniejsze wnetrze, dużo lepsze wyposażenie itp.

przy starszych konstrukcjach czy wkładaniu silnikow z zupełnie innych aut temat jest zgola inny

lacky napisał/a:
Uważam, że kupić auto dobre graniczy w Polsce z cudem

to kup za granicą za realną cenę, nie polskie cuda po przewałach na VAT albo wypadkach
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
lacky 

Wersja: FX Silver
Silnik: 1.25Duratec/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 9
Skąd: Bytom
Wysłany: 22 Wrz 2016, 07:23   Swap z 1.25 na 1.6 120/134 lub 1.6 EB

MisiekT napisał/a:

to kup za granicą za realną cenę, nie polskie cuda po przewałach na VAT albo wypadkach


Świetna rada. Niestety ciężka do zrealizowania no i za granicą nie jest tak różowo jakby się komuś wydawało.
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 22 Wrz 2016, 12:33   Swap z 1.25 na 1.6 120/134 lub 1.6 EB

dlaczego ciezka - mobile.de, wyjazd po odbior, troche formalnosci i po temacie.
jezeli uwazasz, ze rozbiorka 2 samochodów do gołej blachy i przelozenie wszystkich czesci jest prostsze, to szacun :fox:
Tak czy inaczej - przekazałem Ci swoje zdanie i doświadczenie. O konkretach nikt Ci nie napisze, bo takiego projektu u nas nie bylo - mozesz jeszcze sprawdzic na forach angielskich, ale nie sadze zeby ktos sie porwał.
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
lacky 

Wersja: FX Silver
Silnik: 1.25Duratec/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 9
Skąd: Bytom
Wysłany: 22 Wrz 2016, 14:43   Swap z 1.25 na 1.6 120/134 lub 1.6 EB

MisiekT napisał/a:
dlaczego ciezka - mobile.de, wyjazd po odbior, troche formalnosci i po temacie.

Robiłeś tak osobiście czy tylko teoria ?

Mimo tego że mam rodzinę w raichu i gdy znalazłem w okolicach samochód po oględzinach wcale nie było tak różowo. Swojego czasu na litwę chciałem jechać po samochód ale też plan spalił na panewce.

Ogólnie przekładki silników na inne nie są mi obce, jest to kupę zabawny, roboty itd. Oczywiście zgodzę się z Miskiem, że tak jest lepiej jak on uważa bez 2 zdań. Masz od oczatku tak jak ma być bez kombinowania.
Tyle, że ja uważam , że jeżeli chciałeś więcej mocy trzeba było to rozważyć przed zakupem :) Pamiętaj, że im większa moc tym większe prawdopodobieństwo dzwona.
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 22 Wrz 2016, 18:26   Swap z 1.25 na 1.6 120/134 lub 1.6 EB

lacky napisał/a:
Robiłeś tak osobiście czy tylko teoria ?

tak, tyle ze z kolega który już pare sztuk kupil i jako tako formalności ogarnia
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 28 Wrz 2016, 18:38   Swap z 1.25 na 1.6 120/134 lub 1.6 EB

lacky napisał/a:
Do takich rzeczy trzeba się zabierać z całym "kompletem". Co prawda we Fieście tego nie robiłem, ale przy zmianie silnika na inny o większej pojemności to trzba być przygotowanym na pewno na silnik + skrzynia biegów + komputer wraz z kluczykami + wiązka elektryczna, ewentualnie jeszcze jakieś inne rzeczy np. półosie, łapy silnika- skrzyni.

:hahaha:
U mnie w MK6 został wymieniony tylko silnik (1,25 na 1,6) i kompletne sprzęgło z 1,6, do kompa silnika został wgrany program z 1,6 i wszystko bangla od ponad pięciu lat... A mój 1,25 jeździ obecnie w MK7... Także w Twoim przypadku dobek94 śmiało możesz pakować 1,6 100KM z MK6 lub Foki są takie same zewnętrznie), bo z MK7 nie będzie łatwo z tymi zmiennymi fazami... old
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zapisać plik z Youtube lub Googlevideo
jackrzec Linkownia 31 30 Paź 2018, 14:27
mihaitydor
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów [MK3] Swap 1.8 lub 2.0 zetec
Mafios Kupię 0 29 Wrz 2019, 20:52
Mafios
Brak nowych postów [MK6] Swap z 1.4 TDCi na 1.9 TDi lub inny
Gość Silniki diesla 4 25 Wrz 2010, 16:54
lucash
Brak nowych postów Swap z 1.6 16V klima na 1.8 16V 115 KM lub 130 KM
Midi_art Tuning mechaniczny 32 26 Maj 2011, 01:34
Midi_art


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.