|
[Inny] Mondeo ST220 Bobsona |
Autor |
Wiadomość |
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 25 Lis 2014, 20:12
|
|
|
Dokładasz hak, przepisujesz masy z 3.0 v6 i lecisz do WK. Temat do zrobienia bez problemu, nie jeden ST220 ma hak Na pewno pomoże jakiś normalny diagnosta ale to nie są sprawy, że robisz coś na lewo... Kwestia czasu i jakiejś nie dużej kwoty i po temacie.
Co do ST220 - zawalidrogą to on zdecydowanie nie jest Świetne auto. |
_________________ Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25 Lis 2014, 23:32
|
|
|
Pyros napisał/a: | bobson napisał/a: | Haha ST220 jako jedyne homologacyjnie nie ma haka
Temat jest jednak do ogarnięcia bo ogólnie planuje to zrobić pod Fofi |
Haha jak Clio Sport, dlatego szukam czegoś co pociągnie lekką lawete i nie będzie zawalidrogą. Hmm ale to widzę,że ST220 nie nadaje się do tego....fuck
Można to jakoś obejść skoro? | jeśli chcesz targać fiestę to wystarczy odpowiednia laweta taka co ma nie więcej jak 1400DMC i auto które ma ok 2000DMC, moje volvo w ośce ma 2070kg czyli na lawetę zostaje mi 1430kg a lawetę którą wypożyczam do targania smerfety to laweta lekka która ma 1000DMC gdzie 200kg to jej waga a 800kg ładowność |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 9 Kwi 2016, 10:16 [Inny] Mondeo ST220 Bobsona
|
|
|
Hej po długiej przerwie
Mondeo cały czas jeździ i ma się dobrze, raczej nic się nie psuje. Prędzej robie jakieś kwestie związane z przeszłością auta i kwestie eksploatacyjne.
Na gazie zrobione już prawie 25tys km, śmiga idealnie.
Co miesiąc średnio kontroluje sobie pracę silnika oraz odczyty z sonda aby nie zrobić silnikowi kuku. Ogólnie korekty na poziomie 5% więc na gazie mieszanka jest idealna
Wcześniej pisaliście o kierownicy, drewno oczywiście wyleci. Będe dokładać tempomat do którego mam fabryczną instalacje, wtedy tez wleci ori kierownica którą mam od zakupu.
Dodatkowo na dniach dotrą nowe graty - podstawka z termostatem i dość duża chłodnica oleju. 3.0 nie należy do "chłodnych" silników, a mi zależy na jego jak najdłuższej żywotności.
W dalszych planach mam odmalowanie letnich felg na jakieś srebro, tytan lub coś tego typu, modyfikacja lamp na czarne z dołożeniem soczewek Helli z BiXenonem.
kilka fotek z prac, wyjazdów
Tatry
zestaw hamulcowy z Focusa MK2 ST225 - 320mm i potężny zacisk, teraz hamulce są odpowiednie do masy i osiągów auta
remoncik przedniego zawieszenia, amortyzatory ori Sachs do ST
TCS/ESP off i można porobić zimą takie boki
|
_________________ Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|