Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Zapowietrzony układ po wymianie filtra paliwa
Autor Wiadomość
os_alfa 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Krzysiek
Dołączył: 21 Maj 2015
Posty: 3
Skąd: wlkp
Wysłany: 21 Maj 2015, 08:39   Zapowietrzony układ po wymianie filtra paliwa

Witam, od krótkiego czasu jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem Fiesty. Kupiłem używane auto dlatego postanowiłem wymienić olej i wszystkie filtry. Oczywiście po wymianie filtra paliwa auto się zapowietrzyło, ale jakoś udało mi się je uruchomić. Wydawało się że wszystko jest ok, jeździłem, odpalałem i gasiłem kilka razy. No ale dzisiaj, dzień po wymianie znowu to samo, a nawet gorzej bo mam jakiś komunikat awaria silnika, natychmiastowy serwis. Niektóre osoby piszą o jakiejś ręcznej pompce paliwa ale tematy dotyczą mk6, czy w mk7 jest też coś takiego, jeśli tak to gdzie? I jak w ogóle załatwić temat raz na zawsze.
 
 
mskgs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 86
Skąd: Kraków
Wysłany: 21 Maj 2015, 11:15   

Poszukaj "gruszki" pod maską, powinna być przed filtrem paliwa. Jeżeli nie ma to jest pompka elektryczna w zbiorniku. Nie jestem pewien jaki system stosuje Ford w 1.4 tdci.. Sam wymieniałeś te części ? Jeżeli układ się zapowietrza po wymianie filtra paliwa to przyczyna jest chyba oczywista :)
 
 
os_alfa 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Krzysiek
Dołączył: 21 Maj 2015
Posty: 3
Skąd: wlkp
Wysłany: 21 Maj 2015, 11:40   

Nie jestem specjalistą ale stwierdziłem że to powinno być banalne, przynajmniej takie było w Corsie i sam to robiłem. Oglądałem okolice filtra i nie widziałem niestety żadnej gruszki ale z drugiej strony nie słychać po przekręceniu kluczyka żadnej pompki (w Corsie było słychać). No i sam nie wiem czy jest ta pompka czy jej nie ma. Filtr faktycznie jest słabej jakości, jakiś dla mnie przynajmniej no name. No ale w końcu jest nowy. Jestem trochę spłukany po zakupie i chciałem przy oszczędzić ;) .
 
 
mskgs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 86
Skąd: Kraków
Wysłany: 22 Maj 2015, 15:18   

Obawiam się, że przez oszczędności zapłacisz drugi raz. :-) Poza tym, w tym silniku filtr wymienia się chyba razem z obudową?
 
 
os_alfa 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Krzysiek
Dołączył: 21 Maj 2015
Posty: 3
Skąd: wlkp
Wysłany: 24 Maj 2015, 20:25   

Tak, dokładnie. Filtr wymienia się razem z obudową. Problem rozwiązany, jeszcze raz zalałem filtr i tym razem konkretnie się nim przejechałem :-P . Następnego dnia odpalił bez problemu. Dzięki za pomoc i za zainteresowanie ;-).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - konserwacja filtra sportowego typu "mokrego"
dla niewiedzących :P
arecki Tuning mechaniczny 12 12 Wrz 2016, 22:23
olo_r
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ORLEN Biznestank - rabaty na paliwa
trzeci Firmy współpracujące z FKP 461 23 Wrz 2018, 13:05
trzeci
Brak nowych postów [MK3] Problem po wymianie filtra paliwa
cradleoffilth Silniki diesla 3 21 Maj 2010, 14:16
Fordon
Brak nowych postów [MK3] Zapowietrzony układ paliwowy - 1.8D
Gość Silniki diesla 15 5 Lut 2007, 14:05
Fordon


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.