Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Zgrzytanie na wstecznym na zimnym silniku
Autor Wiadomość
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 26 Sty 2015, 15:51   

Zapominasz Waść, że tak naprawdę obciążenie wysprzęglik ma jak naciskasz na pedał. Jego "normalne" położenie to docisk, a Ty naciskając pedał, zmieniasz ten stan tymczasowo. :)
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
wandzik 

Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 42
Dołączył: 15 Cze 2013
Posty: 54
Skąd: stargard
Wysłany: 26 Sty 2015, 21:00   

No to nie pozostaje nic innego jak rozkrecic i zbadac przyczyne czy to wysprzeglik czy lozysko... A wiecie jaki to koszt mnie wiecej?
A plyn hamulcowy tez wymienic bo od przynajmniej dwoch lat nie wymieniany gdyz nie ubywa a hamulce bez zarzutu. Ma to wplyw na lozysko czy wysprzeglik?
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 26 Sty 2015, 22:07   

wandzik napisał/a:
zbadac przyczyne czy to wysprzeglik czy lozysko
Łożysko jest integralną częścią wysprzęglika...
wandzik napisał/a:
A plyn hamulcowy tez wymienic bo od przynajmniej dwoch lat nie wymieniany
Najwyższy czas na jego wymianę... :ok:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
wandzik 

Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 42
Dołączył: 15 Cze 2013
Posty: 54
Skąd: stargard
Wysłany: 6 Maj 2015, 17:48   

Bylem u mechanika i jak mu opisalem objawy to powiedzial ze to moze byc kolo dwumasowe. No nic... Rozkrecil, popatrzal i nic nie znalazl. Najlepsze jest to ze juz zadne dzwieki nie wydostaja sie spod maski... Moze cos sie poluzowalo a Mechanik nieswiadomie dokrecil... Minal miesiac i autko smiga bez problemu ;)))
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Problemy na zimnym silniku
adamsonm Mechanika silnika 2 16 Kwi 2017, 10:15
speedeek19
Brak nowych postów Szarpie na zimnym silniku
daniel2112 Mechanika silnika 2 18 Lip 2014, 17:23
Jarecki
Brak nowych postów Szarpie na zimnym silniku
Cooler Mechanika silnika 9 4 Kwi 2017, 23:39
gruby907
Brak nowych postów Ciężko pali na zimnym silniku
Swistak1245 Mechanika silnika 1 12 Kwi 2014, 18:13
brewa7
Brak nowych postów [MK6] Szarpanie na zimnym silniku
lukaszz Silniki diesla 2 16 Kwi 2013, 07:58
sszymonek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.