Jak to podkręcić ręczny ? I co to za czujnik ? |
Autor |
Wiadomość |
zcw
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 98 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Mar 2015, 11:58 Jak to podkręcić ręczny ? I co to za czujnik ?
|
|
|
Tak jak w temacie
Jak podkręcić ręczny i co to za czujnik u góry!?
PS zwykłym kluczem 10 nie da rady wgląd bo siedzenia blokują |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 7 Kwi 2015, 13:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
brewa7
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 25 Mar 2015, 20:13
|
|
|
A jak pociągniesz dźwignie to zapala się kontrolka hamulca? |
_________________ Była: MK3
Jest: P206
|
|
|
|
|
zcw
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 98 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Mar 2015, 20:31
|
|
|
Tak zapala się. To już, wiem
Pytanie jakim kluczem dokrecic tamto? |
|
|
|
|
mario3991
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: mateuszsz
Wiek: 30 Dołączył: 01 Cze 2013 Posty: 322 Skąd: stegna
|
Wysłany: 25 Mar 2015, 21:31
|
|
|
jeżeli chodzi o regulacje ręcznego w mk4 to nasadka 10tka i kręcić do skutku |
_________________ Fiesta mk4 1.3 60 kucy 19.05.2013 |
|
|
|
|
zcw
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 98 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Mar 2015, 21:52
|
|
|
No ok tylko że nie mogę obracać zwykłym kluczem |
|
|
|
|
jay
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 38 Dołączył: 29 Gru 2013 Posty: 76 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 25 Mar 2015, 22:30
|
|
|
mario3991 napisał/a: | nasadka 10tka |
nasadki z reguły zakłada się na grzechotkę lub przedłużkę,tudzież śrubokręt z mocowaniem do nasadki |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 25 Mar 2015, 23:41
|
|
|
zcw napisał/a: | No ok tylko że nie mogę obracać zwykłym kluczem |
Ależ możesz. Trzeba przesunąć siedzienie tak, żeby się dało. Obracasz niewiele, bo może z 1/8 obrotu, ale się da. A jak nie, to nasadka i wio grzechotką. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
zcw
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 98 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29 Mar 2015, 19:24
|
|
|
Naszła nic nie da :/ |
|
|
|
|
brewa7
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 29 Mar 2015, 20:01
|
|
|
Coca-cola, WD-40 nic nie pomagają? Fotela nie można na upartego zdemontować? |
_________________ Była: MK3
Jest: P206
|
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 29 Mar 2015, 20:30
|
|
|
Ja z tego postu zrozumiałem tyle, że "naszła" i koniec. Nie wiadomo czy nie da się obrócić, czy się ślizga czy kij wie co innego. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
zcw
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 98 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 5 Kwi 2015, 12:35
|
|
|
Tzn klucz zwykły się ślizga. A oczkowy nie wchodzi bo siedzenie blokuje :/ |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 5 Kwi 2015, 12:56
|
|
|
To nabij klucz z długą nasadką 10 lub 9 i odkręć, a potem wsadź inną nakrętkę z kołnierzem na klucz 10. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
zcw
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 98 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 5 Kwi 2015, 15:52
|
|
|
A takie pytanie, jak odkręce to,to nie stanie sie nic? |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 5 Kwi 2015, 15:54
|
|
|
Nic nie wybuchnie. Po prostu stracisz ręczny do momentu aż wkręcisz na miejsce zepsutej nakrętki nową i wyregulujesz całość. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
zcw
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 98 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 6 Kwi 2015, 12:30
|
|
|
a sama regulacja polega na wkręceniu tej nakrętki czy coś jeszcze? |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 6 Kwi 2015, 19:07
|
|
|
Nic więcej. Śrubą tak długo dokręcasz (regulujesz), aż auto na ręcznym nie będzie z górki zjeżdżać. Tyle. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 6 Kwi 2015, 19:19
|
|
|
Pufcio, a na lince od kół nie ma regulacji? Czyżby ford wkoncu ogarnął normalny patent na rękaw? |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 6 Kwi 2015, 19:37
|
|
|
vegetagt napisał/a: | Pufcio, a na lince od kół nie ma regulacji? |
Nie ma od spodu auta, jest tylko przy lewarku. Sam układ dwulinkowy, owszem, ale krótka linka (kabinowa) ma ucho, na które nachodzi linka spinająca bębny. Przez to też tył (prawie zawsze) nierówno hamuje. Taki urok tego rozwiązania. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
brewa7
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 6 Kwi 2015, 23:11
|
|
|
Pufcio napisał/a: | Sam układ dwulinkowy, owszem, ale krótka linka (kabinowa) ma ucho, na które nachodzi linka spinająca bębny. Przez to też tył (prawie zawsze) nierówno hamuje. Taki urok tego rozwiązania. |
Zamiast ucha powinien być jakiś kołowrotek, to wtedy by to myślę równiej hamowało. Bo na tym co jest po prostu się linka nie ślizga. |
_________________ Była: MK3
Jest: P206
|
|
|
|
|
|