Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Swap na 1.8 V-Tec z Hondy Civic
Autor Wiadomość
szerszen 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Imię: Adrian
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 74
Skąd: Olszyc
Wysłany: 23 Lut 2015, 20:54   Swap na 1.8 V-Tec z Hondy Civic

Powitał kolegów sprawa wygląda tak, iż chciałbym się dowiedzieć czy uda mi się plan mojej zabawy. Mianowicie chciałem zrobić przekładkę silnika tylko zastanawiam się nad 1,8 V-TEC DOHC z civic VI. Oczywiście wiadomo z całym osprzętem. I czy istnieje takowa możliwość ?

[ Dodano: Pon Lut 23, 2015 21:08 ]
Dzięki za poprawę tytułu :D Ja chciałem szybko i prosto :D
Ostatnio zmieniony przez trzeci 23 Lut 2015, 21:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 23 Lut 2015, 21:27   

Widziałem foto mk1 z vtec'iem więc nie ma rzeczy niemożliwych. Pamiętać tylko trzeba że nikt w pl tego wcześniej nie robił i takie przecieranie szlaków nigdy do tanich, łatwych i szybkich nie należy.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 23 Lut 2015, 21:28   

pomijam kwestie rozmiarów silnika wraz ze skrzynią, bo cięzko będzie to wepchnąć do komory fiesty, to musiałbyś sporą rzeźbę zrobić z kolektorem ssącym b18, lub pompą hamulcową/serwem, gdyż bseria kręci się w drugą stronę i rozrząd jest z lewej strony komory( patrząc z kabiny), półosie na zamówienie, żeby spiąć to ze zwrotnicami, do tego pozostaje najważniejsze czyli cała elektryka, a trochę jest jej wiecej niż niekompletnych 60pinów w ecu forda.
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Mariox003 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 471
Skąd: Pisarzowice
Wysłany: 23 Lut 2015, 21:35   

Możliwość jest zawsze, tylko modyfikacji sporo, a i opłacalność żadna. Musiałbyś zwarzyć na to, że Honda "kręci się w drugą stronę" jak to niektórzy mówią, czyli w skrócie skrzynia po innej stronie itd. Na jakimś angloforum jest opisany swap vteca do fiesty. Jak masz na to hajs i dużo czasu to walcz, może coś z tego wyjdzie :-)
_________________
Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka ;)
Czarna
Ostatnio zmieniony przez Puff 24 Lut 2015, 13:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 23 Lut 2015, 22:14   

pany a co to za filozofia, łapy pospawac, urzeźbić ukł dolotowy/wydechowy/wodny,
półosie to teraz co drugi warsztat dorabia, to samo sie tyczy odpalenia, pare dni w kanale i po sprawie ;) :ok:
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 23 Lut 2015, 22:53   

ale po co?
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 24 Lut 2015, 07:12   

CHlopaki juz chyba wszystko napisali - dla jednych to niewykonalna rzezba dla innych pare dni zabawy.
Jak nie masz problemu z odwrotnym polozeniem silnika, dorabianiem wszystkich lap, przerabianiem elektryki, dolotu to rob swapa.
Misiek po co? Zeby w koncu miec porzadna szybka fieste :) Trzeba miec pewna chorobe w glowie - a mianowicie lubic fiesty i do tego chciec miec dobra fieste N/A :) ))))

Pomijajac jednak wszystko - ludzie NAUCZCIE SIE W KONCUUUUU!!!!!!!!!!!!!!

SIlniki hondy to nie V-tec, V-tec, fałtek Vitec. Te silniki posiadają system VTEC!! - jakie to proste. To jak ZETEC.....
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 24 Lut 2015, 07:53   

Qzyn napisał/a:
SIlniki hondy to nie V-tec, V-tec, fałtek Vitec. Te silniki posiadają system VTEC!! - jakie to proste. To jak ZETEC.....


Ale ZETEC to Zetec :hahaha: ;)




W sumie ciekawe, jak to będzie pasować do serwa. Ale chyba nie ma w tym niczego, czego nie dałoby się przeskoczyć.
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 24 Lut 2015, 09:04   

Z serwem bedzie problem - silnik jest blisko ale jak kolega chce, czemu nie. Mam jedynie nadzieje ze jest swiadom ze porzadne zrobienie tego swapa to ok 10 tysiecy zlotych
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 24 Lut 2015, 09:05   

vegetagt napisał/a:
Ale ZETEC to Zetec :hahaha: ;)

Ja to po prostu wyartykuowalem drukowanymi Veget ;)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 24 Lut 2015, 09:09   

Qzyn napisał/a:
Misiek po co? Zeby w koncu miec porzadna szybka fieste

no niby rozumiem sentyment, ale taka robota z gratami to rownowartosc kilku takich MK4 i sztuka dla sztuki (ani to klasyczna buda, ani skrecac jakos wybitnie nie będzie)
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 24 Lut 2015, 09:24   

A tu masz racje :)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Lut 2015, 10:49   

taniej prosciej i przyjemniej bedzie wlozyc st170 ze skrzynia ib5 i odpalic to na Emu
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
szerszen 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Imię: Adrian
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 74
Skąd: Olszyc
Wysłany: 24 Lut 2015, 21:41   

Właśnie musi być fiesta szybsza niż wygląda :D kolega pytał po co a po to, że jak widzę kolega ma u siebie 120 kucy więc ma czym pogonić a co ja mogę swoimi 75 zrobić chociaż myślę, że przez tyle lat to i stajnia uboga o kolka na pewno :D

[ Dodano: Wto Lut 24, 2015 21:44 ]
No ja na razie chciałem się ogarnąć co wy na to bo taki mam plan ale wolę zapytać kogoś a nawet większe grono bo to wszystko jest pomocne co sprawia, że zaczynam być świadom swego pomysłu dość nietypowego i dziwnego ale lepiej zapytać niż się zabrać a później płakać w poduszkę
 
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 24 Lut 2015, 22:55   

ale to od czasu do czasu pojawia sie młody-gniewny ze swapem i w sumie szybko to gdzieś ginie w odmętach forum, ot, przywilej wieku ... :yes:
 
 
szerszen 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Imię: Adrian
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 74
Skąd: Olszyc
Wysłany: 24 Lut 2015, 23:02   

Widocznie taka natura młodego, że wszystko chce ale jak się dowie ile zabawy i kosztów to rezygnuje :D
 
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 24 Lut 2015, 23:03   

no tak ma być, młodzi działają, starzy gadają :-)
 
 
szerszen 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Imię: Adrian
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 74
Skąd: Olszyc
Wysłany: 24 Lut 2015, 23:05   

No i jak po sobie widzę, że doświadczenie starszego bierze górę :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów [Inny] Honda Civic UFO
fiesta zamieniona na ufo ;)
igns Nasze auta 10 14 Wrz 2011, 16:12
tommirs
Brak nowych postów [Inny] Honda Civic FN1 TypeS
zefir Nasze auta 82 18 Wrz 2011, 11:28
zefir
Brak nowych postów [MK2] Swap czy nie swap ? a może zabytek ?
Moja MK2 co z nią począć ?
szczepan522 Mechanika silnika 45 4 Sty 2011, 21:28
szczepan522
Brak nowych postów Swap 1.1 -> ??
Gość Tuning mechaniczny 7 20 Lip 2005, 16:01
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.