Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
17 Lip 2014, 08:11
Silnik : Czujnik położenia przepustnicy CPP budowa naprawa
Autor Wiadomość
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 21 Maj 2010, 08:25   

kusko13gp napisał/a:
Są dostępne zamienniki na allegro CPP za 200PLN co one wartają montował je ktoś?
Ewentualnie zajmuje sie ktoś tą regeneracją co jest opisana wyzej? z chęcia dał bym do takiego zabiegu kilka tych potencjometrów.
Po co zamienniki? Nie lepiej oryginał? http://ford.sklep.pl/pl,p...stnicy,cfi.html
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
sudoMK4 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Adrian
Wiek: 34
Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 282
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Sie 2010, 15:34   

jeśli chodzi o ten potencjmetr to ja jeździłem na odłączonym 2 kata co prawda więcej paliło ale lepiej szło ale udało misie na złomie znaleźć kolejny iii jest dobrze bo jak miałem podłączone jechałem autem 60km/h to z rury wydechowej klęba dymu leciała auto słabło gdy odłączyłem auto normalnie jechało tylko dużo paliło
_________________
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0


 
 
 
mlodyfiesta 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Limousine
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Mariusz
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 80
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2 Gru 2012, 23:37   

aby nie zaśmiecać forum to zapytam już w tym zrobionym wątku. Mam wiec pytanie czy kolor ma znaczenie? ponieważ jak większość wiecie że są 3 rodzaje czarny, czerwony i jest tez jakiś podobno niebieski. Słyszałem ze czerwony najlepszy, ale ile w tym prawdy?
_________________
Moja Landara :)
 
 
kusko13gp 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Marek
Wiek: 41
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 21
Skąd: Dębica
Wysłany: 1 Gru 2013, 10:21   

odgrzeje kotlet, Pojawiło się na allegro dużo podróbek. Miał ktoś do czynienia z nimi?
Warto zaryzykowac?
http://allegro.pl/czujnik...3693440219.html
_________________
było:
Fiesta mk3 - 4 szt 1.1
Fiesta mk3 - 3 szt 1.3
Fiesta mk3 - 1 szt 1.4 CVH
Fiesta mk4 - 3 szt 1,25 zetec
Mazda 121 vel fiesta 1.3 endura
Fiesta mk4 1.3 endura
Fiesta mk5 1.8 TDDI
V-Klassa 2.8 VR6
 
 
 
mlodyfiesta 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Limousine
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Mariusz
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 80
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 1 Gru 2013, 11:46   

Ja Ci proponuje brać używkę ale oryginał forda, a chociażby dlatego że:
1 oryginał
2 ma więcej elektrolitu w sobie
3 mniejsze ryzyko ze się spieprzy po miesiącu czy dwóch (zależy od stanu w jakim kupisz)
4 lepiej brać te koloru czerwonego podobno lepsze , ja mam czerwony i śmiga do dziś.
_________________
Moja Landara :)
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 1 Gru 2013, 13:10   

kusko13gp napisał/a:
2 ma więcej elektrolitu w sobie

a co to jest ?
Ja jestem za zamiennikiem o ile trzyma parametry bo jest NOWY.
A na złom to trafiają auta z duzymi przebiegami bo tam jest ich miejsce !
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 1 Gru 2013, 13:13   

dokładnie. CPP jest potencjometrem, który się zużywa i nie do końca wierze w takie rzeczy pochodzenia złomowego.
 
 
Zetka 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 39
Dołączyła: 24 Paź 2009
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11 Sie 2014, 23:02   

Ja nie polecam chińszczyzny typu:
http://allegro.pl/czujnik...4436520959.html
Kupiony nowy, zamiennik, zamontowany w marcu, nie minęło 5 miesięcy i efekt ten sam. Poza tym jakość wykonania tego elementu pozostawia wiele do życzenia. Montaż zamiast 5 min. zajął prawie godzinę, bo element jest źle spasowany i trzeba było przewiercać dziurki pod śrubki, przypiłowywać itp., żeby dało się zamontować.
Teraz namierzyłam czerwony czujnik na allegro i zobaczymy czy będzie lepiej po zamianie.
 
 
bradek37 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 9
Skąd: warszawa
Wysłany: 1 Lut 2015, 12:41   

Witaj
Czy to dotyczy problemu z nieregularnymi obrotami bo ja mam walsnie taki problem, ze jak jest zimny silni to ma nieregularne obroty czyli takie jakby zamiar miała zaraz zgasnąć i także nie raz to się dzieje przy ciepłym silniku
Mam fiestę m3 z 1991 3 dzrwiową z silnikiem 1.3
Pozdrawiam
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 2 Lut 2015, 00:30   

bladek37
Jak masz nieregularne obroty jałowe to wymontuj "krokowy", znaczy stycznik biegu jałowego. Rozłóż go na części... Znaczy zdjąć ten plastik z palcem. Przeczyścić styki, ewentualnie czasem końcówki się mogą rozgiąć(tylko przed demontażem zdejmij klemę). Z resztą tam nie ma się w zasadzie co popsuć, bo to po prostu dwukierunkowy silniczek. A jak to nie pomoże to pomierz sobie CPP. Ja gdzieś wrzucałem poprawne wartości dla niego. A jak będą inne te wartości, a przynajmniej w innym rzędzie wielkości to wymiana. (W ASO koszt elementu ok. 1000 pln - chyba że coś się zmieniło od lipca 2014) I nie kupuj żadnego zamiennika, bo są one tak robione, że sam w domu bym to lepiej wykonał. Więc lepiej podzwoń po szrotach itd. Podobnież też pasują do tego jako zamiennik ori od Mondeo tylko trzeba wtyczkę wymienić, ale ja tego nie testowałem. Ja kupiłem ori prawie nówkę na szrocie.
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
ficus192 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 32
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 4
Skąd: Lublin
Wysłany: 3 Lut 2015, 22:29   

Witam, potrzebuje Waszej pomocy, czym sie różnia te dwa czujniki? cena inna, sprzedawca ten sam.

http://allegro.pl/czujnik...5009052154.html
http://allegro.pl/czujnik...4980295074.html

Który wybrac, czym sie kierowac?

http://allegro.pl/czujnik...4990085820.html
http://allegro.pl/czujnik...4964050054.html

Wszystkie pasuja do mojego auta.FORD FIESTA III (GFJ) / 1989.01 - 1997.01
Silnik: 1.1, pojemność silnika: 1119, produkowany od: 1989.03 do 1995.12, moc: 50KM, moc: 37KW, znak silnika: G6A

Byłem na szrocie, wziałem krokowca, ale problem pozostał.
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 4 Lut 2015, 01:09   

Lepiej pojedź na ten szrot jeszcze raz i powiedz żeby poszukali takiego czujnika. Ty ze Zgierza lepiej nie bierz, bo ja sam kupiłem taki za 130 pln i był całkiem do d..., chyba że do nich pojedziesz i przed zakupem pomierzysz go. Te z Prószkowa i włocławka wyglądają tak samo jak te ze Zgierza.

http://www.ford-esklep.pl...BER-FO-54778/69
Wiem że ten kosztuje 2x tyle co tamte co pokazywałeś, ale ten to pewniak i albo pojeździłbym po szrotach, za ori, albo kupił ten z linku. Ewentualnie mogę dać Ci nr do gościa z Łodzi. On handluje używanymi częściami, ale mnie się udało u niego wyciągnąć prawie nowy TPS za 80 zł.
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Naprawa alternatorów i rozruszników - ceny konurencyjne
Wszystkie modele Forda
jaco11 Sprzedam 0 20 Gru 2014, 18:13
jaco11
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - RECARO restauracja / naprawa foteli
LOY Tuning stylistyczny 15 9 Cze 2011, 14:21
mmbu
Brak nowych postów Przyklejony: [MK7] FAQ - Przycisk otwierania klapy - NAPRAWA
Instrukcja demontażu tapicerki klapy oraz naprawy mikrowłącznika - przycisku otwierania klapy w mk7
Kam1l Elektryka ogólna 21 30 Sty 2019, 11:45
jonson22
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.