Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] ZETEC TURBO
Autor Wiadomość
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 25 Sty 2015, 23:06   [MK3] ZETEC TURBO

ile zniosą seryjne bebechy?? korby i tłoki?

znacie może jakieś fiesty z sieci gdzie by było podane ile dmuchają?

pamiętam że chyba ta od "speeda" z KRK jeżdziła na 1 barze??
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 26 Sty 2015, 09:02   

ale z tego co gadałem z speedo to tam byla kucizna załozona, jak nie pomyliłem goscia. On tam jakas kucizne dopasował z hondy...
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 26 Sty 2015, 18:55   

no nic to bede musiał na własnej skórze znow sprawdzić ile wytrzyma <8>
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Sty 2015, 19:41   

ja myślę , że standardowe 0,6 to jest wszystko
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 26 Sty 2015, 21:09   

Mafios napisał/a:
ja myślę , że standardowe 0,6 to jest wszystko


Na takim jest pałowane juz sporo czasu i nic sie nie dzieje, a niejednokrotnie jest odcinane na biegach więc zniesie na pewno więcej.
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
Ostatnio zmieniony przez Parzych 27 Sty 2015, 21:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 26 Sty 2015, 21:36   

silvertop czy blacktop?
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Dual 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Sty 2015, 00:15   

Odprężony silver około bara, około 250km konczą się tłoki
Chyba Puma gdzieś kiedyś pisał, że podstawą jest ograniczyć moment do 250Nm
Czym masz to wysterowane? Det?
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 27 Sty 2015, 18:43   

luk-90, silver 2,0

Dual, ecumaster, a wartośc 1 bara i 250 koni jednoczesnie sie wykluczają ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 27 Sty 2015, 19:52   

Możesz zawsze odprężyć silvera zestawem tłoków z korbami z blacktopa. Myślę, że powinien te bezpiecznie 190-200km wydolić, a skoro ktoś to ci będzie ustawiał na decie to można zapłonem powalczyć co by moment był odpowiednio bezpiecznie. Przy 1 barze to szybko będzie "halo? kopyta ci walą" przy seryjnych bebechach
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 28 Sty 2015, 21:27   

luk-90 napisał/a:
Możesz zawsze odprężyć silvera zestawem tłoków z korbami z blacktopa. Myślę, że powinien te bezpiecznie 190-200km wydolić, a skoro ktoś to ci będzie ustawiał na decie to można zapłonem powalczyć co by moment był odpowiednio bezpiecznie. Przy 1 barze to szybko będzie "halo? kopyta ci walą" przy seryjnych bebechach


a co znaczy bezpieczny moment?? dlaczego twierdzisz ze 190-200 koni jest jescze bezpieczne?? znasz podobne mocowo projekty/lub inne które np wybuchły przy jakich wartosciach? pytam poważnie

silnik jest odprężony przekładką i już jakoś znosi +/- 230hp zdrowego pałowania, więc z mojego pkt. widzenia mogę śmiało stwierdzic ze tyle wytrzymuja na pewno seryjne graty i jest bezpiecznie;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 28 Sty 2015, 21:30   

z ciekawości - jest jakiś wykres tego silnika? Kiedyś słyszalem, ze silnik (i reszta podzespołów) najbardziej cierpią od nagłego przyrostu momentu obrotowego. Więc ostateczne 250KM może albo mielić dyfry i wypluwać korby, albo nie ;)
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 28 Sty 2015, 21:35   

vegetagt napisał/a:
z ciekawości - jest jakiś wykres tego silnika? Kiedyś słyszalem, ze silnik (i reszta podzespołów) najbardziej cierpią od nagłego przyrostu momentu obrotowego. Więc ostateczne 250KM może albo mielić dyfry i wypluwać korby, albo nie ;)


w piątek bedzie hamowana więc stary wykres bedzie na pewno, i mam nadzieję ze nowy też hehe
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Sty 2015, 22:10   

od samego początku nie ująłeś w jakiej specyfikacji masz ten silnik więc założyłem ze pytasz o absolutnie seryjny słupek

Zeteców turbo jest na palcach jednej ręki w Polsce można rzec. Co do bezpiecznego momentu zapodaj mu ok 300Nm od 2700-3000obr i zobaczymy co zostanie z korbowodów, one są po prostu słabe i to widać z ich kontrukcjii.
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 28 Sty 2015, 22:56   

Jak nie będzie nagłego "yebnięcia" momentu, to pożyje. Jak wyjdzie wykres, na którym moment łagodnie pnie się w górę gdy zaczyna wzrastać doładowanie to masz odpowiedź czemu jeszcze to jeździ. Największy ból na korbach, panewkach jest właśnie w momencie osiągnięcia full doładowania w niskich obrotach (spore obciążenie). Przy odcince w silniku turbo zazwyczaj na górze nie ma za wiele momentu, więc to "zdrowsze" niż wciskanie gazu do dechy od powiedzmy 2000rpm.
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Kolektor plastikowy do naszych Zetec'ów
pytania, odpowiedzi, realcja z montażu kolekotra plastikowego do zeteca
luk-90 Tuning mechaniczny 28 10 Maj 2016, 06:35
Nesor
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 08:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.