|
Przesunięty przez: Mafios 8 Maj 2014, 08:10 |
[MK3] Fiesta RS 1800 by Leon |
Autor |
Wiadomość |
leon
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 07 Maj 2014 Posty: 4 Skąd: SD
|
Wysłany: 7 Maj 2014, 23:14 [MK3] Fiesta RS 1800 by Leon
|
|
|
Witam, jestem nowy na forum, od kilku dni posiadam Forda Fiestę, ale przechodząc do setna odpis:
1. NICK: Leon
2. IMIĘ: Mateusz
3. MODEL: BlackFord
4. WERSJA: XR2i
5. ROCZNIK: 1992r
6. SILNIK: Zetec-E 1.8 16v 130HP
7. OPIS AUTA: Zacząłem od Ibizy 1.4 60HP, z czasem kolega sprzedawał Fiestę, przejechałem się, urzekła mnie i tak ją mam od kilku dni, z czasem pojawią się nowe prace, plany i zmiany we Fieście, która już była opisywana na forum przez TomeX500'a.
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
- Czarny lakier z dodatkiem złotego brokatu,
- usunięta tylna wycieraczka, zamek znaczki na tylnej klapie,
- elektrycznie otwierany bagażnik,
- usunięte boczne kierunki,
- wygładzona maska,
- tylne lampy z ciemnymi kierunkami,
- pokrywa zaworów pomalowana na czerwono + polerka napisów,
- polerka + chromowanie talerzyków amortyzatorów, kija od maski
- przyciemnione folią tylne boczne i tylna szyba,
- diodowe podświetlenie tablicy rejestracyjnej,
Wnętrze:
- Gałka zmiany biegów momo GTR,
- niebieskie podświetlenie zegarka
- flokowane rączki i kieszenie
Zawieszenie:
- Koni Sport z regulowanymi przednimi amortyzatorami,
- Felgi Keskin KT5 15x7J z oponą, 165/45,
b. mechaniczne:
- kolektor 4-2-1 z Escorta RS2000 owinięty bandażem termicznym,
- usunięty kat, tłumik środkowy,
- przelotowy tłumik końcowy a'la mugen,
- panelowy filtr powietrza pipercross
- krótka skrzynia biegów z fiesty 1.1
- obudowa przepływomierza z mondeo 2.0
c.audio
- RADIO PIONEER DEH-1600UB
- Wzmacniacz Peiying 1K76D
- Skrzynia basowa Blaupunkt GTB 1200
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne:
- Malowanie całego auta ( Czerwiec 2014r)
b. mechaniczne:
- Ogarnięcie silnika do idealnego stanu, usunięcie wszystkich przepoceń itp.
- Może na nowy sezon kompresor ?
c. audio:
- wytłumienie całego samochodu
- jakiś lepszy zestaw przód + tył
d. inne
- Ogólnie kosmetyka
Zdjęcia:
|
Ostatnio zmieniony przez Parzych 11 Maj 2014, 11:35, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 8 Maj 2014, 07:13
|
|
|
Fajne autko, ciekawe jak je dopiescisz Porob fajniejsze fotki w sloncu, lepszym aparatem
Aaaa ale kola, przynajmniej te na fotkach to nie jest szeroka stal - to najzwyklejsza stal - taka 5,5-6 cali
Ale ogolnie fajna baza chyba na calkiem niezle autko |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 8 Maj 2014, 07:30
|
|
|
Qzyn, w planowanych ma szeroką stal
Ogólnie fiestka super, aż zazdroszczę, bo ta konkretna zawsze mi się bardzo podobała |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 8 Maj 2014, 07:52
|
|
|
Jezu, to przepraszam, czytalem to jeszcze przed pierwsza kawa |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
leon
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 07 Maj 2014 Posty: 4 Skąd: SD
|
Wysłany: 8 Maj 2014, 09:44
|
|
|
Tak, obecnie zwykła stal na zimę Na sezon jest plan na szerokie koło, zobaczymy, obecnie jestem nastawiony na złotą szeroką stal
I druga wolna myśl, jak się ma montaż kompresora we fieście ? Sam kompresor i potrzebne części wychodzą w rejonie 2tyś-2,5tyś zł, a zna ktoś kogoś, kto już montował taką rzecz ? Często można spotkać jak wkładają kompresory z Mercedesa CLK 2.3 (eaton m62) do Hond, BMW'ek, do fiesty też by podszedł ?
Lepsze zdjęcia będą, jak dopisze nieco pogoda i wolny czas, chociaż obecnie nie ma elementu, który nie wymaga malowania np. dach, maska po gradobiciu, tylne błotniki x2 wyszła ruda, na dole drzwi również ruda, z klapy sypie się szpachla, zderzaki poobijane, błotniki przednie również :/
A na razie zacząłem od rozrządu, oleju itp - potocznie zwany pakiet startowy
Up. 12.05.2014
Felgi Keskin KT5 15x7J, Opona 165/45
Kilka fotek ( z braku czasu robione kalkulatorem i przepraszam za brudne auto )
Stan felg pozostawia wiele do życzenia, z czasem sie ogarnie, tył delikatnie spadnie i będzie ok.
|
Ostatnio zmieniony przez Parzych 8 Maj 2014, 14:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 12 Maj 2014, 23:20
|
|
|
Jeśli mam być szczery to wygląda to ........ lekko mówiąc nie ciekawie, trzeba by spory dystans dołożyć to może poprawi to sytuacje, ale i tak chyba te felgi nie za bardzo pasują do fiesty niestety. |
|
|
|
|
leon
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 07 Maj 2014 Posty: 4 Skąd: SD
|
Wysłany: 12 Maj 2014, 23:25
|
|
|
Dystans wleci, tył spadnie troszkę niżej Z czasem się ogarnie. |
|
|
|
|
TomeX500
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|