Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
30 Mar 2014, 12:04
[MK3] problem z regulacją świateł..
Autor Wiadomość
hanysek 
Arbuzowy artysta FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 861
Skąd: Kalety
Wysłany: 13 Sty 2014, 17:40   [MK3] problem z regulacją świateł..

Kupiłech komplet lamp, jeszcze były kabelki poucinane żeby wsztstkie wtyczki były..ale wtyczki musiołech zamontować te co były przy lampach bo moje nie pasowały.
zamontowołech i po podłączeniu wszystkiego załączom światła..lewo lampa zaczeła buczeć jakby sie ustawiała...i po poł minuty cisza a regulacja nie dzialo ;-( kupilech jeszcze jedne silniczki..i dzisiej po podłączeniu samych silniczków do sprawdzenia ta sama sytuacja..po odpaleniu swiatel lewy silniczek zaczoł buczeć i dalej nic, regulacja nie dzialo...
czy zle podlaczylech kabelki? ale wtyczki podłączołech według kolorów wiec nie wiem co jest grane..
_________________
Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
 
 
 
hanysek 
Arbuzowy artysta FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 861
Skąd: Kalety
Wysłany: 14 Sty 2014, 12:19   

Chyba że samo pokrętło jes padniete?? może ktoś pomoże........
_________________
Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
 
 
 
Kazek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 42
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Sty 2014, 23:18   

Czy ta regulacja w ogóle u kogoś działa? :rotfl:
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 16 Sty 2014, 00:37   

pokrętło jest zazwyczaj regulowanym dzielnikiem napięcia.Więc na początek trzeba sprawdzić czy dochodzi napięcie zasilające, a następnie zmierzyć zmianę napięcia sterującego kręcąc klawiszem.
 
 
 
hanysek 
Arbuzowy artysta FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 861
Skąd: Kalety
Wysłany: 16 Sty 2014, 22:52   

próbowolech w doma zmierzyc pokretlo i na oporności mi na kozdyj skali wariowalo..ale czy tak to mo byc?
_________________
Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 17 Sty 2014, 12:42   

jak możesz to rozbierz pokrętło i zrób zdjęcia to dojdziemy co jest w środku .
 
 
 
hanysek 
Arbuzowy artysta FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 861
Skąd: Kalety
Wysłany: 17 Sty 2014, 15:00   

Dzisiej wieczorem wyciagna i sprobuja to rozkrecic :-P o ile bardziej nie popsuja..ale od tego tez moze byc ze po podlaczeniu reguulacji zabrzeczy tylko lewy przez pol minuty a za moment juz nie dzierzy..??
_________________
Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
 
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 5 Kwi 2014, 20:24   

Kazek, u mnie działa regulacja świateł. Tylko muszę sobie ustawić światła po kolizji bo jedno mam ustawione tak że świeci mi na 2m do przodu, a drugie obija się o maskę tak jest zmontowane przez blacharza po naprawie.
hanysek Jeżeli masz taki silniczek na te wtyczki bolcowe ja mam niesprytny, ale jak połamiesz obudowę to mogę Ci dać ode mnie bo ja mam uszkodzoną elektronikę w środku, a całą obudowę że tylko elektrykę przełożysz. To Ci wyślę rozłożony żebyś nie połamał drugiego :D

A do sprawdzenia silniczka to pokręć tą przekładnią przy wtyczce.
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
hanysek 
Arbuzowy artysta FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 861
Skąd: Kalety
Wysłany: 6 Kwi 2014, 15:58   

odłożyłech temat na bok na razie bo nie ma czasu sie pobawic w to..ale jak wroca z urlopu to sie pobawia bo silniczkow mom 5 a problem jes z tym ze kreca regulacją i nic..
_________________
Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
 
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 6 Kwi 2014, 21:18   

Ale mówisz że jest jakiś dźwięk z tego silniczka przy przekręceniu pokrętła? Bo jak jest to może trzeba tylko tam docisnąć sam silniczek do zębatki, albo zębatkę wymienić. Bo ja mam sam silniczek ok, w tym wymontowanym tylko elektronikę spaloną.
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
hanysek 
Arbuzowy artysta FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 861
Skąd: Kalety
Wysłany: 7 Kwi 2014, 01:54   

jak montuja inne silniczki i zalaczom swiatla to mi w jednym bzyczy przez minuta i za chwila jak reguluja to juz jes kapa i nie bzyczy ani nie ruszy... czy jedne czy drugie.. za kazdym rame jak podlaczom nowy zestaw sielniczkow to ta samo sytuacja...bzyk przez pol minuty abo wiecej w jednym ale bez ruchu..i za chwila cisza.. a ajak poruszom regulacja to juz nic nie dzialo...
_________________
Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 7 Kwi 2014, 09:43   

hanysek, A może potencjometr regulacji był wyzionął ducha :fox:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
SOLONY 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 19
Skąd: Tarnów
Wysłany: 6 Lis 2014, 08:55   

Witam
Podpinam się pod posta gdyż mam równierz problem z regulacją świateł [MK4].
Nie mam napięcia na regulatorze - czy regulacja elektryczna posiada obieg zabezpieczony własnym bezpiecznikiem? Czy może dzieli się z pozycyjnymi?
Pozdrawiam
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 10 Lis 2014, 02:10   

A prąd dochodzi do potencjometru i wychodzi z niego?
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.