Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Wysokie spalanie, muł, i dla odmiany brak błędów
Autor Wiadomość
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 2 Lis 2014, 16:05   

jest to możliwe, obejrzj wezyki zlaczki przy filtrze....
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
mundek9098 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Norbert
Wiek: 28
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 23
Skąd: Pilaszków
Wysłany: 2 Lis 2014, 17:28   

No te akurat są całe i nie przepuszczają :( Wyczyściłem i poprawiłem izolację na CPP przy okazji.. Zobaczymy jak to będzie ;) Powoli tracę siły do tej gabloty
Profil Facebook
 
 
 
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 2 Lis 2014, 22:26   

mundek9098
Nie przejmuj się .
Pomyśl ile inni wydaja na koła dwumasowe , pompowtryskiwacze i inne pierdoły :) ))
Tak na poważnie , to mam mk3 już kilka lat i spalanie wynosi w zależności od humoru fifi od 7 z przecinkiem do ponad 9l na setkę w mieście.
Niedawno odwiedził mnie mój kolega który ma od wielu lat mk2 na gazniku z ręcznym ssaniem .
Ta mu pali na mieście pomiędzy 6- 7 l .
Moja skomputeryzowana pali tyle ile napisałem .
Już różne piruety wyczyniałem i mniej palić nie chce .
Wnioski wyciągnij sam.

Pozdrawiam.
 
 
mundek9098 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Norbert
Wiek: 28
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 23
Skąd: Pilaszków
Wysłany: 3 Lis 2014, 08:23   

No niby coś w tym jest, ale tak z dnia na dzień - aż dziwne dlatego ją mocno obserwuję i zobaczymy - najlepsze jest to, że wskazówka nie ucieka w trakcie jazdy, przy hamowaniu, na postoju. Ona ucieka jak samochód ostygnie i go wtedy odpalam. Od razu o 1/8 w dół z miejsca.
Profil Facebook
 
 
 
blind227 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Piotr
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 330
Skąd: Wawa/Strubiny
Wysłany: 5 Lis 2014, 01:10   

To akurat chyba normalne bo po przekręceniu stacyjki pokazuje się aktualny stan.
Moja pali 10l na sto w trasie i nie narzekam no tylko że ja jeżdżę jak wariat :)
Profil Facebook
 
 
 
mundek9098 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Norbert
Wiek: 28
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 23
Skąd: Pilaszków
Wysłany: 5 Lis 2014, 21:43   

No ale właśnie wtedy wychodzi mi 10l/100 i to równo - Miasto, spokojna jazda ;) Chyba trzeba się przyzwyczaić..

PS. Miło w końcu zobaczyć kogoś z Warszawy od MK3 :P
Profil Facebook
 
 
 
blind227 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Piotr
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 330
Skąd: Wawa/Strubiny
Wysłany: 5 Lis 2014, 23:59   

Od roku nie mieszkam już w warszawie tylko 15 razy w miesiącu tu pracuje.
Przyszedł czas na założenie rodziny i koniec beztroskiego życia :(
Teraz mieszkam na wsi mam ciszę i spokój i wielki domowy warsztat gdzie mogę robić to co lubię. Pamiętam jak kiedyś w trabancie pod blokiem sam na szybko wymieniałem silnik ze skrzynia :)

Co do twojego problemu to jak wygląda kompresja po ustawieniu zaworów ?
Bo jak nadal kiepska to może kupisz jakiś nowszy silnik 1.3 od ka albo mk4 wtedy tylko mono przełożysz chyba ze będziesz chciał pełny wtrysk to i immobiliser będzie trzeba dołożyć .

Ja już od dawna myślę o innym silniku ale teraz wielka odbudowa budy a potem się zobaczy.
Moje 1.3i ma przejechane 185000 a silnik daje jeszcze radę max chyba na s7 jechałem w 2 osoby 160km/h ale strach było jechać :)

Jeszcze możesz kupić parę gratów na szrocie i skasować mono wtrysk i zobaczyć ile będzie palić na gaźniku. Kiedyś miałem fiestę mk3 91r 4 biegowa skrzynia na gaźniku i strasznie mało mi paliła.

A jak tam termostat ? bo może silnik nie dogrzany ?
Profil Facebook
 
 
 
mundek9098 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Norbert
Wiek: 28
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 23
Skąd: Pilaszków
Wysłany: 6 Lis 2014, 16:21   

no niby się dogrzewa, wskazówka ładnie ląduje na połowie pola, sam też się otwiera bo wentylator załącza również jak trzeba ale to muszę w korku trochę postać żeby się wentylator odpalił :) Kompresję musiałbym sprawdzić, a sam nie mam manometru. Silnika nie opłaca mi się chyba do niego pakować bo blacha słaba i w zasadzie byle do wakacji przejeździł ale jednak spalanie mi trochę po kieszeni daje, bo 30km do szkoły mam a są dni że muszę jechać autem ;)


EDIT: Nic z powyższych nie pomogło - Auto ląduje na złomie z powodu braku przeglądu (pognity VIN)... Szkoda :(
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Zniżki w Inter Cars dla Team Zachód
sowa Team Zachód 0 7 Sie 2009, 21:21
sowa
Brak nowych postów Przyklejony: Wymarzone XR2i dla Prezesa
Mafios Hyde-Park 131 11 Gru 2018, 18:24
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Gry i inne bajery dla nudzacych sie w pracy
Mafios Linkownia 138 2 Sie 2015, 23:14
driver90
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 10:38
TOMASSS
Brak nowych postów [MK6] Błedy, brak mocy, wysokie spalanie.
Pedrozo Elektryka silnika 0 5 Lut 2014, 23:08
Pedrozo


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.