Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Montaż łapy przedniej (pod wspomaganie) do podlużnicy
Autor Wiadomość
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 32
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 10 Wrz 2014, 13:52   [MK3] Montaż łapy przedniej (pod wspomaganie) do podlużnicy

Robie przekładke silnika z mojej rs1800 do zwyklej fiesty, otwory w podluznicy są w tych samych miejscach tylko ze w rs1800 były orginalne nakretki w srodku podluznicy a w zwyklej fiescie niema. Zastanawiam sie nad wiertaniem na wylot i dawaniu dlugich srub. Moze ze ktos ma inny pomysł?
Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Wrz 2014, 17:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 10 Wrz 2014, 22:25   

Nitonakrętki?
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 32
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 11 Wrz 2014, 13:29   

a nietrzeba miec do nich przypadkiem specjalnej "maszynki"?
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 11 Wrz 2014, 17:16   

te nitonakrętki to musiałby by być koło m6, m8, według mnie odpada.

Ja u siebie przyspawałem i tyle, jak chcesz mieć demontowywalną, to śruby na wylot, 3 powinny w zupełnosci wystarczyć, to jest łapa stabilizująca, silnik wisi na tylnej łapie.
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 11 Wrz 2014, 18:05   

http://www.youtube.com/watch?v=-wmpASZYat8 odnośnie maszynki do nitonakrętek.
Ja u siebie mam na wylot i specjalnie mocno nie mogę dokręcić, bo zaczyna "zgniatać" podłużnicę, aczkolwiek nie wykluczam błędów przy pierwotnym wieszaniu Zetec'a.
Co do rozmiarów nitonakrętek, to nie problem dostać m8, m10, czy nawet m12.

W każdym razie to tylko odpowiedź na pytanie, czy da się inaczej, niż na wylot :)
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 11 Wrz 2014, 18:25   

A no widzisz takiego sposobu nie znałem, cos nowego :ok:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 11 Wrz 2014, 22:02   

blood_brother napisał/a:
Ja u siebie mam na wylot i specjalnie mocno nie mogę dokręcić, bo zaczyna "zgniatać" podłużnicę


a ty masz zeteca w serii?
Ja bylem przekonany, ze przez całą podluznice powinny być tuleje, które właśnie zapobiegają zgniataniu.
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 12 Wrz 2014, 09:55   

Wcześniej był 1.6 CVH, a zetec'a jeszcze Pp wkładał. Kupiłem auto już z zetec'iem. Ale innym niż jest teraz :D
 
 
Bongo 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 467
Skąd: Lubin
Wysłany: 30 Wrz 2014, 17:22   

A ja panowie mam rozwiercony otwór od spodu bodajże i śruby imbusowe w podłożnice a na zewnatrz nakretki - patent dla sprytnych rączek :) i sprytnych kluczy :)
_________________
Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI +
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.