Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Falowanie obrotów, szarpanie silnika
Autor Wiadomość
bercik141287 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Dołączył: 13 Sie 2014
Posty: 5
Skąd: polska
Wysłany: 13 Sie 2014, 14:40   Falowanie obrotów, szarpanie silnika

Witam , mam taki problem i kilka pytań wiem,że różne podobne tematy były analizowane ale nie znalazłem dokładnie tego co chciałem ;/ pierwsze pytanie i prośba jakby ktoś pokazał na zdjęciu spod maski Fiesty MK4 1,25 96r. (benzyna+gaz) gdzie znajduje się czujnik położenia wałka rozrządu i czy wymiana jest trudna jak najlepiej dojść do tego . Opiszę ogólnie problem : moja fiesta chodziła super zero problemów z obrotami czy przerywaniem podczas jazdy ,znajomy miał mi wymienić rozrząd,ale że nie posiadał blokad wymienił tylko pasek który napędza wspomaganie alternator itp bo był już na zajechaniu , wymieniana jeszcze była pompa hamulcowa bo ciekło , po odpaleniu fiesty zaczął się problem z falującymi obrotami plus w czasie jazdy zaczęło się przerywanie na każdym biegu tzw.żabka przerywało co jakiś czas,pierwsze co zrobiłem podmieniłem CPP, po wymianie obroty się uspokoiły i skakanie uspokoiło się ,jest dzień w którym w ogóle nie ma szarpania a są dni,że nie daje za wygraną dziś byłem sprawdzić auto na komputerze i cały czas wyskakiwał czujnik położenia wałka rozrządu teraz pytanie czy to jest wina przerywania ? może po prostu jakaś wtyczka do czujnika albo jakieś styki ,jak podkreślam są dni że przerywa a też takie że 100 km się zrobi i wszystko ok ( nie ma znaczenia czy silnik rozgrzany czy zimny) dziękuje bardzo za cenne rady aby spr wtyczki muszę wiedzieć gdzie w ogóle znajduje się czujnik ,najlepiej na zdjęciu WIELKIE DZIĘKI!!!
Ostatnio zmieniony przez trzeci 31 Sie 2014, 15:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 13 Sie 2014, 15:02   

bercik141287 napisał/a:
muszę wiedzieć gdzie w ogóle znajduje się czujnik ,najlepiej na zdjęciu WIELKIE DZIĘKI!!!

Proszę:

_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
bercik141287 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Dołączył: 13 Sie 2014
Posty: 5
Skąd: polska
Wysłany: 13 Sie 2014, 16:30   

dzięki Parzych a idzie się bez problemu tam dostać jak dźwignę maskę , jak się to mówi w domowych warunkach ? może wiesz czy to ma wpływ na mój problem ?
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 13 Sie 2014, 16:39   

na 100% rozrząd przestawiony :)
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
bercik141287 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Dołączył: 13 Sie 2014
Posty: 5
Skąd: polska
Wysłany: 13 Sie 2014, 16:57   

No ale jak rozrząd jak pisałem nie był dotykany ani wymieniany bo nie miał znajomy blokad,więc właśnie temu żeby się nie przestawił go nie tykał ,więc sam od siebie to chyba nie bardzo..?
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 13 Sie 2014, 17:17   

a luzował koło pasowe na wale ,może?
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
bercik141287 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Dołączył: 13 Sie 2014
Posty: 5
Skąd: polska
Wysłany: 13 Sie 2014, 17:59   

Nie luzował
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 13 Sie 2014, 20:15   

to spróbuj czujnik wymienić
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
bercik141287 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Dołączył: 13 Sie 2014
Posty: 5
Skąd: polska
Wysłany: 15 Sie 2014, 11:32   

Problem chyba rozwiązany : sprawdzałem kable od czujnika i co się okazało były całe sparciałe szczególnie pod osłona silnika ten kawałek,pewnie zwarcie się robiło przy poruszeniu nimi,póki co całe zailozowane na nowo pojeździmy zobaczymy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK3] RS1800 - szarpanie, falowanie obrotów. Lambda?
TomeX500 Mechanika 13 22 Lut 2011, 23:59
kenczorf
Brak nowych postów [MK7] Szarpanie, falowanie obrotów na włączonej klimatyzacji
Zalew Mechanika 5 8 Cze 2013, 23:21
Zalew
Brak nowych postów [MK4] Falowanie obrotów, szarpanie - nieszczelna pompa hamul
Gość Mechanika 2 11 Wrz 2010, 16:01
pablon
Brak nowych postów Szarpanie silnika przy 2 tyś. obrotów normalne czy usterka?
oliver01 Mechanika ogólna 4 3 Maj 2019, 20:34
Puff
Brak nowych postów Falowanie obrotów na wolnychnobrotach
Magnez Mechanika silnika 1 29 Cze 2022, 22:03
JoeMix


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.