Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK2] Wymiana pompy mechanicznej na elektryczną
Autor Wiadomość
Paragon 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 16
Skąd: Wrocław
Wysłany: 3 Lip 2014, 22:10   [MK2] Wymiana pompy mechanicznej na elektryczną

Czy ktoś montował mniej więcej taki zestaw u siebie? Chodzi o silnik 1.6 ;)

http://allegro.pl/elektry...4306148603.html

Ewentualnie coś z pietrburga tylko jakie ciśnienie podaje mechaniczna?

Plus kolejne pytanie - zamiana gaźnika na monowtrysk. Niestety prze lewych nawrotach auto gaśnie i nie podaje paliwa. Gaźnik niby ogarnięty przez gaźnikowca bo jeździ ale jeśli problem będzie występował dalej to muszę zmienić rozwiązanie ;)
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 3 Lip 2014, 22:18   

dużo za dużo :P
Ale ciekawe jak to wymiarowo wygląda - może do siebie zamontuje taką, heh :>

http://allegro.pl/pompa-p...4378201623.html
Tylko ciekawe, jak tam jest powrót paliwa rozwiązany, bo np u mnie z tego co kojarze, to mechaniczna pompa paliwa miała zapadke przy gaźniku, i jak gaźnik się zapełniał, to pompowała w kółko.

Paragon napisał/a:
Niestety prze lewych nawrotach auto gaśnie i nie podaje paliwa


to jest dziwne, bo przecież w gaźniku zawsze te 50-100ml wachy powinno być. Może jakiś zawór/iglica się przycina?
 
 
Paragon 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 16
Skąd: Wrocław
Wysłany: 4 Lip 2014, 10:20   

vegetagt napisał/a:
to jest dziwne, bo przecież w gaźniku zawsze te 50-100ml wachy powinno być. Może jakiś zawór/iglica się przycina?


W maluchu ta sama sytuacja była, tylko robiło się wtedy uszczelki nieprzelewki - zaklejało się jedną dziurkę w uszczelce gaźnika, niestety tutaj nie wiem i nie widzę niczego podobnego. Ogólnie ciężki temat jest z tym, zaraz rozbiorę gaźnik jeszcze raz i pozamieniam dysze miejscami metodą prób i błędów.

A pompa sterowana jest przekaźnikiem i ona wszystko reguluje :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 09:01
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.