Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
21 Cze 2014, 23:11
Wydech mk2 diesel
Autor Wiadomość
lucyna 

Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Classic
Silnik: 1.6D/54KM
Wiek: 37
Dołączyła: 01 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice
Wysłany: 6 Sty 2014, 18:18   

No i jest jesie jeszcze jeden problem. Bo chyba jednal pojade do panow od tlumikow ale czy ktos podjmie sie odkrecenia tych srub...pytanie czy one sa na wylot czy tez wkrecane w srodek. Myslalam o wd40 ale czy to cos da??
_________________
Lucyna i jej Fiesciunia
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 6 Sty 2014, 21:02   

Wd40 zawsze coś da, ale musisz użyć go z dzień wcześniej i później też kilka razy psiknąć, żeby dobrze spenetrował, jak jest mocno pordzewiałe i zapieczone.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
lucyna 

Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Classic
Silnik: 1.6D/54KM
Wiek: 37
Dołączyła: 01 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice
Wysłany: 6 Sty 2014, 23:25   

Tak wiem tak samo odkrecane byly swiece bo mechanik ani nie chcial sie tego podjac z obawy ze je popsuje juz calkiem
_________________
Lucyna i jej Fiesciunia
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5662
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Sty 2014, 23:39   

jak wygrzejesz palnikiem to zawsze wykręcisz. A jak się urwie to się wierci i gwintuje. Normalnego mechanika taki temat ani nie przeraża ani nie szokuje. Normalne auto pare lat ma, mogło się urwać. Ale jak się dobrze wygrzeje kolektor to idzie.
Moim zdaniem panikujesz i tyle. TO nie jest operacja na otwartym sercu tylko wyrwanie 2 kawałów rurki z auta z lat 80 . Ani tam ciasno ani technologia z kosmosu ! WYLUZUJ SIĘ
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 7 Sty 2014, 00:04   

diodalodz napisał/a:
WYLUZUJ SIĘ

nie Krzychu nie poznaję :D

diodalodz napisał/a:
Normalnego mechanika taki temat ani nie przeraża ani nie szokuje.


wiesz dobrze zę jest dobrze jak jest dobrze :) jak się odkręci to jest fajnie a jak nie to zaczynają się schody i pasowało by wziaść więcej za robotę ale kto tyle zapłaci?

tak sieje zamęt :P pozatym mało który mechanik sie chce teraz babrać w starych autach typu fiesta...
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
lucyna 

Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Classic
Silnik: 1.6D/54KM
Wiek: 37
Dołączyła: 01 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice
Wysłany: 7 Sty 2014, 17:51   

Chlopaki wam sie fajnie mowi ale ja troche dojezdam do pracy i pozno wracam, poza tym rano jeszcze zawoze dzieci kawalek jedno do przedszkola drugie do babci, wiec troche zrozumienia, bo u mnie bez auta to jak bez reki i kazdy dzien u mechanika czy gdziekolwiek nie jest dla mnie dniem do swietowania.
_________________
Lucyna i jej Fiesciunia
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5662
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Sty 2014, 18:17   

Wszystkim jest ciężko ! Ja sobie kupiłem 2 auta za 1000 zł by nie płakać jak jedno nie jeździ :)
 
 
 
lucyna 

Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Classic
Silnik: 1.6D/54KM
Wiek: 37
Dołączyła: 01 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice
Wysłany: 7 Sty 2014, 18:45   

Oj widac ze chyba jeszcze rodziny nie masz. My taz mamy dwa auta ale co z tego jak obojejezdzimy do pracy. To co mamy se kupic jezzcze trzecie tak zeby sobie stalo i czekalo. Wszystko fajnie tylko ciekawe kto je oplaci
_________________
Lucyna i jej Fiesciunia
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 7 Sty 2014, 19:39   

dobry magik od tłumików zrobi to w pare godz albo w godz:) też wymieniałem u siebie dwururke i było troche rzeźbienia jeszcze. Rano dałem auto po południu było gotowe. Jak pracujesz to i tak auto stoi, to niech sie lepiej robi:) powodzenia
_________________

 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5662
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Sty 2014, 00:26   

lucyna napisał/a:
Oj widac ze chyba jeszcze rodziny nie masz.

Lucyno z całym szacunkiem, ale to jest forum motoryzacyjne a nie społeczne. Pomogliśmy Ci we wszystkim w czym się dało pomóc. Cała reszta jest w twoich rękach.
 
 
 
lucyna 

Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Classic
Silnik: 1.6D/54KM
Wiek: 37
Dołączyła: 01 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice
Wysłany: 28 Cze 2014, 22:47   

Jezeli kogos jeszcze interesuje moj wydech tojuz naprawiony i nylo by wszystko fajnie gdyby nie kolejny problem...coraz czesciej mam ochote sprzedac to autko i kupic nowe....teraz zaczelo walic gdzies a przednim kole przyhamowaniu...
_________________
Lucyna i jej Fiesciunia
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29 Cze 2014, 09:48   

lucyna, to autko ma prawie 30-lat a wiele elementów nie było wymienianych albo wymieniane żadko. I w nowych autach ciągle trzeba coś zrobić. Tu na plus jest prostota i tanizna z częściami. No i klimat jeżdżenia MK2 :-)
Jak coś wali to albo jest jakiś luz albo zwyczajnie się klocki lub tarcze skończyły. Trzeba podjechać do mechanika bo z hamowaniem to nie ma żartów.
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5662
Skąd: Łódź
Wysłany: 29 Cze 2014, 16:59   

van napisał/a:
się klocki lub tarcze skończyły

To dobry trop. Jak są klocki zużyte do blach to na rozgrzanych hamulcach dudnią podczas hamowania z większych prędkości.
I przestań się mazać. MK2 jechała jako zabytek z okazji otwarcia po remoncie centrum Łodzi :) Masz KLASYKA !
http://classiccarslodz.pl...o-piotrkowskiej
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Diesel - przydatne informacje i zasady użytkowania.
ramses123 Silniki diesla 15 4 Mar 2010, 19:58
Fordon
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.