Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Brak mocy
Autor Wiadomość
przemek20011 

Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 2
Skąd: krosno
Wysłany: 10 Cze 2014, 11:49   Brak mocy

Witm, użytkowałem bez problemu przez rok samochód, aż w końcu coś się zaczęło dziać. pojawiła się kontrolka w kolorze pomarańczowym koło zębate z wykrzyknikiem. Samochód traci moc w chodzi w tyb serwisowy. Podjechałem do diagnosty, niby świece żarowe do wymiany. Rozebrałem okazało się że świece są dobre (mimo to wymieniłem. Problem nie zniknął. Wkurzyłem się kupiłem kabel do diagnostyki, i pokazał mi następujące błędy.

PO 603 Powertrain Control Module Keep Alive Memory (KAM) Error

PO 238 Turbo/ Super Charger Boost Sensor A Circuit High

PO 101 Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/ Performance

PO 380 Glow Plug/Heater Circut A


Pomoże ktoś je rozszyfrować :)

[ Dodano: Wto Cze 10, 2014 13:09 ]
Trochę poszukałem i tak to wygląda-

PO101- Masowy przepływu powietrza (MAF) jest umieszczony w strumieniu powietrza wlotowego. Mierzy się natężenie przepływu wlotowego poprzez pomiar część całego strumienia wlotowego. Składa się z gorącym filmie, który jest dostarczany z prądu z modułu sterującego silnika (ECM).

Temperatura gorącej folii jest kontrolowana przez ECM pewne ilości.Ciepło wytwarzane przez gorący powłoki jest redukowana tak wlotu przepływu powietrza wokół niego.Więcej powietrza, większe straty ciepła. Dlatego ECM muszą dostarczyć więcej prądu elektrycznego, aby utrzymać temperaturę gorącej folii w miarę wzrostu przepływu powietrza.ECM wykrywa przepływ powietrza za pomocą tego zmiany prądu.

PO238-
Czujnik ciśnienia doładowania reaguje na zmiany ciśnienia w kolektorze dolotowym. Ciśnienie to jest utworzone przez turbosprężarkę i zmienia się wraz z pozycja pedału gazu (APP) i prędkości obrotowej silnika. Moduł sterujący silnika (ECM) korzysta z tych informacji, aby pomóc w diagnostyce ciśnienia barometrycznego (barometru) czujnika i do zapewnienia ochrony overboost silnika. Czujnik ciśnienia doładowania ma obwód odniesienia 5 V, obwód odniesienia oraz obwód sygnału. Moduł sterujący silnika (ECM) zasila 5 V do czujnika ciśnienia doładowania na 5 V obwodu odniesienia 2, i zapewnia grunt na obwód odniesienia. Czujnik ciśnienia doładowania dostarcza sygnał do ECM na obwodzie sygnału względem zmian ciśnienia. ECM monitoruje sygnał czujnika ciśnienia doładowania dla napięcia poza normalnym zakresie. ECM oblicza przewidywaną wartość dla czujnika ciśnienia doładowania. ECM porównuje przewidywaną wartość rzeczywistą sygnał.

PO380-
System świeca żarowa służy do pomocy w dostarczeniu ciepła wymaganego do rozpoczęcia spalania w niskich temperaturach silnika. Świece żarowe ogrzewa się przed i podczas uruchamiania, a także uruchomieniem silnika.Moduł sterujący silnika (ECM) steruje świecę żarową na czasy poprzez monitorowanie temperatury płynu chłodzącego i napięcie świec żarowych.System Kalifornia żarowa ma osiem pojedynczych obwodów zasilania świec żarowych pomiędzy kontrolerem i świec żarowych. Jeśli napięcie zwrotne ze sterownika do modułu ECM nie jest w zasięgu, zostanie ustawiony kod DTC P0380.

PO603

Napięcie akumulatora jest dostarczane do ECM, nawet gdy wyłącznik zapłonu jest wyłączony dla funkcji pamięci ECM pamięci DTC, pamięci wartości odszkodowania stosunek powietrza do paliwa zwrotnego, pamięci wartości uczenia się objętość powietrza biegu jałowego, itp.

Pasuje teraz coś ponaprawiać...

[ Dodano: Nie Cze 15, 2014 10:11 ]
Dobra rozwiązałem problem. Co do świec żarowych to winny był przekaźnik świec żarowych, niestety zanim wymieniłem go to musiałem rozebrać pół silnika żeby świiece wymienić, które jak się okazało były dobre. Przeczyściłem przepływomierz powietrza i styki w czujniku do turbiny. Co do ostatniego blędu to naładowanie akumu wystarczyło. Może komuś się to przyda :jupi:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 11:38
TOMASSS
Brak nowych postów [MK6] 1.4 TDCi - brak mocy - brak pomysłu
adamwwa Silniki diesla 2 11 Gru 2011, 13:02
adamwwa
Brak nowych postów Brak mocy
Robert Mechanika silnika 2 14 Sie 2016, 22:20
Robert
Brak nowych postów Brak mocy
Gość Mechanika 11 27 Cze 2008, 23:50
tomcio1600
Brak nowych postów Brak mocy
Bober95 Elektryka silnika 3 25 Lis 2015, 23:18
wawrzyc


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.