Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
18 Sty 2015, 21:24
[MK3] Prosto ze stajni Pieska :)
Autor Wiadomość
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 5 Cze 2008, 08:51   

soromoto napisał/a:
wydech jest zdecydowanie skuteczny kolego :) a to że drze się naprawdę niesamowicie to tylko jego plus. Średnica jest poparta wyliczeniami doświadczonych osób.

pozdrawiam


skoro tak to :ok: Hamownia prawde powie :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 5 Cze 2008, 12:47   

małe, a wsumie duże sprostowanie silnik jest z 1997 roku, co do przebiegu nic się nie zmieniło :)
PS. dostałem wiadomość od Soromoto, że silecera ma w domu i mi go doślę, więc myślę że Przemek będzie zadowolony :)
PS2. Marcin dlaczego Ty zawsze cokolwiek sie nie dzieje u nas w garaży zawsze to oceniasz negatywnie ?
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 5 Cze 2008, 13:15   

Piesek napisał/a:
PS2. Marcin dlaczego Ty zawsze cokolwiek sie nie dzieje u nas w garaży zawsze to oceniasz negatywnie ?


gdzie oceniłem to negatywnie?? prosze o cytat.

Po drugie ja z natury nie wierze w Tuning na pałe. Nie było informacji że cały wydech był liczony tylko było info że jest głośny wiec idąc tokiem rozumowanie Polskich tuningowców awansem doszedłem do wnisku że ktoś odetkał wydech na maxa zwiekszajac średnice do tego co nie jest wprostproporcjonamne do przyrostu mocy. a z rególy odwrotnie proporcjonalne.

Po trzecie. Skoro wszystko było tam robione z głową i stan silnikla jest przynajmniej dobry+ to powinien na hamowni wypluć w okolicach 150KM 200Nm. wiec czekam na pomiar.

I Piesek nie jestem na nie. Poprostu oceniam i wydaje własne opinie bez względu jak jakie one by nie były (nawet jesli w konsekwencji nie mam racji to sie do tego zawsze przyznaje i chyle czoła, wiec luuzzz) :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 5 Cze 2008, 20:51   

czas na nowe info:
dziś wymieniliśmy 1 kabel zapłonowy i auto już chodzi jak powinno, odpala od przekręcenia. auto zapierdziela niemiłosiernie... Przemek sam teraz po przejażdzce mówił że z 1 ciężko się rusza... do 3 biegu piszczy... my w mondeo wogule zero szans, kierownik superby też :D
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
Ostatnio zmieniony przez PumaRST 8 Cze 2008, 12:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 8 Cze 2008, 12:54   

otwieramy i czekamy na dalsze informacje. :yes: :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 14 Lip 2008, 16:24   

chlopcy coscie wydumali??
chwalic mi sie tu!!
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
easy
[Usunięty]

Wysłany: 14 Lip 2008, 18:22   

No na razie dupa zimna, bo nie ma czasu trochę i kasy bardzo. Auto cały czas nie ogarnięte, przejechałem nim może z 300km. Choć nie bez frajdy to tez z problemami. Obajawy ma takie ze sie (chyba) dosyć mocno zalewa, czasami rwie, a z rańca nie na wszystkie cylindry chodzi.
Poczekamy zobaczymy co to będzie dalej.
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 14 Lip 2008, 18:25   

easy, sprobuj listwe wtryskowa zmienic
sprawdz przeplywke
sprawdz krokowy-moze jednak cos tam sie dzieje

dajesz nie przestajesz:D
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 14 Lip 2008, 20:50   

nim z rana zapalisz odlacz przeplywke ,ja mialem ten sma problem :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 14 Lip 2008, 21:50   

dokladnie sprawdz przeplywke
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12 Sie 2008, 10:42   

ogarnięte już i zapitala strasznie... bak paliwa przełożyliśmy odrazu po swapie cały z rsa... i okazało się że pompa była na wykończeniu... teraz jest wsadzona z forda pumy, do tego jeden z czujników był spiepszony, i do tego hehe pin 7 był odpięty od kompa... i zaizolowany tasiemnką... krokowiec falował i auto gasło na światłach trzeba było mieć troche gaz wciśnięty, Rafał go zregenerował tyle co się da i narazie jest całkiem spoko, czasami troche przyfaluję, ale nie gaśnie. wczoraj trochę się nią pobawiłem, 1 bieg zero trakcji, 2 łapie, trójka piszczy... początkowo ciężko mi było to ogarnąć, najlepsze uczucie przyspieszania czuć jak się zapnie trójke... ale po chwili juz wiedziałem że nie można na samym początku odrazu ogień wcisnąć :) ciężko wczoraj było znaleźć chętnych do ścigania... z vectrą 2.0 sie goniłem, to na starcie 3 długości odeszłem i dalej nie było sensu już cisnąć... z nową audi A6 3.0 tdi też miałem okazje sie scigac... to kierownik dostał baty z racji takiej że piczka z niego była i zwatpił jak latałem z pasa na pas miedzy autami... potem spod swiatel na starcie mu odeszlem ale jak zapinałem 3 to juz ładnie mi odchodził.Przemek żadnen foto radar mnie nie przyciął ;) Chrzest bojowy przyjeła, teraz Ty sie przyzwyczaj do takiej mocy :D Warto pomyśleć nad lepszymi hamulcami do przodu, ja praktycznie przez cały czas hamowałem biegami, bo te hamulce są stanowczo za słabe i moment były zagrzane... auto według mnie naprawde daje dużo funu z jazdy. Zawieszenie jak dla mnie jest prawie idealne... bo jest dosyć twarde, auto "nie piłeczkuje", trzyma się drogi i niema efektu "dobijania" tudzież nie czujesz się jakbyś jechał na desce i jak na takie zawieszenie jest naprawde komfortowe, jest troche niżej od serii i nie trzeba kombinować jak widzisz jakiś garbik na jezdni, minus to tylko koleiny na ktorych trzeba naprawde mocno trzymac kiere.
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 12 Sie 2008, 10:52   

:brawo: :brawo:

to na hamonie ją teraz :yes: :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
kurtus
[Usunięty]

Wysłany: 10 Wrz 2008, 19:36   

No Easy ,respect notw


Wizualnie nie przerabiaj fiesty,nie stwarzaj pozorow :) Jak tama serią objedziesz kilka mocnych autek to dopiero bedzie im glupio
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 22 Mar 2009, 12:54   

i co sie stalo?? temat nie zyje??

[ Dodano: Wto Maj 03, 2011 10:01 ]
ona ma faktycznie miske olejową i smok z Mondeo?? jesli tak to lipa straszna, bo pewno ciagnie sie nia pod podwoziem
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Dawidoff4 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Dawid
Wiek: 41
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 307
Skąd: Stęszew
Wysłany: 28 Maj 2014, 11:46   

temat do zamknięcia ??
_________________
były Fiesty (5x MK3, 2x MK4, 1x MK5) i Puma :taaa:
był Nissan Micra K11 SuperS
było VW Polo 6N2 GTI
był Seat Arosa
jest Fofka MK4 :-)
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Maj 2014, 12:02   

do zamkniecia .. Auto nie zyje
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.