Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Swap z 1.6 16v na rs2000 wiązka silnika
Autor Wiadomość
wolverinexxx 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 49
Skąd: Paczków
Wysłany: 12 Maj 2014, 20:44   Swap z 1.6 16v na rs2000 wiązka silnika

Witam
Szukam pomocy przy połączeniu wiązki silnika z rs2000 pochodzącej z escorta do wiązki wnętrza z fiesty 1.6 16v lub 1.8 16v. Byle był to zetec, bo są to inne wiązki(rs2000 i zetec) inne kolory i nie wiadomo co z czym, przy wiązce z rsa pełno fioletowo niebieskich kabli a przy wiązce w fieście tylko brązowo - jakieś tam, jak to podłaczyć żeby pokazywały się kontrolki np oleju i ładowania aku
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 13 Maj 2014, 22:05   

Najprościej to byłoby chyba dorwać schematy zetec'a i RS'a. Schemat zetec'a znajdziesz w Haynesie do mk3, a RS'a nie mam pojęcia. Ewentualnie spytaj kogoś kto wkładał RS'a do Fiesty. Na pewno Fifa jeździ z RS'em.
 
 
wolverinexxx 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 49
Skąd: Paczków
Wysłany: 14 Maj 2014, 21:08   

Schematy mam ale dalej schody:
Mam kilka problemów po swapie. A więc tak zacznę od początku, wsadziłem do fiesty mk3 silnik z escorta rs2000 z dołem od galaxy 2.3 :twisted: . Wcześniej miałem 2.0 16 zetec a oryginalnie w aucie był 1.6 16v - taki wyszedł z fabryki. Proszę o pomoc bo mam problem z elektryką. Pierwszy: wyczytałem że trzeba zmienić 2 przekaźniki na te z escorta jeden od pompy paliwa a drugi to własnie nie wiem :?: Podpiąłem wiązkę kabinową z fiesty do silnikowej z rsa zgodnie ze schematami obu instalacji ale w ogóle nie ma napięcia na cewkę i nie pracują wtryskiwacze, bo sprawdzałem przy podpiętym mierniku kręcąc rozrusznikiem przy wykręconych świecach, może mam zły schemat hmmm. Proszę o pomoc kogoś kto przerabiał ten temat.
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 14 Maj 2014, 21:33   

sprawdź najpierw czy na piny od kompa masz odpowiednio podpięte masy i zasilania ( przed i po stacyjce)
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
wolverinexxx 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 49
Skąd: Paczków
Wysłany: 14 Maj 2014, 21:42   

tak to jest zrobione, sprawdzone i jest tak jak powinno tylko martwi mnie to ignition switch - start signal to sygnał ma iść tylko przy rozruchu (kręcenie rozrusznikiem) bo tam przy włączonym zapłonie cały czas mam zasilanie i może to psuje całą sprawę, ale jeśli przykładowo mamy escorta rs2000 i auto palimy na pych bez kręcenia rozrusznikiem i odpala to nie powinno być przez to tego problemu, masa jest na wszystkich pinach tam gdzie powinna zasilanie +12v ecu też, to już sam nie wiem, może dziabniety jest czujnik położenia wału
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 14 Maj 2014, 21:42   

albo uwalony komp bądź edis.
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
wolverinexxx 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 49
Skąd: Paczków
Wysłany: 14 Maj 2014, 21:53   

może być to przez immo?
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 15 Maj 2014, 08:28   

może,z któego roku masz kompa i wiązke rs2k?
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
wolverinexxx 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 49
Skąd: Paczków
Wysłany: 15 Maj 2014, 14:13   

komp DADS 95r i wiązka też 95
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 15 Maj 2014, 19:17   

no to immo trzyma
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
bzyq90 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 33
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 145
Skąd: Zabrze
Wysłany: 15 Maj 2014, 19:50   

Te wiazki z fioletowymi kablami przewaznie byly z immo. Jezeli masz wiazke i kompa tego samego auta.
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 16 Maj 2014, 07:47   

kup wiązke i kompa z mk5 i po temacie
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
wolverinexxx 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 49
Skąd: Paczków
Wysłany: 17 Maj 2014, 15:47   

Mam już kluczyk z immo do tego kompa, dobrze że nie usunąłem numeru gościa od którego brałem cały komplet na swapa. Zadzwoniłem podjechałem i zdobyłem :D Brakuje mi jedynie do odpalenia silnika cewki immo i wiązki do niej którą łączy się z wiązka kompa. I jeszcze problem z tą pompą paliwa bo po włączeniu zapłonu cały czas chodzi i bieguny się zamieniły bo zamiast pompować to zasysa z przewodu(chodzi na lewych obrotach) cały czas. Nie jest problemem zamienić kable przy wtyczce, ale czemu chodzi cały czas? :|
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 17 Maj 2014, 16:58   

zamień brązowe kabelki przy wtyczce wiazki kabinowej i silnikowej, to rozwiaze problem pompy
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
wolverinexxx 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 49
Skąd: Paczków
Wysłany: 23 Maj 2014, 13:58   

CZy ktos wie jak spiąc wiazke silnikowa z petla immo? Cewka immo jest na 4 kable a wiązce silnikowej mam 8 kabli a według schematu 7 jest wykorzystywanych, jakaś rada? patrząc na różne schematy do escortów 1.4 1.6 itp wszystkie mają immo A162 - na schemacie czyli takie jak ja i tez 7 kabli na schemacie. teraz potrzebuje rady jak to spiąć
u mnie immo zajmuje piny według schematu:
38 biało zielony
39 pomarańczowo niebieski
55 zółto zielony
22 pomarańczowo niebieski
5 szaro pomarańczowy
49 szaro pomarańczowy
37 zółto zielony

każdy jest do pary są 3 pary czyli 6 kabli a 2 są w innych kolorach może to jakoś rozjaśni sprawę co i jak podłączyć z pętlą immo

[ Dodano: Sob Cze 14, 2014 10:48 ]
temat do zamknięcia kupiłem kompa bez immo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi SWAP silnika RS2000 do Fiesty mk IV
P Tuning mechaniczny 6 5 Lip 2007, 13:03
Daras84
Brak nowych postów wymiana silnika z 1,6 na 2.0 dohc 16v rs2000
MaciejCCCP Tuning mechaniczny 1 29 Cze 2016, 23:11
FiFa
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi swap rs2000
Gość Archiwum 104 28 Maj 2014, 11:45
Dawidoff4


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.