Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
19 Kwi 2014, 11:00
Swap silnika z immobiliserem
Autor Wiadomość
Abart91 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 52
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19 Kwi 2014, 09:53   Swap silnika z immobiliserem

Witam

Przekładam silnik z 1.1 na 1,4
dawca był wyposażony w seryjne immo, pytanie czy po przekładce silnika musze też przełożyć immo żeby to odpalić? Przełożyłem wiązke silnka na tą z 1,4 Czy komp może zostać z 1,1?
Ostatnio zmieniony przez trzeci 23 Kwi 2014, 19:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 19 Kwi 2014, 09:57   

Na kompie z 1,1 powinien ruszyć, aczkolwiek szukaj kompa do 1,4 bez immo. My kiedyś złożyliśmy 1,4 na mono i na kompie z 1,1 działał, ale z garażu nim nie wyjeżdżaliśmy bo później wpadł spowrotem gaźnik.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Abart91 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 52
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19 Kwi 2014, 20:30   

ja mam 1,4 Efi i różnica w wiązce pomiędzy mono jest ogromna, 1,4 na mono podobno da sie odpalić na wiązce i kompie 1,1... przełożył bym kompa z 1,4 ale wtedy na bank bede musiał walczyć z immo...
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 19 Kwi 2014, 20:38   

do tego 1,4 efi szukaj lepiej wiązki z XR2i CVH będzie najszybciej a i pozbędziesz się przepływki z 1,4
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Abart91 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 52
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19 Kwi 2014, 20:47   

a gdyby poskładać to na wiązce z 1,4 ale kompie z 1,6 bez immo? Ma to jakiś sens?
mógł bym wtedy wywalić przepływke?
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 19 Kwi 2014, 20:56   

kwestia modyfikacji wiązki
jak coś to mam kompa z xrki z wersji 103km (z lambdą, wiązki nie mam)
ja długo jeździłem na 1,4 a wiązki i kompa miałem z 1,3 + LPG
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Abart91 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 52
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19 Kwi 2014, 21:04   

ehhh... Coraz mniej przejrzyste sie to dla mnie robi...
Skoro jeździłeś na elektryce z 1,3 to jest szansa że komp z 1,1 będzie działał przy 1,4 z ori wiązką 1,4?

Chodzi głównie o pozbycie sie immo dawca z którego wziąłem silnik, wiązkę i całą resztę ma seryjny immobilizer więc wnioskuje że jeśli przełoże też jego kompa to będę musiał przekładać immo do biorcy czego chce uniknąć
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 19 Kwi 2014, 21:15   

skoro 1.4 efi ma przepływke a 1.1/1.3 ma map sensor, to mi sie to nie widzi :|
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 19 Kwi 2014, 21:20   

zacznijmy od tego jakie auto jest dawcą fiesta czy escort?
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Abart91 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 52
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19 Kwi 2014, 21:28   

Fiesta futura 1,4 EFI 95r z ori immo, wewnętrzny edis
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 22 Kwi 2014, 20:09   

wytlumaczcie mi, co to za silnik, bo ja tylko umiem znaleźć 1.4 na mono w mk3 :(

edit
takie coś: http://obrazki.elektroda...._1299170491.jpg ?
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 22 Kwi 2014, 20:41   

futury miały 1,4 cvh EFi
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Abart91 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 52
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23 Kwi 2014, 19:23   

Tak vegetagt Takie coś

grzebałem Trochę dzisiaj przy aucie przełożenie całej instalacji immobilizera graniczy z cudem, dość gruba wiązka tylko brązowych kabli, kompletnie żadnych oznaczeń. Pozostaje mi tylko znaleźć kompa bez immo i liczyć że da się w ten sposób to odpalić. Tylko jak rozróżnić kompa bez immo? Jak czytać te oznaczenia?

Oto oznaczenia z mojego kompa:


http://allegro.pl/kompute...4117391490.html
Takie coś mogło by być?
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 23 Kwi 2014, 19:27   

wg moich danych, JARS to komp bez immo.

Natomiast nie mam pojęcia jak odróżnić komp na mono, od kompa na wielowtrysku :P

A ten z aukcji to:
Fiesta 1.4 litre (CVH)
91 on
Ford EECIV CFi
92AB12A650GA
XEF2ABGA

Escort/Orion 1.4 litre (CVH)
91 on
Ford EECIV CFi
92AB12A650GA
XEF2ABGA

wice raczej mono wtrysk
 
 
Abart91 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 52
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23 Kwi 2014, 19:35   

właśnie siedzie na tej samej stronce i wertuje kompy ;)
Auto w którym siedział ten komputer miało 100% sprawny i seryjny immo więc na 1000% jest z imo...
A nie jest przypadkiem tak że mono są oznaczone jako CFi??

Może ten?
Fiesta 1.4 litre 8 Valve
94 on
Ford EECIV
94FB12A650DC
7155413
XEF4FBDC
FIZZ

[ Dodano: Sro Kwi 23, 2014 20:38 ]
wg tej aukcji jest to komp do Wielopunktowego wtrysku tylko czy z immo?

http://allegro.pl/kompute...4143956227.html
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 23 Kwi 2014, 19:42   

nie wiem, ja mam jakies swoje magiczne notatki gdzies w necie znalezione. I tu wychodzi kolejny zonk tej listy - FIZZ niby bez immo, ale patrz:
http://www.ebay.de/itm/Fo...S-/400496312181

Jednak ktos sprzedaje ecu + pętla + tranponder, heh ;)
 
 
Abart91 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 52
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23 Kwi 2014, 19:47   

Kur*a jak to ogarnąć? :|
Może w tym przypadku ECU nie ma znaczenia dla immo, bo ten i tak ma jakiś swój osobny sterownik? :-P
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 23 Kwi 2014, 19:57   

W mondeo bywały zewnętrzne sterowniki :P Może fakt, że strona opisuje, czy immo jest wbudowane w sterownik, czy nie.

Masz wgląd w wiązke od tego kompa z immo? Taka czarna pucha to jest. Z tyłu jest napisane 'vehicle immobiliser'. Idzie do niej 2rzędowa, 16 pinowa, prostokątna wtyczka.
 
 
Abart91 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 52
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23 Kwi 2014, 20:14   

mam wgląd w całą wiązke kabinową
Od pętli przy stacyjce idą cztery brązowe kable które idą do czarnego sterownika obok schowka nie pamiętam ile pinów ale na pewno dwu rzędowa kostka, od niej odchodzi więcej brązowych przewodów i idą w kierunku puszki bezpieczników jutro zrobie zdjęcia tego ustrojstwa

Takie jak to:

http://allegro.pl/immobil...4167860283.html
 
 
Maci3j18 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: Inny
Imię: Macias
Wiek: 35
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 115
Skąd: Chojnów/S.Ł.
Wysłany: 23 Kwi 2014, 22:09   

a czy fabryczne immo było zawsze w kluczyku? bo u mnie w 1.4 jest immo ale w takim prostokątnym breloczku przy kluczach, który najpierw trzeba przyłożyć do wypustki pod kierą a dopiero potem włozyć kluczyk do stacyjki, i odpalać. Jeśli to nie jest fabryczne immo a dokładane to mogę spojrzeć jakie oznaczenie ma komp u mnie.

edit:
szperając w necie natknąłem sie na aukcje kompa 1.4 EFI bez immo o numerze ICCN http://xarchiwum.pl/stero...2270900522.html
aktualnie jest jeden taki na allegro: http://allegro.pl/kompute...4109442158.html Niestety nic na temat tego kompa nie mogę odnaleźć w necie, niech ktoś mądrzejszy się wypowie czy jest faktycznie bez immo
_________________
Było: Ford Fiesta 1.1 Ghia 91r. Ford Fiesta 1.4 Futura 94r.
Jest: Skoda Octavia 1.8T RS 2002r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów swap silnika.
doogi Tuning mechaniczny 53 29 Lip 2006, 12:03
Gość
Brak nowych postów Swap silnika z 1.3 na 1.6??
Gość Tuning mechaniczny 16 16 Paź 2008, 20:19
Laskosz
Brak nowych postów [MK6] Kluczyk z immobiliserem
adixx7 Elektryka 0 18 Maj 2013, 15:01
adixx7
Brak nowych postów [MK6] Problem z immobiliserem
Foltest Elektryka ogólna 1 13 Sie 2015, 23:14
Foltest


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.