[Inny] Następczyni Oriona, czyli rodzinny zapierdalakowóz |
Autor |
Wiadomość |
profi
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: S
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 32 Dołączył: 03 Paź 2008 Posty: 391 Skąd: Opole/ Gliwice
|
Wysłany: 13 Gru 2013, 17:30
|
|
|
Wyjazd do warszawy udany.
Po drodze współpracy odmówiła tylna wycieraczka. Myśle, że i tak będzie niepotrzebna. Chwile później współpracy odmówiły także przednie wycieraczki. Ale jakoś dojechałem. W drodze powrotnej auto zgasło na autostradzie. Po wnikliwej analizie i rzucaniu kur*ami na prawo i lewo okazało się, ze instalacja gazowa nie działa i skończyła się benzyna. Na szczęście jacyś mili Panowie podrzucili mnie na stacje i z powrotem. Później, gdzieś docisnąłem wtyczke przy przełączniku gazu i instalacja zadziałała. Przez takie gówno straciłem godzine i połowe włosów na głowie. Pozatym, w warszawie posrane skrzyżowania, ale obce blachy trochę pomagały. Przywiozłem fajnego fanta, ale o nim niedługo.
Stare miasto (przy wjeżdżaniu tak przywaliłem miską, ze dziwie się, ze się nie rozciekła)
I jakiś most
|
_________________ 1. Ford Fiesta Mk1 różowa strzała
2. Ford Fiesta Mk3 1.8D biała=> sprzedana =>rozbita
3. Daewoo Lanos 1.5 => sprzedany
4. Ford Orion 1.8D => golimy się nim
5. Ford Fiesta Mk1 czerwona =>dawca
6. Opel Vectra 2.0 + LPG => urwany tłok
7. Ford Focus 1.6 16v => dupowóz |
|
|
|
|
arecki
Człowiek Whisky
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 13 Gru 2013, 18:28
|
|
|
profi napisał/a: | I jakiś most |
Śląsko-Dąbrowski |
_________________
Była Fiesta jest Focus |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
profi
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: S
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 32 Dołączył: 03 Paź 2008 Posty: 391 Skąd: Opole/ Gliwice
|
Wysłany: 13 Gru 2013, 20:55
|
|
|
DziDzia napisał/a: |
Coś mi ukradł
pozdro |
Nie powiem, szukaj czego brakuje
EDIT:
Wydech powrócił do samochodu, jaka cisza jest teraz[/b] |
_________________ 1. Ford Fiesta Mk1 różowa strzała
2. Ford Fiesta Mk3 1.8D biała=> sprzedana =>rozbita
3. Daewoo Lanos 1.5 => sprzedany
4. Ford Orion 1.8D => golimy się nim
5. Ford Fiesta Mk1 czerwona =>dawca
6. Opel Vectra 2.0 + LPG => urwany tłok
7. Ford Focus 1.6 16v => dupowóz |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Gru 2013, 10:13
|
|
|
widzę że wizyta w wawie była owocna |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
profi
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: S
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 32 Dołączył: 03 Paź 2008 Posty: 391 Skąd: Opole/ Gliwice
|
Wysłany: 29 Gru 2013, 17:13
|
|
|
Wczoraj pykło
i moje 14,5 tys awaryjnej jazdy. Do wymiany piasta z tyłu, bo huczy tak, ze myśli nie słychać. A no i jeszcze sprzęgło... |
_________________ 1. Ford Fiesta Mk1 różowa strzała
2. Ford Fiesta Mk3 1.8D biała=> sprzedana =>rozbita
3. Daewoo Lanos 1.5 => sprzedany
4. Ford Orion 1.8D => golimy się nim
5. Ford Fiesta Mk1 czerwona =>dawca
6. Opel Vectra 2.0 + LPG => urwany tłok
7. Ford Focus 1.6 16v => dupowóz |
|
|
|
|
profi
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: S
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 32 Dołączył: 03 Paź 2008 Posty: 391 Skąd: Opole/ Gliwice
|
Wysłany: 16 Sty 2014, 16:57 Wymiany
|
|
|
Niby wiedziałem, ze sprzęgło było do wymiany, ale jak zwykle przyszło to w najmniej odpowiednim momencie. Także mój super hiper mega ekstra giga bezawaryjny wóz dostał nowe sprzęgło, wysprzęglik, przegub, uszczelniacz wału, drążki i gumy stabilizatora, nowy płyn wspomagania, chłodniczy i nowy olej do skrzyni, którego wg mechanika prawie nie było.
W tym czasie śmigałem fieścinką, kurde to jest jednak dobre auto
EDIT
Wpadła nowa piasta na tył i tulejki stabilizatora, jest tak cicho, ze już nie trzeba podkręcać radia. Co prawda zajęło mi to 5 godzin, oporna piasta nie chciała wyjść z tarczy kotwicznej.
EDIT
Wpadła nowa uszczelka pod pokrywę zaworów, olej, filtr, filtr paliwa (poprzedni był z 2006r) kable, przedmuchane wszystkie podciśnienia, wyczyszczona przepustnica, nowe świece, legalizacja butli i wyregulowany gaz (swoją drogą facet mi wszystko wytłumaczył i już bedę sobie sam regulować).
No i jeździmy, na razie bez problemów tfu, tfu, tfu... |
_________________ 1. Ford Fiesta Mk1 różowa strzała
2. Ford Fiesta Mk3 1.8D biała=> sprzedana =>rozbita
3. Daewoo Lanos 1.5 => sprzedany
4. Ford Orion 1.8D => golimy się nim
5. Ford Fiesta Mk1 czerwona =>dawca
6. Opel Vectra 2.0 + LPG => urwany tłok
7. Ford Focus 1.6 16v => dupowóz |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Mar 2014, 18:26
|
|
|
a co to za instalacja lpg że sam sobie będziesz regulował ? śrubka ? |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
profi
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: S
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 32 Dołączył: 03 Paź 2008 Posty: 391 Skąd: Opole/ Gliwice
|
Wysłany: 5 Mar 2014, 18:30 Koniec
|
|
|
Ano, pierwsza instalacja, parownik, i pokrętło na wężu, nawet poskąpili elektrozaworu. A regulacja banalnie prosta, wystarczy podpiąć się pod sonde zwykłym multimetrem i ustawić parownik tak, żeby napięcie na przewodzie impulsowym było w granicach 0,15-0,30V. Co prawda po jeżdżeniu tydzień na benzynie i teraz przełączaniu na gaz auto wydaje mi się strasznie słabe
[ Dodano: Pon Mar 24, 2014 11:18 ]
Koniec mojej historii z tym samochodem. Najprawdopodobniej pękł korbowód. Temat do zamknięcia |
_________________ 1. Ford Fiesta Mk1 różowa strzała
2. Ford Fiesta Mk3 1.8D biała=> sprzedana =>rozbita
3. Daewoo Lanos 1.5 => sprzedany
4. Ford Orion 1.8D => golimy się nim
5. Ford Fiesta Mk1 czerwona =>dawca
6. Opel Vectra 2.0 + LPG => urwany tłok
7. Ford Focus 1.6 16v => dupowóz |
|
|
|
|
|