Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
22 Mar 2014, 19:25
[MK3] Monowtrysk 1.4 - czyszczenie rozbieranie.
Autor Wiadomość
Fiester213 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 28
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 15
Skąd: Zawadzkie
Wysłany: 18 Lut 2014, 17:10   [MK3] Monowtrysk 1.4 - czyszczenie rozbieranie.

Witam wyjąłem, gaźnik ( po czasie okazało się, że mono wtrysk), chce to wyczyścić.
Szybko mówiąc co i jak porozkręcać na co uważać, co ewentualnie troszke
pod szlifować peace
Ostatnio zmieniony przez Freeman 18 Lut 2014, 17:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 18 Lut 2014, 17:16   

Zerknij TUTAJ Coś na pewno znajdziesz.
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
Fiester213 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 28
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 15
Skąd: Zawadzkie
Wysłany: 18 Lut 2014, 17:31   

Wszystko jasne!!! Dzięki :)
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Lut 2014, 21:17   

Tylko poco to robić. Jeśli auto jest sprawne, to jedyne co można to dokonać pomiaru ciśnienia na wtrysku i tyle. Jeśli będzie dobre to lepiej nie ruszać, bo może być tylko gorzej.
 
 
 
Fiester213 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 28
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 15
Skąd: Zawadzkie
Wysłany: 18 Lut 2014, 22:07   

Znaczy, jeśli chodzi o wtrysk polerka pełna 3 piwa później było już lustro. Przyczyny dłubania gaśnięcie po zagrzaniu silnika czyli redukcja - gaśnie bieg ratuje, wrzucenie na luz nie trzyma obrotów (to nie może mieć miejsca bo na nie jednej beczce trzeba tracić sekundy na odpalenie auta) wymienię uszczelki, podreguluje te ciśnienie imbem i gites. Co o tym sądzisz Diodalodz? Będzie dobrze abo?
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Lut 2014, 02:33   

nie będzie bo za obroty to zazwyczaj odpowiada uszkodzony czujnik położenia przepustnicy i siłownik wolnych obrotów zwany tutaj krokowych, choć z nim nic wspólnego nie ma.
Ważne jest ciśnienie, by był właściwy skład mieszanki i wszystkie czujniki i elementy wykonawcze. jedynie co można w przepustnicy sprawdzić to czy oś przepustnicy nie ma luzu i czy lekko chodzi, bez zacięć.
 
 
 
Fiester213 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 28
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 15
Skąd: Zawadzkie
Wysłany: 19 Lut 2014, 12:35   

Przepustnica powinna zamykać się całkowicie? Pod światło widze prześwity nie za duże.
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 19 Lut 2014, 16:45   

może ktoś naprawiał brak wolnych obrotów przez uchylenie przepustnicy?
 
 
Fiester213 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 28
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 15
Skąd: Zawadzkie
Wysłany: 19 Lut 2014, 20:11   

Też coś takiego chodziło mi po głowie luka jest taka że paznokieć włożę. Wymieniłem czujnik i silniczek krokowy i jest spoko. Ze 150 na luz go daje nie gaśnie. Fotka po polerce przepustnicy.
 
 
 
bigel 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Wojtek
Wiek: 39
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 161
Skąd: Tczew
Wysłany: 19 Lut 2014, 20:53   

Luz musi byś pici kłakowy,no bo jakoś musi powietrze na wolnych pobierać :)
_________________
Bo na śmierć to trzeba sobie zasłużyć...więc nie będe sie starał.
 
 
 
Fiester213 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 28
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 15
Skąd: Zawadzkie
Wysłany: 19 Lut 2014, 21:06   

To zgadza się na prawdę nie wielkie są.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.