Przesunięty przez: szynszyl 22 Mar 2014, 19:25 |
[MK3] Monowtrysk 1.4 - czyszczenie rozbieranie. |
Autor |
Wiadomość |
Fiester213
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 28 Dołączył: 10 Lut 2014 Posty: 15 Skąd: Zawadzkie
|
Wysłany: 18 Lut 2014, 17:10 [MK3] Monowtrysk 1.4 - czyszczenie rozbieranie.
|
|
|
Witam wyjąłem, gaźnik ( po czasie okazało się, że mono wtrysk), chce to wyczyścić.
Szybko mówiąc co i jak porozkręcać na co uważać, co ewentualnie troszke
pod szlifować |
Ostatnio zmieniony przez Freeman 18 Lut 2014, 17:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Freeman
Zarząd / Administrator
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
|
|
|
|
Fiester213
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 28 Dołączył: 10 Lut 2014 Posty: 15 Skąd: Zawadzkie
|
Wysłany: 18 Lut 2014, 17:31
|
|
|
Wszystko jasne!!! Dzięki |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18 Lut 2014, 21:17
|
|
|
Tylko poco to robić. Jeśli auto jest sprawne, to jedyne co można to dokonać pomiaru ciśnienia na wtrysku i tyle. Jeśli będzie dobre to lepiej nie ruszać, bo może być tylko gorzej. |
|
|
|
|
Fiester213
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 28 Dołączył: 10 Lut 2014 Posty: 15 Skąd: Zawadzkie
|
Wysłany: 18 Lut 2014, 22:07
|
|
|
Znaczy, jeśli chodzi o wtrysk polerka pełna 3 piwa później było już lustro. Przyczyny dłubania gaśnięcie po zagrzaniu silnika czyli redukcja - gaśnie bieg ratuje, wrzucenie na luz nie trzyma obrotów (to nie może mieć miejsca bo na nie jednej beczce trzeba tracić sekundy na odpalenie auta) wymienię uszczelki, podreguluje te ciśnienie imbem i gites. Co o tym sądzisz Diodalodz? Będzie dobrze abo? |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19 Lut 2014, 02:33
|
|
|
nie będzie bo za obroty to zazwyczaj odpowiada uszkodzony czujnik położenia przepustnicy i siłownik wolnych obrotów zwany tutaj krokowych, choć z nim nic wspólnego nie ma.
Ważne jest ciśnienie, by był właściwy skład mieszanki i wszystkie czujniki i elementy wykonawcze. jedynie co można w przepustnicy sprawdzić to czy oś przepustnicy nie ma luzu i czy lekko chodzi, bez zacięć. |
|
|
|
|
Fiester213
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 28 Dołączył: 10 Lut 2014 Posty: 15 Skąd: Zawadzkie
|
Wysłany: 19 Lut 2014, 12:35
|
|
|
Przepustnica powinna zamykać się całkowicie? Pod światło widze prześwity nie za duże. |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 19 Lut 2014, 16:45
|
|
|
może ktoś naprawiał brak wolnych obrotów przez uchylenie przepustnicy? |
|
|
|
|
Fiester213
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 28 Dołączył: 10 Lut 2014 Posty: 15 Skąd: Zawadzkie
|
Wysłany: 19 Lut 2014, 20:11
|
|
|
Też coś takiego chodziło mi po głowie luka jest taka że paznokieć włożę. Wymieniłem czujnik i silniczek krokowy i jest spoko. Ze 150 na luz go daje nie gaśnie. Fotka po polerce przepustnicy. |
|
|
|
|
bigel
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Wojtek
Wiek: 39 Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 161 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 19 Lut 2014, 20:53
|
|
|
Luz musi byś pici kłakowy,no bo jakoś musi powietrze na wolnych pobierać |
_________________ Bo na śmierć to trzeba sobie zasłużyć...więc nie będe sie starał.
|
|
|
|
|
Fiester213
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 28 Dołączył: 10 Lut 2014 Posty: 15 Skąd: Zawadzkie
|
Wysłany: 19 Lut 2014, 21:06
|
|
|
To zgadza się na prawdę nie wielkie są. |
|
|
|
|
|