Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Zetec - MAP zamiast MAF'a
Autor Wiadomość
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 5 Lut 2014, 00:16   [MK3] Zetec - MAP zamiast MAF'a

Jak w temacie, przerabiał ktoś, coś? Plusy, minusy? Wiem, że DET to umożliwia. Niestety info w necie znalazłem tyle co kot napłakał i nic z niego nie wynika.
 
 
srvrserver 


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Seweryn
Wiek: 43
Dołączył: 07 Paź 2013
Posty: 30
Skąd: k. Częstochowy
Wysłany: 5 Lut 2014, 09:08   

jezeli chodzi o DET`a ... strona 50

http://www.ecumaster.com/...0-%20Manual.pdf
_________________
Dokładny opis mojego Escorta znajdziesz TUTAJ!!
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 5 Lut 2014, 21:09   

Dzięki za pdf'a, ale bardziej interesuje mnie jak Zetec to znosi i ogólne plusy i minusy takiej modyfikacji. Myślę nad takim zabiegiem, bo już kilka razy wymieniałem przepływkę i ciągle coś jest nie tak.
Z tego co się doczytałem, to przy MAP'ie znika problem z nierówna pracą na biegu jałowym, ale było to na przykładzie jakiegoś nissana.
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 8 Lut 2014, 10:18   

Do tego potrzebujesz jeszcze sondę szerokopasmową z kontrolrem. Mając już kilka rzeczy przerobionych trzeba skorygowac mapy i wtedy zrobić konwersję na MAP. Według mnie poprawi się reakcja na gaz, nie trzeba będzie też co jakiś czas czyścić tych durnych drucików przepływomierza, przez które auto często tak muli.
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 9 Lut 2014, 00:46   

To już całkiem przydatna informacja. Pytanie (na przyszłość bliżej nieokreśloną), czy warto kupować zestaw z wyświetlaczem AFR?
Właśnie mam już dosyć przepływek, bo ciągle coś z nimi nie tak i szukam rozwiązania. Bo podejrzewam, że samo strojenie nie rozwiąże problemu?
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 9 Lut 2014, 00:53   

Jezeli chcesz na bieżąco mieć podglad AFR to tak, w innym wypadku tylko do strojenia zestaw AFR, ja aktualnie szukam zestawu Innovate LC-1, bo det3 mam już podpiety w trybie pigggyback jako narazie zabawke do Launch control i zaznajamiania sie z urzadzeniem. Strojenie duzo pomoze, ale całkowite usuniecie przepływki nie zaszkodzi mając taką możliwość, co nie? :V: Docelowo planuję tryb Fuel Implant na wiązce z zewn edisem co pozwoli prawie całkowite stand alone na miare możliwości ecumastera, seryjny ecu zostanie do pracy silniczka krokowego i pompy paliwa
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Kolektor plastikowy do naszych Zetec'ów
pytania, odpowiedzi, realcja z montażu kolekotra plastikowego do zeteca
luk-90 Tuning mechaniczny 28 10 Maj 2016, 07:35
Nesor
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - przepływka z Mondeo 2.0 w Zetec-u 1.8
TomeX500 Tuning mechaniczny 4 12 Lip 2011, 08:55
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.