Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK3] turbo rs -family by liman
Autor Wiadomość
liman 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 47
Skąd: PRUDNIK
Wysłany: 1 Sty 2014, 22:25   [MK3] turbo rs -family by liman

1. NICK: liman
2. IMIĘ: Krzysiek
3. MODEL: fiesta
4. WERSJA: family
5. ROCZNIK: 1994, mk3,5
6. SILNIK: 1400
7. OPIS AUTA: kupione za 1400zł w 2008r, w kiepskim stanie , ledwo zipała na gazie ,dosyc
dosyć bogato wyp.:elektr. szyby,szyberdach, 2xpp,abs-esc,podgrz szyba prz.
wspomaganie,elektr.bagażnik,

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: przywrócenie do 100% oryginalu , blaszka bez korozji , prosciutka jak stół,
czerwona jak ferrari :-) fotele uszaty,
b. mechaniczne:budowa silnika 1,6 turbo ( baza nie byl cvh turbo)mocno zmodyfikowany,
zasilany wyłącznie sekwencją lpg , hybryda t2+gt1549+porting zeliwa
doladowanie 1,2 peak i 1,0 do odcięcia

wydech 2,25" +2xprzelot,
skrzynia xr2i, zawieszenie delphi de carbon + rs -35mm, hample mondeo+
big serwo........
c. audio:kenwood kmdps971r + głosniczki sony
d. inne:

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: alu rs7 diamond cut +195/45/16 , moze nizszy spring ......
b. mechaniczne: garrett gt2056 + wiekszy cooler, stab i rozporka xr2i, utwardzenie
delphiego......
c. audio:
d. inne + wszystko co najlepsze dla mojej fiestki
zaraz po zakupie 2008r

poczatki modów silnika jeszcze 1,4 -2010r

zdjęcie z pod maski z białym aku. jest robione przedwczoraj
Ostatnio zmieniony przez Parzych 5 Sty 2014, 13:27, w całości zmieniany 2 razy  
Profil Facebook
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 1 Sty 2014, 23:51   

Łooojapierdziu, grubo pod maską - sleeper z wierzchu, bezawaryjności i radości z jazdy, jeszcze tylko zdjęcia wrzuć w formie miniatur i będzie ok :ok:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Mariox003 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 471
Skąd: Pisarzowice
Wysłany: 1 Sty 2014, 23:55   

Ładnie. Wygląd seryjny czy pod xr2i będą jakieś mody? Tylko lpg i to przy turbo?
_________________
Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka ;)
Czarna
 
 
liman 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 47
Skąd: PRUDNIK
Wysłany: 2 Sty 2014, 00:06   

Parzych napisał/a:
Łooojapierdziu, grubo pod maską - sleeper z wierzchu, bezawaryjności i radości z jazdy, jeszcze tylko zdjęcia wrzuć w formie miniatur i będzie ok :ok:

stopniowo bede juz dokladał mini - mam jeszzce tego sporo
w obecnym setupie to lata juz bezawaryjnie 2 lub 3 lata, tylko na lpg, z zewnątrz ma byc ładna mk3,5 , rdzawa juz nie jednego bumowca zaskoczyła
pełny setup silnika to :
doł xr3i + frezowane denka +ceramika denka
głowica rs turbo +porting , powiekszone gniazda, odelzone zawory o 8g in. i 6g ex, zmiana ksztaltu grzybka polerowanie i wyważanie do 0,02g , wrzecionowe sprezyny i super lekkie talezyki zaworowe ( na zdjeciach bedzie widać róznice w wagach), przeróbka na mechanike wedlug mojego projektu ( regulacja małą zgrabna srubką ), walek przesunięty w strone kólka rozrządu o 1,5mm ( wymusza obrot popychacza i naciska bliżej jego osi ). układ rozrzadu dzieki tym mod. jest mega lekki , pozwala silnikowy na blyskawiczna reakcje i nie sciera krzywek.walek xr3i nowy robiony u swiatka na +1,5mm wzniosu i inne czasy ( ale tych nie pamietam juz) + azotowanie, rozwiert dolnego kolektora+porting z gora, przepustnica rqb + porting, nawierty dysz lpg mozliwie najbliżej gniazda zaw.
wtryski hana zielone ( za duże ale bedą na przyszlośc) , red.kme silver + mod,miedz fi6, mod. wielozaworu. zamach -60% + wyważenie, mod. zaworka cisnienia oleju, chlodniczka wodna oleju + mod.
elektronika : eec4 z essa 1,6 16v 90KM, big maf ( nie wychodzi poza 4v przy max doładowaniu), stag300 premium , ac tap 01 ( zaplon od +7 do 30*), wskazniki stri x ,zaplon na 4 cewkofajkach denso
turbo: kolektor erst, żeliwo turbiny porting + flansza t3, wirnik ex t2 z r19 ( nieco wiekszy niż ori frst) wirnik in. gt1549 , dp 3" i reszta 2,25" i dwa krotkie przeloty ,cooler z kia clarus ,moc nieznana :twisted:
Ostatnio zmieniony przez liman 2 Sty 2014, 00:45, w całości zmieniany 1 raz  
Profil Facebook
 
 
Dual 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Sty 2014, 00:26   

Dobrze myśle że tylko lpg zestrojone pod turbo czy jak to jest :-P ?
Pytam bo wleciał mi ostatnio taki pomysł do głowy wleciał.
Uturbić zeteca i tylko mapę pod lpg zrobić, pb tylko do odpalania.
 
 
liman 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 47
Skąd: PRUDNIK
Wysłany: 2 Sty 2014, 00:58   

Dual napisał/a:
Dobrze myśle że tylko lpg zestrojone pod turbo czy jak to jest :-P ?
Pytam bo wleciał mi ostatnio taki pomysł do głowy wleciał.
Uturbić zeteca i tylko mapę pod lpg zrobić, pb tylko do odpalania.

tak to jest, tylko wystroic to, to jest zabawa , bardzo dużo zagadnien trzeba wziasc pod uwage przy lpg:
zaczynajac od butli - przy mocnym przyspieszaniu brakuje gazu bo ten sie przelewa trzeba kombinowac z zasysaniem gazu, to samo tyczy sie gwałtownego boostu - tez brakuje gazu ( trzeba kombinować) butla musi być walec w bagazniku przewod lpg tez wewnatrz żeby mu nie bylo zimno, termika w turbo jest inna -szerszy zakres temperatur płynu od którego zalezy temp gazu ( pływajace cisnienie), wystrojenie tak lpg żeby pb nie widzialo bledow składu mieszanki po lambdzie, experymentalne dobory miejsc nawiertow dysz itp...., generalnie masa zabawy , spalanie u mnie 18-20 l lpg przy bucie w podlodze , plus jest taki że nie ma spalania stukowego , nie topi tłokow ani swiec i turbina szybciej wstaje , na stacji trzeba pytac o skłąd gazu tak żeby bylo jak najwiecej propanu ( mają karty do kazdej dostawy)
Profil Facebook
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2 Sty 2014, 01:06   

liman, super, że jest ktoś, komu to działa. Też o tym myślałem, bo jest to tania alternatywa dla całej zabawy z piggybackiem/sa, a i paliwo tańsze.
Fakt większej ilości oktanów lpg jest jakoś wykorzystany? Czy taka różnica nie wpływa na strojenie? A może sama ilość oktanów to nie wszystko?
 
 
liman 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 47
Skąd: PRUDNIK
Wysłany: 2 Sty 2014, 01:14   

generalnie gaz spala sie mniej detonacyjnie niż pb , dzieki temu przy małym boost mozna zostawić wiekszy stopien sprezania , lub przy duzym boost podjechac zapłonem i bedzie bezpieczniej dla silnika, niestety jest mniej kaloryczny i trzeba go wiecej podac i szybciej wtrysnąć
Profil Facebook
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 2 Sty 2014, 01:24   

Ponawiam prośbę o miniaturki w pierwszym poście, tak jak nakazuje regulamin, bo będę musiał usunąć zdjęcia... :9:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
liman 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 47
Skąd: PRUDNIK
Wysłany: 2 Sty 2014, 09:30   

Parzych napisał/a:
Ponawiam prośbę o miniaturki w pierwszym poście, tak jak nakazuje regulamin, bo będę musiał usunąć zdjęcia... :9:

prosze przymknac oko na to niedopatrzenie z mojej strony :) -juz sie to wiecej nie powtorzy, per...lenia z tymi hostingami moge nerwowo nie wytrzymac
Profil Facebook
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 2 Sty 2014, 14:23   

liman, TUTAJ masz instrukcję zamieszczania miniaturek... :ok:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
liman 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 47
Skąd: PRUDNIK
Wysłany: 2 Sty 2014, 14:41   

to miały być miniaturki na zapodaj.net - a wyszło jak widać, w 2 temacie wyszły prawidłowe na iv.pl
Profil Facebook
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 2 Sty 2014, 15:38   

liman napisał/a:
w 2 temacie wyszły prawidłowe na iv.pl
To w tym temacie też wrzuć z iv.pl... :fox:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.