Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Poprawianie dynamiki lehofiesty 1.1
Autor Wiadomość
lehu8 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Leszek
Wiek: 47
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 329
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 4 Lut 2013, 22:07   

Spokojnie te wtryski się rozdziela i pasują do siebie bez problemu 1.1 do 1.4 tak ja mam zrobione.
Taki mono 1.6 chyba miała sierra ale nie jestem pewien.
Pod przepustnicę z 1.4 otwór w kolektorze ssącym jest idealny na większą to trzeba by rozwiercać.
_________________
-L E H U- ID#49
Fiesta Mk2 1.1-była

http://smg.photobucket.co...ent=Nowy-45.jpg -lehofiesta mk1
http://photobucket.com/albums/v418/lehu8/fiesta2/ -lehofiesta mk2
http://smg.photobucket.co.../lehu8/fiesta3/ -lehofiesta mk3
 
 
 
lehu8 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Leszek
Wiek: 47
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 329
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 4 Lut 2013, 22:12   

http://moto.allegro.pl/pr...2980812926.html
Proszę :)
_________________
-L E H U- ID#49
Fiesta Mk2 1.1-była

http://smg.photobucket.co...ent=Nowy-45.jpg -lehofiesta mk1
http://photobucket.com/albums/v418/lehu8/fiesta2/ -lehofiesta mk2
http://smg.photobucket.co.../lehu8/fiesta3/ -lehofiesta mk3
 
 
 
STax 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Szczepan
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 118
Skąd: Opole
Wysłany: 4 Lut 2013, 22:22   

No i git, czyli jest co wkładać :)
_________________
staxomoto.blogspot.com - zapraszam
 
 
lehu8 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Leszek
Wiek: 47
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 329
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 4 Lut 2013, 22:30   

Jak będziesz to robił to pisz co i jak, ja mam z 1.4 i jest naprawdę spoko.
Ciekawi mnie jak sobie z tym sterownik poradzi, chociaż powinien bez problemu.
_________________
-L E H U- ID#49
Fiesta Mk2 1.1-była

http://smg.photobucket.co...ent=Nowy-45.jpg -lehofiesta mk1
http://photobucket.com/albums/v418/lehu8/fiesta2/ -lehofiesta mk2
http://smg.photobucket.co.../lehu8/fiesta3/ -lehofiesta mk3
 
 
 
STax 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Szczepan
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 118
Skąd: Opole
Wysłany: 4 Lut 2013, 22:39   

A jest w fieście czujnik podciśnienia w dolocie? Przypuszczam, że tak, a wtedy nie powinno być problemu, sterownik powinien sobie dawkę paliwa dobrać.
BTW otwierał ktoś może kompa sterującego silnikiem? Jak wygląda wnętrze, jakiego typu chip tam jest?
_________________
staxomoto.blogspot.com - zapraszam
 
 
Miedziany 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Kamil
Wiek: 34
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 10
Skąd: Bytom
Wysłany: 19 Gru 2013, 19:24   

Czy konieczna jest wymiana patelni przy zmianie przepustnicy na tą z 1.4 ?
_________________

 
 
 
lehu8 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Leszek
Wiek: 47
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 329
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 19 Gru 2013, 22:50   

Wskazane, ja założyłem z 1.3, bez problemu pasuje.

Gdybyś potrzebował mam na zbyciu.
_________________
-L E H U- ID#49
Fiesta Mk2 1.1-była

http://smg.photobucket.co...ent=Nowy-45.jpg -lehofiesta mk1
http://photobucket.com/albums/v418/lehu8/fiesta2/ -lehofiesta mk2
http://smg.photobucket.co.../lehu8/fiesta3/ -lehofiesta mk3
 
 
 
Miedziany 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Kamil
Wiek: 34
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 10
Skąd: Bytom
Wysłany: 20 Gru 2013, 19:26   

Jak jest z kolektorami w 1.1 i 1.3 są takie same? W temacie jest jeszcze nawiązanie do podkładek tych pod przepustnice ile ich można dać mam jedną gdzieś w garażu i jak kupie przepustnice z 1.4 to tam będzie druga . Dać obie (w sumie 3) czy jedną ?
 
 
 
lehu8 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Leszek
Wiek: 47
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 329
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 21 Gru 2013, 22:10   

Kolektory, nie wiem....
Podkładkę daj tą z większym otworem z 1.4.
_________________
-L E H U- ID#49
Fiesta Mk2 1.1-była

http://smg.photobucket.co...ent=Nowy-45.jpg -lehofiesta mk1
http://photobucket.com/albums/v418/lehu8/fiesta2/ -lehofiesta mk2
http://smg.photobucket.co.../lehu8/fiesta3/ -lehofiesta mk3
 
 
 
katedroloz 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Dołączył: 06 Lis 2016
Posty: 48
Skąd: Szczytna
Wysłany: 30 Sty 2017, 12:08   

Cześc, sorki za odkopy, ale czy przepustnica z pumy 1,7 nie bedzie pasować po drobnej rzeźbie? :D A widze ze puma rozstawem srub powinna pasować, przydałoby się jeszcze kolektor przerobić, bo tu szeroka gardziel a w kolektorze mała. :D Jeśli chodzi o różnicę w wtryskach to miedzy 1,1 a 1,3 chyba w ogole jej nie ma, także jak widać monowtrysk tej kontrukcji to trzeba przyjąc, że wszystkie takie same. :D

Może jeszcze z mondeo mk2 1,8 benzyna podejdzie przepustnica po delikatnej rzeźbie. :D
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 1 Lut 2017, 21:23   

katedroloz napisał/a:
czy przepustnica z pumy 1,7 nie bedzie pasować po drobnej rzeźbie?


tak, ale my tą drobną rzeźbę nazywamy 'swap'

katedroloz napisał/a:
Może jeszcze z mondeo mk2 1,8 benzyna podejdzie przepustnica po delikatnej rzeźbie.

j/w

katedroloz napisał/a:
Jeśli chodzi o różnicę w wtryskach to miedzy 1,1 a 1,3 chyba w ogole jej nie ma, także jak widać monowtrysk tej kontrukcji to trzeba przyjąc, że wszystkie takie same.

zamiast powielać bzdury polecam przeszukać forum, bo sam wrzucałem różnicę między 1.1 a 1.3 i wbrew pozorom te silniki się całkiem sporo budową różnią

Odnośnie grzebania w kosiarce - przerobiłem wszystkie możliwości więc wyszukiwarka Twoim przyjacielem.

Ogólnie podsumowując grzebanie w kosiarce - z gówna bata nie ukręcisz
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
katedroloz 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Dołączył: 06 Lis 2016
Posty: 48
Skąd: Szczytna
Wysłany: 2 Lut 2017, 22:41   

Spoko, mojej 1,1 to tylko remont kapitalny albo śmietnik się należy. :D
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 2 Lut 2017, 23:21   

założyć możesz tyle że puma i mondeo były już na wielopunkcie a tu masz monowtrysk, więc siłą rzeczy bez sensu
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.