Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
30 Mar 2014, 20:49
[MK3] Po wymianie termostatu i płynu
Autor Wiadomość
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 23 Lis 2013, 17:08   

Wentylator można również sprawdzić zdejmując z góry osłony termostatu wtyczkę. Po zwarciu jej styków na włączonym silniku lub zapłonie wentylator powinien się włączyć.
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Lis 2013, 01:47   

vegetagt napisał/a:
takie same wskazania ma grupa vw, bmw i pewnie wiele innych nowszych aut. Komputer oszukuje kierowce i tyle ;)

jeżeli w suzuki maruti jest komputer , albo w hondach z lat 70 to pewnie tak ...
Widać po prostu niechlujstwo inżynierów i tyle. Silnik powinien unikać wahań temperatury bo skraca to czas eksploatacji np uszczelek pod głowicą. Taki temat zamordował wspaniałe silniki rovera z serii K16.
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 24 Lis 2013, 02:26   

diodalodz, może w tamtych autach temperatura silnika jest stabilniejsza, ale w nowych jest to na 90% oszustwo kompa. W BMW (e39) dla przykaldu temperatura była cały czas stabilna, by nagle pójść w maks czerwonego pola. Nie sądzę, by stan pomiędzy temperaturą roboczą a "uwaga gotuje się" trwał 1 sekunde. Natomiast w swojej skodzie nigdy nie wyszedłem poza połowe skali... Gdy włącza się wiatrak, wskaźnik stoi równo na połowie...
 
 
przemo_rsr 


Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 33
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 916
Skąd: Markuszowa(RSR)
Wysłany: 26 Lis 2013, 10:51   

Kazek, ale jak się boisz o pompę to ją po prostu wymień , jak nie była nigdy wymieniana, koszt nie za duży, a masz spokój :)
_________________
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Lis 2013, 12:55   

przemo_rsr napisał/a:
Kazek, ale jak się boisz o pompę to ją po prostu wymień , jak nie była nigdy wymieniana, koszt nie za duży, a masz spokój :)

Jeśli chodzi o pompę wody to nie rozumiem po co to robić.
W 1.1 OHV pompa nie jest napędzana rozrządem tylko paskiem klinowym.
Nie ma się czego bać gdy się psuje zaczyna stukać albo ciec. Silnika nie jest w stanie uszkodzić, więc poco ją ruszać ?
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 26 Lis 2013, 14:46   

diodalodz napisał/a:
Nie ma się czego bać gdy się psuje zaczyna stukać albo ciec. Silnika nie jest w stanie uszkodzić, więc poco ją ruszać ?


Silnik się przegrzeje jak pompa siądzie.
Pompe można sprawdzić po zdjęciu paska klinowego. Ja sprawdzałem jak chodzi na łożyskach i czy jest jakiś luz.
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.