Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
30 Mar 2014, 19:52
[MK3] Problemy z obrotami przy zwalnianiu
Autor Wiadomość
cyva27 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 5
Skąd: Bdg
Wysłany: 22 Lis 2013, 20:35   [MK3] Problemy z obrotami przy zwalnianiu

Witam. Jestem nowym użytkownikiem forum wiec proszę o wyrozumiałość :) Posiadam fieste MK3 92r 1,3 benz. Już od jakiegoś czasu miałem problemy z obrotami przy zwalnianiu (wciskaniu sprzęgła) tzn. albo spadały do około 500 albo autko gasło. Nim oddałem auto do mechanika zdaje sie, że całkiem już padło :( Po odpaleniu chodzi nierówno i wogóle nie ma "mocy" - poprostu nie da się jeżdzić.Silnik pracuje głośno i bardzo nierówno. Zdaję sobie sprawę , żę naprawa nie będzie tania ale chciałbym poznać wasze opinie na temat przyczyny bo nie chcę żeby ów mechanik zdarł ze mnie kasę nie naprawiając usterki :/ Słyszałem juz opinie , że to silnik krokowy a także ,żę to zawory lub uszczelka pod głowicą. Pomóżcie :( Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Parzych 23 Lis 2013, 03:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 22 Lis 2013, 20:56   

Rękawy zakasać i zacznij od świec, przewodów w-n, regulacja zaworów.
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
cyva27 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 5
Skąd: Bdg
Wysłany: 22 Lis 2013, 21:03   

Będę musiał spróbować... od czegoś muszę zacząc :)
 
 
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 23 Lis 2013, 21:15   

Sprawdz jeszcze cpp.
To wg . mnie prawie " pewniak " w kwestii obrotów.

Pozdrawiam.
 
 
pmbmn 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Piotr
Wiek: 30
Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 149
Skąd: Koniecwałd
Wysłany: 23 Lis 2013, 23:17   

Mam coś podobnego w swojej fifi tylko że czasami traci moc i się dławi a wymieniłem świece i przewody
_________________
FIESTA XR 2i
Profil Facebook
 
 
 
cyva27 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 5
Skąd: Bdg
Wysłany: 24 Lis 2013, 12:28   

Przejrzałem juz wszystko i jak na moje amatorskie oko jest ok. Jutro autko jedzie do doktora wiec powininem wiedziec co jest grane
 
 
cyva27 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 5
Skąd: Bdg
Wysłany: 25 Lis 2013, 20:52   

Witam. Trzech niezaleznych mechanikow powiedzialo mi to samo - nieszczelny silnik=problem z kompresja :/ Masakra
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 25 Lis 2013, 21:20   

cyva27 napisał/a:
Witam. Trzech niezaleznych mechanikow powiedzialo mi to samo - nieszczelny silnik=problem z kompresja :/ Masakra

A ci mechanicy to z fusów wróżą czy jak?
Żeby powiedzieć coś o kompresji silnika trzeba ją zmierzyć a nie pie#%$#$lić od rzeczy..


Fiesta ma czujniki, może któryś nawala. Trzeba pomierzyć oporności, błędy sczytać, itp. Nagraj filmik jak pracuje ten samochód
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
cyva27 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 5
Skąd: Bdg
Wysłany: 25 Lis 2013, 21:28   

Jak tylko znajde chwile nagram napewno. Z tego co mnie poinformowali to robili jakies pomiary ale mowili taki slangiem ze dla mnie to brzmialo jak po arabsku ;) Niestety -podkreslam to po raz kolejny- jestem amatorem i latwo mnie w tych sprawach "wykrecic"
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 26 Lis 2013, 07:49   

Dlatego poczytaj troche o pomiarach kompresji żeby być chociaz zorientowany. Jakbyś mieszkał bliżej to peleciłbym ci pewnego mechanika. W Radolinie jest taki co do niego są kolejki. Tak samo w Sieedlisku tylko ten jest od elektryki i elektroniki.
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 20:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.